Tuulee ja niin se ravistaa
huutaa tuuleen itseään
omaa kaipuutaan
joka velloo arkkuun sisäiseen
auetakseen maailmalleen
minuus lukittuna kuoreen
jota myrsky heittäen
alati suuntaansa vaihtaa
valonsäde jo pieni kammiooni
pilkahtaa,tuivertaa
sinne tuuli raostaan
repeää kantena taivaan
lennähtää silmänä myrskyyn
kansi siivelle tuulen
ilmojen halki ratsastaa
tuskansa hävittää
-olen vapaa
ja helvetistä
palaan-
lukituista
kammioistani
huudan tuuleen
taivaan äärettömyyteen
ja vapauden saan
syliis näin
nyt sydänkin
tää painautuu
luontokin vaikenee
kun rakkaus
meille valkenee.
rakkautta tuuleen
8
208
Vastaukset
- *MURUKULTA*
¤¤¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¤¤
Voimakasta kerrontaa - dolan tänään harrastaa
Myrskyää ja tuulee niin - vaan vapaus koittaa viimeinkin
Syli tarjoaa rauhaisaa - onnen pikku satamaa
¤¤¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¤¤ - lindalinda1
myrsky on tainnut olla inspiraation lähde tähän
runoosi.
Hienoja säkeitä,
luonnon ja ihmismielen tuntemuksia.
' huudan tuuleen
taivaan äärettömyyteen '
ja lopulta pääset syliin ja turvaan.
Ihanilla aineksilla koottu runo,
pidin paljon.Kyllä se nyt niin taitaa olla,että
sieltä kaappasin,kun piti vuorostaan
minunkin jotain tänne laittaa.
Kiitos lämpimistä
sanoistasi ja kun
minä tätä niin
yritin sommitella
sopimaan.- lindalinda1
dolan kirjoitti:
Kyllä se nyt niin taitaa olla,että
sieltä kaappasin,kun piti vuorostaan
minunkin jotain tänne laittaa.
Kiitos lämpimistä
sanoistasi ja kun
minä tätä niin
yritin sommitella
sopimaan.sait sanasi sommiteltua,
joten nou hätä. lindalinda1 kirjoitti:
sait sanasi sommiteltua,
joten nou hätä.Kyllä minä tuota räknäsinkin ja
miksei me voida olla omiimme
tyytyväisiä ja kertoa suoraan,
kun olemme omasta mielestämme
onnistuneet runoissamme.
Tästä en minä koe riemun
kiljahduksia,mutta kelpuutin
kyllä tänne...jokseenkin
sinne päin.
Juu,en hätäile ja annetaan
äijän yrittää toistekkin,
täytyy itseään piikitellä.
- runo64-1
...on vähän runosi.
vimmalla läpi kaiken vaikean
satuttavan kohti palkitsevaa
rakkautta!!!
kyllä tämä on vahvimpia runojasi
ja jotenkin kovin ehdotonkin
joten lukija ei jää kylmäksi
lukuelämyksen jälkeen.
hyvä dolan!!!Raivokas on myös tämä loppu iltakin
ollut,kun pientä hämminkiä meinaa
olla,eikä löydä just sitä oikeaa
avainta,mutta haitanneeko tuo tässä
nyt sitten enempää.
Kiitän huomiostasi jota
osoitit runoani kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
