Lääkkeistä ei mitään apua! Ainoat vaikutukset ovat muistin huononeminen (esim. en enää ikinä meinaa muistaa iltaisin ottaa kalkkitablettiani, ennen ei mitään ongelmaa), seksihalut kadonneet tyystin, oudot unet, älytön väsymys, tuntuu että nukun huonommin (herään pieneenkin kolinaan, ennen nukuin kuin tukki), lisääntynyt hikoilu.... jne.
Eli ei mitään positiivista sanottavaa. Monta viikkoa jo syönyt, eikä tietoakaan mistään mielialan kohoamisesta.
Jos nyt liian matala annostus ja silti kaikki nämä sivuoireet, niin mitäköhän sivuoireita tulee jos annostusta nostetaan....
Hermo menee.
Eli ei mitään positiivista sanottavaa. Monta viikkoa jo syönyt, eikä tietoakaan mistään mielialan kohoamisesta.
Jos nyt liian matala annostus ja silti kaikki nämä sivuoireet, niin mitäköhän sivuoireita tulee jos annostusta nostetaan....
Hermo menee.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Mh-bakteereilla parannetaan limakalvot, kun limakalvot ovat kunnossa, niin silloin immuunipuolustus on kunnossa ja sekä hormonaalinen-, että HERMOSTOLLINEN-järjestelmä on kunnossa, jonka jälkeen et tarvitse enää synteettisiä lääkkeitä!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
PS. Noita bakteereita on syötävä VÄHINTÄÄN 12kk.tta. Teeppä varuilta se oiretesti, josko sieltä löytyy bakteerikadon aiheuttaja.
Höpöhöpö tuolle toiselle vastaukselle! Sen takia aluksi syödään matalampaa annosta että elimistö tottuu lääkkeisiin, sitten ei ne haittavaikutukset pahene kun annos nousee. Niitä pitää syödä melkeimpä useita kuukausia (varsinkin kun annos aluksi matala) ennenkuin alkavat kunnolla toimia. Jos lääkkeet rupeavat huomattavasti hankaloittamaan elämää (unen puute tms.) niin sitten lääkäriltä pyytämään siihen lisää apua. Siihen saa väliaikaisratkaisun kyllä.
Höpöhöpö lääkkeille! Olen itse sitämieltä että lääkärit suorastaan lahjotaan markkinoimaan masislääkkeitä! Sitten kun aloittaa lääkkeen, menee lääkäriin valittamaan esim lisääntynyttä unettomuutta tai mitä tahansa niin siihen annetaan taas omalääke. Tämä on niin naurettavaa ja on surullista katsoa kun epätoivonvaltaama ihminen uskoo lääkäreitä kirkkainsilmin. Jos olisin itse uskonut lääkäriä, söisin tällähetkellä ainakin 4 erilääkettä! Lääkärin on helppo puhua lääkkeiden puolesta kun ei itse joudu kärsimään sivuvaikutuksista ym.
Ei ole tarkoitus tuomita kaikkia lääkkeitä eikä niiden käyttäjiä, lähinnä niitä jotka syövät masislääkkeitä pienempääkin alakuloon/keskivaikeaan masennukseen.
Ajattelin hakea täältä apua mutta päätinkin kirjoittaa tänne apua. Mulla yöunet huononi, masennusta iski, hikoilutti. Veren FSH-arvo oli koholla, sain estrogeeniä. Aloin voimaan paremmin ja hyödyttömät masennuslääkkeet heitin helvettiin. Eikun gynelle siitä. Oletan, että oot nainen puhuessasi seksihalujen katoamisesta.
lääkkeet vaikuttavat libidoon
Ennen teki mieli seksiä kolme kertaa päivässä, nyt kerran kuussa. Ymmärrän jos humalassa muisti pätkii, mut kun selvänäkin. Ollaan käyty kaverin kanssa jossain toisessa kaupungissa, viikon päästä en muista juuri mitään. Laskut pitää merkata allakkaan, muuten en muista maksaa laskuja. Olen maininnut tästä useammalle lääkärille. Joo joo tulee vastaus