AIKUISTEN MIESTEN FEIKKILEIKIT

Ei ymmärrä_n

Ei pysty millään ymmärtämään täällä chateissa ja treffeillä, netissä.
Näitä feikkileikkijämiehiä.
Enkä sen paremmin naisiakaan.
Miksi pelleillä chateissa ja muualla feikkaillen.
Sen ymmärtäisi jotenkin, jos asialla olisi alle 17 vuotiaat.
Mutta kun feikkaamassa on jopa 50 ja jopa 60 vuotiaita aikuisia!
Mitä tuollainen kertookaan henkilön henkisestä kypsyydestä.
Minusta tälläiset miehet on häiriintyneitä,
jotka esittävät naista nimimerkkiensä takana.
Luovat jopa itselleen naisten profiileja.
Jos siitä saa niin mahtavat kiksit, että saa pilailtua muiden kustanuksella.
Silloin täytyy jotakin olla pahasti pielessä.
Kunpa tälläiset kaistapäät saataisiin karsittua kokonaan netistä pois.
Tiedän ...se on mahdottomuus.
Hullut meillä on aina keskuudessamme.
Ne on myös netissä.
Mikä kammottavinta, koskaan et tiedä minkä nimimerkin takana mielipuoli lymyää.
Kovin säälittävää, toisinaan halveksuttavaa.

20

3012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitse kammoksua

      kun pysyy poissa ... yksinkertaista.
      Hakee ne ystävät ja kaverit oikeasta elämästä.

    • Fake Cake

      No, luusereita ainakin ovat, mutta eipä ole kukaan tullut puolitiehen vastaan näitä reppanoita, joilla ainoa keino saada huomiota on pistää naisen nimi chattiin. Kyll maar ne kiksejä siitä saa, kun kerrankin ovat haluttuja ja huomioituja.

    • iiQIU

      Ja se on ihmisen parasta aikaa.

    • mainitsit

      asiasta niin haluan minäkin mainita tähän sellaisen asian et epäilen aika vahvasti erään naisen pelleilleen yhden miehen kustannuksella kirjoitellen täällä ja jossain/joissain chäteissä asioita minusta ja minun nimissä (=minuna esiintyen). Se mies on ilmeisesti luullut et kirjoittelija olen minä. Ihmettelen vaan kovasti miten joku voi olla niin tyhmä ettei tajua et hänen kustannuksellaan leikitään. Siis et jos aikaa kuluu useampi kuukausi niin kyllähän totuuden pitäisi tulla vastaan tuolla oikeassa elämässä. Mies vain jatkoi ja jatkoi kunnes alkoi tuntua jo ahdistelulta koko touhu (siis nimenomaan tuolla oikeassa elämässä).
      Sen verran tuosta naisesta joka on vedättänyt sitä miestä.. Hän on tehnyt jotain muutakin. Ja syy noihin hänen typeriin touhuihin löytyy hänen sairaalloisesta mustasukkaisuudesta exäänsä kohtaan (joka ei tietty ole tuo mies jota hän on vedättänyt). Pitkään olen ihmetellyt hänen touhuja täällä (ja siis muuallakin) enkä pysty ymmärtämään et jollekin tulee noin pakkomielle jostain miehestä. Ja se saa tekemään näköjään ihan mitä vaan. Se vain et se ei riitä selitykseksi joka paikassa. ;)

      • Eikä ole

        kyseessä mikään Päivi-Sami-juttu josta joku mainitsi tuolla omassa aloittamassani viestiketjussa joka on jo tuolla toisella sivulla mut kuitenkin tällä palstalla. Viestini oli tarkoitettu nimenomaan sille ukolle jolla on ollu ihan väärät luulot asioista.


      • jatkoa..
        Eikä ole kirjoitti:

        kyseessä mikään Päivi-Sami-juttu josta joku mainitsi tuolla omassa aloittamassani viestiketjussa joka on jo tuolla toisella sivulla mut kuitenkin tällä palstalla. Viestini oli tarkoitettu nimenomaan sille ukolle jolla on ollu ihan väärät luulot asioista.

        Huomasin et tuonne Ikävä-palstalle oli ilmestynyt joku kirjoitus ukolle joten ihan sekaannusten ehkäisemiseksi kerron et se nainen joka on pelleillyt toisten kustannuksella näillä palstoilla ja ilmeisesti useammissa chäteissä (itse tiesin vain yhden; Mtv3:n chätin), on nimeltään Tiia.


      • veikkaukseni
        jatkoa.. kirjoitti:

        Huomasin et tuonne Ikävä-palstalle oli ilmestynyt joku kirjoitus ukolle joten ihan sekaannusten ehkäisemiseksi kerron et se nainen joka on pelleillyt toisten kustannuksella näillä palstoilla ja ilmeisesti useammissa chäteissä (itse tiesin vain yhden; Mtv3:n chätin), on nimeltään Tiia.

        tiedän yhden naisen joka on kääpiökasvuinen ja muitakin vakavia sairauksia.

        Ainoa paikka jossa hän voi olla "tosi kaunis ja filmaattinen" on netti. Täällä hän voi kokea tunteita jotka eivät onnistu normaalissa elämässä. Hän haluaa esiintyä viisaimpana, kauneimpana, älykkäimpänä.

        Hän siis vedättää keskusteluissa miehiä mennen tullen, eikä hänelle kelpaa mitkään tavikset vaan laatukamaa on oltava kaikinpuolin.

        Taito on siis hyppysissä miten miestä manipuloidaan.

        Ikäänsäkin taitaa välillä alespäin tuoda? Eihän sillä ole väliä mitä oikeasti olet ajattelee hän.

        Näitä taitaa riittää enemmänkin vastaavanlaisia?
        toista sukupuolta näytteleviä?


      • tosi'
        veikkaukseni kirjoitti:

        tiedän yhden naisen joka on kääpiökasvuinen ja muitakin vakavia sairauksia.

        Ainoa paikka jossa hän voi olla "tosi kaunis ja filmaattinen" on netti. Täällä hän voi kokea tunteita jotka eivät onnistu normaalissa elämässä. Hän haluaa esiintyä viisaimpana, kauneimpana, älykkäimpänä.

        Hän siis vedättää keskusteluissa miehiä mennen tullen, eikä hänelle kelpaa mitkään tavikset vaan laatukamaa on oltava kaikinpuolin.

        Taito on siis hyppysissä miten miestä manipuloidaan.

        Ikäänsäkin taitaa välillä alespäin tuoda? Eihän sillä ole väliä mitä oikeasti olet ajattelee hän.

        Näitä taitaa riittää enemmänkin vastaavanlaisia?
        toista sukupuolta näytteleviä?

        villi veikkaus. Mut täysin pieleen meni. Minä en vietä aikaa minkäänlaisissa chäteissä. Ei ole minun juttu ne. Ainoa syy miksi aloin seurata Mtv3:n chättiä (taustalta), oli juuri tuo Tiian pelleily ja häiriköinti siellä. Samoin kuin täälläkin.
        Tuo kuvittelemasi kuvaus minusta meni myös ihan p...eelleen. Eikä minulla mitään sairauksiakaan ole.
        Jotenkin nyt vaikuttaa siltä et jollain tais kolahtaa aika pahaan paikkaan.. Syyllinen tietää kyllä mikä häntä saattaa odottaa. ;)


      • vielä'
        tosi' kirjoitti:

        villi veikkaus. Mut täysin pieleen meni. Minä en vietä aikaa minkäänlaisissa chäteissä. Ei ole minun juttu ne. Ainoa syy miksi aloin seurata Mtv3:n chättiä (taustalta), oli juuri tuo Tiian pelleily ja häiriköinti siellä. Samoin kuin täälläkin.
        Tuo kuvittelemasi kuvaus minusta meni myös ihan p...eelleen. Eikä minulla mitään sairauksiakaan ole.
        Jotenkin nyt vaikuttaa siltä et jollain tais kolahtaa aika pahaan paikkaan.. Syyllinen tietää kyllä mikä häntä saattaa odottaa. ;)

        Ja se tärkein pointti; minulla on oikea elämä. Siellä minä tutustun ihmisiin. Ja sieltä se ihastuskin on löytynyt. En ikikuuna päivänä sopis treffejä jonkun kanssa tällaisten sivujen tai minkään chättien kautta. Ja toinen juttu, ei minulla ole mitään syytä vääristellä asioita itsestä tai jostain muusta ihmisestä.


      • täh?
        tosi' kirjoitti:

        villi veikkaus. Mut täysin pieleen meni. Minä en vietä aikaa minkäänlaisissa chäteissä. Ei ole minun juttu ne. Ainoa syy miksi aloin seurata Mtv3:n chättiä (taustalta), oli juuri tuo Tiian pelleily ja häiriköinti siellä. Samoin kuin täälläkin.
        Tuo kuvittelemasi kuvaus minusta meni myös ihan p...eelleen. Eikä minulla mitään sairauksiakaan ole.
        Jotenkin nyt vaikuttaa siltä et jollain tais kolahtaa aika pahaan paikkaan.. Syyllinen tietää kyllä mikä häntä saattaa odottaa. ;)

        en ollut sinua tarkoittamassa? Vaan erästä feikkaajaa/häirikköä palstoilla?

        Kuka syyllinen tietää ja mitä?


      • No se
        täh? kirjoitti:

        en ollut sinua tarkoittamassa? Vaan erästä feikkaajaa/häirikköä palstoilla?

        Kuka syyllinen tietää ja mitä?

        nainen joka on häiriköinyt ja kirjoitellut toisten nimissä asioita eri palstoilla ja chäteissä. Hän on sellainen blondi (hiusten väri saattaa vaihdella mut sen väriset hänellä oli silloin kun viimeksi näin hänet). Pituutta on jotain 170 tai vähän päälle. Sellainen tapaus.


      • nyt kertoa
        täh? kirjoitti:

        en ollut sinua tarkoittamassa? Vaan erästä feikkaajaa/häirikköä palstoilla?

        Kuka syyllinen tietää ja mitä?

        olevasi se omituinen hullu invamopoineen?


      • siis on
        No se kirjoitti:

        nainen joka on häiriköinyt ja kirjoitellut toisten nimissä asioita eri palstoilla ja chäteissä. Hän on sellainen blondi (hiusten väri saattaa vaihdella mut sen väriset hänellä oli silloin kun viimeksi näin hänet). Pituutta on jotain 170 tai vähän päälle. Sellainen tapaus.

        142 senttiä pitkä ihminen joka juuri netistä pokaa seuraansa omituisine tapoineen.

        Lähtee treffeille kertomatta mitään ulkonäöstään ja suuttuu sitten reagtioista joita saa.

        Joku mikälie kostonenkeli kun häntä ei ymmärretä. Mutta taitava on ihmisiä pyörittelemään, häneen luotetaan.


      • Kuulostaa
        siis on kirjoitti:

        142 senttiä pitkä ihminen joka juuri netistä pokaa seuraansa omituisine tapoineen.

        Lähtee treffeille kertomatta mitään ulkonäöstään ja suuttuu sitten reagtioista joita saa.

        Joku mikälie kostonenkeli kun häntä ei ymmärretä. Mutta taitava on ihmisiä pyörittelemään, häneen luotetaan.

        aika omituiselta. Mut puhumme ihan selvästi eri henkilöistä.


      • näitä riittää
        Kuulostaa kirjoitti:

        aika omituiselta. Mut puhumme ihan selvästi eri henkilöistä.

        ja meitäkin kaikenlaisia, mut kai pääasia on etsiä sellaista seuraa jossa itse tuntee viihtyvänsä parhaiten ja jättää vedättäjät omaan arvoonsa


      • Totta..
        näitä riittää kirjoitti:

        ja meitäkin kaikenlaisia, mut kai pääasia on etsiä sellaista seuraa jossa itse tuntee viihtyvänsä parhaiten ja jättää vedättäjät omaan arvoonsa

        puhut.. :)


      • lyhyt,
        nyt kertoa kirjoitti:

        olevasi se omituinen hullu invamopoineen?

        miksi pilkkaatte ihmisiä ulkonäön takia. Ja invamopolla liikkuvia. Olisiko kiva itse lukea, jos olisi liikuntavammainen?


      • tiedä
        lyhyt, kirjoitti:

        miksi pilkkaatte ihmisiä ulkonäön takia. Ja invamopolla liikkuvia. Olisiko kiva itse lukea, jos olisi liikuntavammainen?

        mitä tämä sairas ihminen puuhaa, tässä ainoassa tapauksessa kyllä on varaa arvostella. Ahdistelee nimittäin tosi pahasti heteroseksuaaleja netissä, pakkomielteenomaisesti kuvitelmissaan. Ja alkaa väkisin järjestämään samankaltaisia seuralaisia.


    • Turistipuristi

      Niin kauan kuin tuollainen wannabe-nainen ei vokottele sinua lemmenleikkeihin, niin ketä se haittaa että esiintyy toisen sukupuolen edustajana? Onko sukupuoli sinulle niin pyhä asia että koko maailmasi myllertyy jos et tiedä jonkun ihmisen "oikeaa" sukupuolta?

      Mutta kun miehistä on kyse, niin oletko tietoinen siitä kuinka rasittavalta voi tuntua että pitää koko helvetin elämänsä ajan olla niin miestä, niin miestä. Ei saa itkeä. Ei saa pukeutua kuin housuihin. Ei saa olla kiinnostunut mistään kauniista ja kivasta, vaan vain hikisestä, haisevasta, rumasta, rankasta. Pitää öristä ja juoda viinaa, olla kiinnostunut urheilusta vaikka itse olisi lihava kuin kaskelotti.

      Miesten elämä voi olla niin suunnattoman tylsää, että en yhtään ihmettele jos joku joskus haluaa edes jossakin kokeilla millaista on olla nainen, millaista on tuoda omaa "sisäistä naistaan" esille.

      Kaikkia ei kiinnosta iänikuinen seksi, eli eivät he välttämättä juuri sinua huijatakseen, sinut sänkyyn saadakseen esitä naista. Tai jos joku niin tekee, joku piilohomo, niin eivät kaikki kuitenkaan ole sellaisia.

      Itse olen nainen ja esiinnyn useimmiten naismaisella nikillä, mutta olen kurkkuani myöten täynnä sitä että minut leimataan ja määritellään sen mukaan sitten joksikin mitä en edes koe olevani. Suurin osa "naisellisista" asioista ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Joskus vuosia sitten kun esiinnyin netissä miehen nikillä minusta pidettiin enemmän kuin ollessani naisena, koska olin sutki ja huumorintajuinen tyyppi. Nainenhan ei voi olla huumorintajuinen ja vitsikäs, joten jos naisen nimellä mitä hyvänsä vitsejä kerron, kukaan ei koe hauskana. Jotkut jopa suuttuvat, pitävät omahyväisenä ja leuhkana ja sanovat että toitotan itsestäni kun olen aina esillä. Eihän se sovi NAISELLE.

      Ovatko nämä sukupuoliroolit niin saatanan tärkeitä että niitä on pakko pitää yllä netissäkin?!

      • sanottu

        En ole se, kelle vastasit, mutta toivoisin itsekin, että sukupuoliroolit eivät olisi niin tiukkoja.

        Minä puolestani joskus tietoisesti valitsen keskustelupalstoilla nikin, josta ei voi päätellä, kumpaa sukupuolta olen. Kun kirjoittaa sukupuolineutraalilla nimimerkillä, ihmiset joskus paremmin huomaavat itse viestin, eivätkä ala niin helposti hyökätä kirjoittajaa kohtaan ainakaan sukupuolen takia.

        Onpa joskus joku miespuolinen kirjoittaja sellaisessa tilanteessa luullut minua mieheksi ja vastannut minulle tyyliin, että naisethan eivät näitä asioita ymmärrä, kun he ovat niin kauheita femakoita (tai jotain vastaavaa). Sitten vielä kehaissut perään, että onneksi me miehet, kuten sinä ja minä, tajuamme nämä asiat.

        Samat asiat kun olen sanonut selkeällä naisen nikillä, niin on joskus alettu haukkumaan, kuinka te naiset/feministit ette näitä asioita ymmärrä, seuraatte liikaa naistenlehtiä (en sattumalta edes lue niitä) ja keskitytte turhamaisuuksiin, kuten itsenne meikkailuun (en yleensä edes meikkaa). Ja niin edelleen. Siis ihan samat hyvää tarkoittavat asiat naisena sanottuna onkin leimattu vain naisten höpinäksi tai joksikin miesten alistamisyritykseksi.

        Tunnen muuten keski-ikäisen heteromiehen, joka on joskus huvitellut deitti- ja seksichateissä esiintymällä puutteessa olevana hyvännäköisenä naisena. Hän ei luonnollisesti ole antanut iskuyritysten edetä treffeihin asti, jolloin karu totuus olisi viimeistään paljastunut. Hän on kiinnostuksen kohteiltaan perusäijää jonkin verran "feminiinisempi", vaikka muuten aika perusmies onkin, myös ulkoisesti. Hän uskaltaa tosielämässäkin myöntää olevansa kiinnostunut esim. vaatteista tai sisustamisesta. Jostain syystä hänestä on joskus kiva leikkiä naista netissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe