Mikä olisi Kuopiossa edullinen ja mukava majoituspaikka? Hotelli tai hostelli...
Halpa yöpyminen kuopiossa
14
11935
Vastaukset
- hämäläinen
Tsekkaa Kuopion majoitukset joko www.kuopioinfo.fi tai www.matkailu.com Jälkimmäisestä näet heti hinnatkin, mutta tarjouksia kantsii kysellä nyt puhelimella. Tarkista myös valitsemasi majapaikan etäisyys esim. Kuopion Keskustorilta, sillä Kuopio on laaja, siihen on yhdistetty esim. entinen Vehmersalmen kunta
- kymmeniä kertoja
Puijolla yöpyä Kuopiossa.
- ...pienikinkiusa
Taidat olla aika keljuuntunut kantapeikko, sillä suurelle osalle Puijo on yhtä kuin näkötorni. Ja siellähän ei petata punkkaa kenellekään. Tarkoitatkin varmaan Puijon majaa, mutta olisit voinut samalla vaivalla kertoa enemmänkin. Minä en voi, kun en tunne siitä kuin kahvilan.
- Mielestäni halvin
Ite olin kuopiossa viime vuonna Rock Cockin aikaan, joten tiedän että ainakin kesäsin on Kuopiossa tällainen koulumajoitus.
Retkeilymaja Virkkula 19€ yö
http://www.kuopionsteinerkoulu.fi/retkeilymaja_virkkula/- huoneistohotelli
Lokki. En ole itse ollut ku oon paikkakuntalainen, mutta kehuja on kuullut.
- Elena71
Paras edullinen ja tosi siisti majoituspaikka on Hostelli Hermanni
Katsoa sivut www.hostellihermanni.fi - JTK2
Kesäisin Kuopiossa toimii myös retkeilymaja Virkkula, Edullinen, suosittelen.
http://www.kuopionsteiner.fi/retkeilymaja-virkkula/ - Huijatuksi tullut
Hostelli Hermanni repii rahat välittömästi tililtäsi, kun olet antanut luottokortti tietosi. Ei men kuin pari minuuttia niin homma on tehty, eli et voi millään perua huoneen varausta ja maksua. Harhaan johtavaa toimintaa, ihnisiä narutetaan tässä oikein kunnolla, eli epärehellistä toimintaa. Enkä yhtään ihmettele, on joku slaavilaistaustainen pitämässä...ei ikinä enää minun vaihtoehtoni.
- Anna3000
Hei!
Olit varmasti tehnyt varaus booking.comin kautta, siellä omat säännöt.
Olisi varannut suoraan, ei tapahtunut maksu niin nopeasti...
Tunnen omistaja, todella mukavaa nainen ja juostava varauksesta...
Hostelli Hermanni on edullinen ja siisti paikka! Suosittelen!
- tasoakorottava
Hostelli Hermanni on siivoton paikka.Saniteettitilat ovat likaiset,pytyt ym.Keittiössä käyttökelvottomia astioita ja likaisia/likaista.Halpaa on mutta arvostan siisteyttä ja puhtautta.Rautatieasemalla puhdasta ja ystävällinen henkilökunta.Ei koskaan enää Hermannia.
- Anna3000
Älä valehtele!
Hostelli Hermanni on todella siisti ja edullinen yöpaikka!
Suosittelen retkeilymaja Virkkula, Asemakadulla. Koulumajoitus, hyvin hoidettu. Edullinen 30€ yö.
- Ei_jatkoon
Onko kenelläkään ei-kuopiolaisella ylipäätään mitään asiaa sinne.
- keipii
Suosittelen, ensimmäinen viikko oli booking.comin kautta joten rahat lähti heti ja oli kalliinpi kuin suoraan.
Kolme seuraavaa viikkoa kului Olgalta tuli laskut kerran viikossa joka maksoin ajallaan.
Kolmen viikon kuluttua hän kysyi varovasti kun ei ole tullut suorituksia tilille.
No, olin maksanut väärällä nimellä joten hän ei osannut kohdistaa suorituksia oikeaan paikkaan.
Edelleen jatkamme yöpymistä Hermannissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943