Mikä olisi Kuopiossa edullinen ja mukava majoituspaikka? Hotelli tai hostelli...
Halpa yöpyminen kuopiossa
14
12124
Vastaukset
- hämäläinen
Tsekkaa Kuopion majoitukset joko www.kuopioinfo.fi tai www.matkailu.com Jälkimmäisestä näet heti hinnatkin, mutta tarjouksia kantsii kysellä nyt puhelimella. Tarkista myös valitsemasi majapaikan etäisyys esim. Kuopion Keskustorilta, sillä Kuopio on laaja, siihen on yhdistetty esim. entinen Vehmersalmen kunta
- kymmeniä kertoja
Puijolla yöpyä Kuopiossa.
- ...pienikinkiusa
Taidat olla aika keljuuntunut kantapeikko, sillä suurelle osalle Puijo on yhtä kuin näkötorni. Ja siellähän ei petata punkkaa kenellekään. Tarkoitatkin varmaan Puijon majaa, mutta olisit voinut samalla vaivalla kertoa enemmänkin. Minä en voi, kun en tunne siitä kuin kahvilan.
- Mielestäni halvin
Ite olin kuopiossa viime vuonna Rock Cockin aikaan, joten tiedän että ainakin kesäsin on Kuopiossa tällainen koulumajoitus.
Retkeilymaja Virkkula 19€ yö
http://www.kuopionsteinerkoulu.fi/retkeilymaja_virkkula/- huoneistohotelli
Lokki. En ole itse ollut ku oon paikkakuntalainen, mutta kehuja on kuullut.
- Elena71
Paras edullinen ja tosi siisti majoituspaikka on Hostelli Hermanni
Katsoa sivut www.hostellihermanni.fi - JTK2
Kesäisin Kuopiossa toimii myös retkeilymaja Virkkula, Edullinen, suosittelen.
http://www.kuopionsteiner.fi/retkeilymaja-virkkula/ - Huijatuksi tullut
Hostelli Hermanni repii rahat välittömästi tililtäsi, kun olet antanut luottokortti tietosi. Ei men kuin pari minuuttia niin homma on tehty, eli et voi millään perua huoneen varausta ja maksua. Harhaan johtavaa toimintaa, ihnisiä narutetaan tässä oikein kunnolla, eli epärehellistä toimintaa. Enkä yhtään ihmettele, on joku slaavilaistaustainen pitämässä...ei ikinä enää minun vaihtoehtoni.
- Anna3000
Hei!
Olit varmasti tehnyt varaus booking.comin kautta, siellä omat säännöt.
Olisi varannut suoraan, ei tapahtunut maksu niin nopeasti...
Tunnen omistaja, todella mukavaa nainen ja juostava varauksesta...
Hostelli Hermanni on edullinen ja siisti paikka! Suosittelen!
- tasoakorottava
Hostelli Hermanni on siivoton paikka.Saniteettitilat ovat likaiset,pytyt ym.Keittiössä käyttökelvottomia astioita ja likaisia/likaista.Halpaa on mutta arvostan siisteyttä ja puhtautta.Rautatieasemalla puhdasta ja ystävällinen henkilökunta.Ei koskaan enää Hermannia.
- Anna3000
Älä valehtele!
Hostelli Hermanni on todella siisti ja edullinen yöpaikka!
Suosittelen retkeilymaja Virkkula, Asemakadulla. Koulumajoitus, hyvin hoidettu. Edullinen 30€ yö.
- Ei_jatkoon
Onko kenelläkään ei-kuopiolaisella ylipäätään mitään asiaa sinne.
- keipii
Suosittelen, ensimmäinen viikko oli booking.comin kautta joten rahat lähti heti ja oli kalliinpi kuin suoraan.
Kolme seuraavaa viikkoa kului Olgalta tuli laskut kerran viikossa joka maksoin ajallaan.
Kolmen viikon kuluttua hän kysyi varovasti kun ei ole tullut suorituksia tilille.
No, olin maksanut väärällä nimellä joten hän ei osannut kohdistaa suorituksia oikeaan paikkaan.
Edelleen jatkamme yöpymistä Hermannissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355416Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki843464PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1233251Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423053Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922748Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152435Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032297- 1691818
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91420