eli nyt on maksun aika,kävelen viimeistä matkaa alaspäin,olin välillä ilman viinaa monta kuukautta sitten taas join rikoin lupaukset,minulle tarjottiin taas kerran mahdollisuutta tehdä elämästäni onnellinen.selvänä olen ihan kiva,asiallinen pidän ihmisistä autan ja iloitsen toisten onnesta.mieheni muutti pois kuitenkin koko ajan nähdään,hän ei vaan jaksanut katsella elämäni tuhoamista,olin taas sairaalassa, selvinpäin sain kramppeja, tuli muistikatkoja, lekuri otti neurologian osastolle hoitoon ja sain epilepsialääkityksen ja tietenkin ei alkoa.ensi viikolla alkaa hoidot muistihoitajalla,neurologian poliklinikalla.minua pelottaa ihan hirveästi kuinka minä ihan asiallinen ihminen sairastuin tappavaan tautiin.tyttären perheen kanssa sukset ristissä,tuntuu etten jaksa en ole oma itseni,pelottaa en jaksa enää kulisseja ne kyllä minulta luontuu en ole juonut ulkonäköäni vielä pystyn keskustelemaan vaan sisältä olen täysin rikki ja tunnen olevani kirottu varmaan olenkin.mies tulee vielä illalla käymään käy joka aamu ja ilta ja kaipaan häntä vaan ymmärrän miksi hän ei jaksa,en saa nyt itseäni kokoon,vaan elämää haluan jatkaa,olen vain niin väsynyt itseeni
kaikki on mennyt
3
455
Vastaukset
- silmään
tuo asia
"sitten taas join rikoin lupaukset".
alkoholistin ei tarvitse eikä pidäkään tehdä mitään kauaskantoisia lupauksia.
niissä kun käy juuri noin.
sen sijaan kun aamulla päätät olla sen päivän kerrallaan ottamatta ensimmäistä ryyppyä niin pysyy selvänä.
myös raitistuneiden alkoholistien seura auttaa sinuakin pysymään juomatta, jos todella niin haluat.
sinähän sen itse päätät, sen tavan miten elät ja olet onnellisin. - myrkkysumakki
käyttäydyt kuin alkoholi olisi sinulle rakkaampi kuin miehesi. Onko näin?
Jos on, niin onnea kiihkeälle (mutta lyhyelle) suhteelle!
Jos miehesi on sinulle rakkaampi, näytä se hänelle ja hylkää alkoholi. Ei kukaan voi pitää kahta rakastettua yhtäaikaa. Oli kesä 1998. Tunnetilani oli samantapainen kuin kuvaamasi. Minä rukoilin. Sain avun, tajuntaani tullut allekirjoittamaton viesti kertoi ettei minun tarvitse enää juoda. Enkä ole juonut. Juominen on siirtynyt tunne-elämäni ulkopuolelle, ts. ei tee mieli. Minulta ei vaadittu yhtään mitään. Mitä jos kokeilisit; et siinä voi mitään menettääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514