kaikki on mennyt

askuliini

eli nyt on maksun aika,kävelen viimeistä matkaa alaspäin,olin välillä ilman viinaa monta kuukautta sitten taas join rikoin lupaukset,minulle tarjottiin taas kerran mahdollisuutta tehdä elämästäni onnellinen.selvänä olen ihan kiva,asiallinen pidän ihmisistä autan ja iloitsen toisten onnesta.mieheni muutti pois kuitenkin koko ajan nähdään,hän ei vaan jaksanut katsella elämäni tuhoamista,olin taas sairaalassa, selvinpäin sain kramppeja, tuli muistikatkoja, lekuri otti neurologian osastolle hoitoon ja sain epilepsialääkityksen ja tietenkin ei alkoa.ensi viikolla alkaa hoidot muistihoitajalla,neurologian poliklinikalla.minua pelottaa ihan hirveästi kuinka minä ihan asiallinen ihminen sairastuin tappavaan tautiin.tyttären perheen kanssa sukset ristissä,tuntuu etten jaksa en ole oma itseni,pelottaa en jaksa enää kulisseja ne kyllä minulta luontuu en ole juonut ulkonäköäni vielä pystyn keskustelemaan vaan sisältä olen täysin rikki ja tunnen olevani kirottu varmaan olenkin.mies tulee vielä illalla käymään käy joka aamu ja ilta ja kaipaan häntä vaan ymmärrän miksi hän ei jaksa,en saa nyt itseäni kokoon,vaan elämää haluan jatkaa,olen vain niin väsynyt itseeni

3

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmään

      tuo asia
      "sitten taas join rikoin lupaukset".

      alkoholistin ei tarvitse eikä pidäkään tehdä mitään kauaskantoisia lupauksia.
      niissä kun käy juuri noin.

      sen sijaan kun aamulla päätät olla sen päivän kerrallaan ottamatta ensimmäistä ryyppyä niin pysyy selvänä.

      myös raitistuneiden alkoholistien seura auttaa sinuakin pysymään juomatta, jos todella niin haluat.

      sinähän sen itse päätät, sen tavan miten elät ja olet onnellisin.

    • myrkkysumakki

      käyttäydyt kuin alkoholi olisi sinulle rakkaampi kuin miehesi. Onko näin?

      Jos on, niin onnea kiihkeälle (mutta lyhyelle) suhteelle!

      Jos miehesi on sinulle rakkaampi, näytä se hänelle ja hylkää alkoholi. Ei kukaan voi pitää kahta rakastettua yhtäaikaa.

    • Oli kesä 1998. Tunnetilani oli samantapainen kuin kuvaamasi. Minä rukoilin. Sain avun, tajuntaani tullut allekirjoittamaton viesti kertoi ettei minun tarvitse enää juoda. Enkä ole juonut. Juominen on siirtynyt tunne-elämäni ulkopuolelle, ts. ei tee mieli. Minulta ei vaadittu yhtään mitään. Mitä jos kokeilisit; et siinä voi mitään menettääkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe