Tulen ulos kaapista

HTZA

Kuten monet lukijat ovat huomanneet,
en ole tavallinen mies.
Paljastan lopuksi totuuden.
Arvaatko sinä?

49

2992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomattu,

ettet ole tavallinen mies.
      Arvaan, että sinulle on tehty ympärileikkaus.

• naisellinen nainen

mutta, kaunista silti.
        Tuu vaa rohkeesti ulos "kaapista".

Oot mitä oot, lutunen silti.

tukenasi: friidu

• Rocellii

häivy palstalta...........vai mitä tuo "lopuksi" tarkoittaa ?

minä ...ajattelisin, että olet kuin valurautaa..kovaa, mutta haurasta

• neitokainen

nahkaisessa minihameessa ja hiukset ponnarilla?

• että mitenkään erikoinen ihminen lienet. Ehkä se tuntuu siltä vaan sinusta itsestäsi. Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia täällä maailmassa, koska kaikki me olemme yksilöitä. Joten enpä usko että hämmästytät meitä mitenkään erityisesti.

• HTZA

et mitenkään voi arvioida erikoisuuttani.

• HTZA kirjoitti:

et mitenkään voi arvioida erikoisuuttani.

Niin olen monenlaisia ihmisiä nähnyt ja tuntenut, että mikään inhimillinen ei minua hämmästytä. Mikään sinun erikoisuutesi ei ole sellaista etteikö sitä olisi joku muu jo tässä maailmassa ennen sinua kokeillut.

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Niin olen monenlaisia ihmisiä nähnyt ja tuntenut, että mikään inhimillinen ei minua hämmästytä. Mikään sinun erikoisuutesi ei ole sellaista etteikö sitä olisi joku muu jo tässä maailmassa ennen sinua kokeillut.

kyse mistään inhimillisestä,
        vaan paremminkin eläimellisestä.

• HTZA kirjoitti:

kyse mistään inhimillisestä,
        vaan paremminkin eläimellisestä.

*haukotus* et siltäkään alalta pysty keksimään mitään aivan uutta, omaperäistä ja ainutlaatuista. Vaikka kuinka niin luulet. Se on luuloharhaa.

• Muuan mies

loistaa kilometrien päähän.miesvihasi palstan miehiä kohtaan on teennäistä.

• HTZA

kenties kohtalotovereita?

• k/k

Sun rekkautumis kohina ja se mitä jäi käteen siitäkin sähinästä,eiköhän täskin oo lopputulos samaa luokkaa.
      Ans kattoo ny.

• HTZA

mutta en tarkoittanut
        poikkeavuudella tuota.
        Myönnetään ettei myöskään
        se ole tavis touhuja.

• Arvaan kuka

RÖLLI!!! ;)

• HTZA

saat vielä toisen
        arvauksen.

• vastasin

myös sinulle ja se poistettiin miksiköhän?

• HTZA

joidenkin ihmisten hampaisiin.
        Jotkut pyytävät poistoja, minä
        en sitä tee.

• Ihmisiä hölmöiksi
        HTZA kirjoitti:

joidenkin ihmisten hampaisiin.
        Jotkut pyytävät poistoja, minä
        en sitä tee.

Voi joutua hampaisiin.

• hande

Täytyy kai se teille vihdoin paljastaa: HTZA, vai miten se meni on nainen.

Tulin vasta hiljattain tänne palstalle, ja heti sen aistin. Nainen. Tosin erittäin fiksu, lukenut ihminen. Kunnioitettava.

• siis sanoihisi

Olen ollut jo vuosia eri palstoilla ja tuo on tyypillistä joillekin naisille. Toiset jopa rekistyröityvät täysin miehen nimellä. Heidän täytyy epätoivoisesti antaa vaikutelma maskuliinisesta miehestä. Tyypillistä on muiden mieskirjoittajien lyttääminen ja kerääminen naislukijoita pörräämään ympärilleen.

• hande
        siis sanoihisi kirjoitti:

Olen ollut jo vuosia eri palstoilla ja tuo on tyypillistä joillekin naisille. Toiset jopa rekistyröityvät täysin miehen nimellä. Heidän täytyy epätoivoisesti antaa vaikutelma maskuliinisesta miehestä. Tyypillistä on muiden mieskirjoittajien lyttääminen ja kerääminen naislukijoita pörräämään ympärilleen.

Elämässä jotenkin takapakkia saanut, koulutettu nainen. Hitusen katkera, mutta kuitenkin empaattinen.
        Pidän kuitenkin hänestä.

• naisellinen nainen
        hande kirjoitti:

Elämässä jotenkin takapakkia saanut, koulutettu nainen. Hitusen katkera, mutta kuitenkin empaattinen.
        Pidän kuitenkin hänestä.

yhtä juttuu nyt en bonjaa. Miks Hatsa ei uskalla itse tätä juttuu paljastaa?- tai bonjaan ja bonjaan. Mut, tuntuis vaan rehellisemmältä. Ja uskottavammalta.

Eihän se mulle, kuulu. Joka, tapauksessa, Hatsa on ainakin musta, fiksu ja nasta ja kiva ja empaattinen ja...no, Ihminen.

t.friidu

• hande
        naisellinen nainen kirjoitti:

yhtä juttuu nyt en bonjaa. Miks Hatsa ei uskalla itse tätä juttuu paljastaa?- tai bonjaan ja bonjaan. Mut, tuntuis vaan rehellisemmältä. Ja uskottavammalta.

Eihän se mulle, kuulu. Joka, tapauksessa, Hatsa on ainakin musta, fiksu ja nasta ja kiva ja empaattinen ja...no, Ihminen.

t.friidu

Tämä HTZA ei ole todellinen persoona.
        Hän on feikki. Epäilen vahvasti opiskelijapoikia, jotka naruttavat mummoja.
        Olen pahoillani. Koska uskon tietäväni..

• naisellinen nainen
        hande kirjoitti:

Tämä HTZA ei ole todellinen persoona.
        Hän on feikki. Epäilen vahvasti opiskelijapoikia, jotka naruttavat mummoja.
        Olen pahoillani. Koska uskon tietäväni..

..tai sit opiskelija-mammoja, tai sit jotain huru-muru-ukkoja, tai sit jotain...

t.friidu

• hande
        naisellinen nainen kirjoitti:

..tai sit opiskelija-mammoja, tai sit jotain huru-muru-ukkoja, tai sit jotain...

t.friidu

On aina valmiina...

• naisellinen nainen
        hande kirjoitti:

On aina valmiina...

nyt kyllä erehdyt:))). Nykynaiset Hande, ne ei oo koskaan "valmiina". Menee aika tohon, hiustenlaittoon, kynnet pitää lakata, ja varpaankynnet, kulmat nyppii. Sit pitää meikata. Ehtii röökille, sit pitää jossain välissä keittää toi puuro...pedata sängyt, pukee päälle, juosta dösaan...käydä kaupassa etc...voi, Hande! Sä et tiedä...sit, jos tänneki palstalle skrivaa, niin pitää vielä puolustaa itseään. Ihan ite...jos mokaa...Vitsi, Hande, ei oo helppoo olla friidu.

t.friidu

• PAKKASAKKA

Siehän oot se minun vanha ja virttynyt villapaita , joka on ollut iät ajat hukassa. Se lämmin ja pehmoinen!

• henrii

mikä se rakentamaton alue on siinä talin urheilupuiston, ja turunväylän välissä on, jos et ole mistään kokkolasta.

• HTZA

mikään maanmittausinsinööri.

• viivatiina

ja veikkaileen et kumminkaan paljasta mitään.

• heipparalla

Arvaa mistä juuri tulin, en saunasta, vaan elokuvista:)
        Viimeksi olen käynyt kai 10 vuotta sitten, voi olla pitempäänkin. Nyt pääsin ystäväpariskunnan kanssa, ihan kivaa:)

• viivatiina
        heipparalla kirjoitti:

Arvaa mistä juuri tulin, en saunasta, vaan elokuvista:)
        Viimeksi olen käynyt kai 10 vuotta sitten, voi olla pitempäänkin. Nyt pääsin ystäväpariskunnan kanssa, ihan kivaa:)

heti oot lähteny rillutteleen kun ei oo mies kotosalla vai joks se tuli takaisin mitä kävitte katsomassa en oo ite käyny muutamaan vuoteen muuten kullä katson elokuvia vuokra sellaisia.

• heipparalla
        viivatiina kirjoitti:

heti oot lähteny rillutteleen kun ei oo mies kotosalla vai joks se tuli takaisin mitä kävitte katsomassa en oo ite käyny muutamaan vuoteen muuten kullä katson elokuvia vuokra sellaisia.

mutta äiti katsoi poikaa sen aikaa, että pääsin lähtemään. Odottivat sitten tuolla "cityssä" minua.
        Kummelia käytiin katsomassa, Tampereelta nääs:))
        Olihan se ihan hauska, pääasia, kun pääsi lähtemään, vaikka olis nukkunut siellä:=)
        Meni vaan aika myöhään kotiintulo, mutta eihän tässä kiirettä mihinkään.

• viivatiina
        heipparalla kirjoitti:

mutta äiti katsoi poikaa sen aikaa, että pääsin lähtemään. Odottivat sitten tuolla "cityssä" minua.
        Kummelia käytiin katsomassa, Tampereelta nääs:))
        Olihan se ihan hauska, pääasia, kun pääsi lähtemään, vaikka olis nukkunut siellä:=)
        Meni vaan aika myöhään kotiintulo, mutta eihän tässä kiirettä mihinkään.

kummeleilla joku uus leffa on se niin ihanaa että sulla on äiti vielä olemassa ja vielä niin pirtsakka että se voi vielä toisista pitää huolta.

• heipparalla
        viivatiina kirjoitti:

kummeleilla joku uus leffa on se niin ihanaa että sulla on äiti vielä olemassa ja vielä niin pirtsakka että se voi vielä toisista pitää huolta.

se uusi leffa.
        Täällä maalla tulevat vähän myöhemmin teattereihin.
        Äiti nyt vähän aikaa pärjää tuon hurjan kanssa, ei koko päivää jaksaisi, mutta nyt jäi vain pari tuntia hoitovastuuta.

• viivatiina
        heipparalla kirjoitti:

se uusi leffa.
        Täällä maalla tulevat vähän myöhemmin teattereihin.
        Äiti nyt vähän aikaa pärjää tuon hurjan kanssa, ei koko päivää jaksaisi, mutta nyt jäi vain pari tuntia hoitovastuuta.

muutamankin tunnin pärjää on hänellekkin vaihtelua ja varmaan tuntee itsensä tarpeelliseksi tahtoo noilla vanhemmilla ihmisisillä käydä elämä jossain vaiheessa sellaiseks että tuntuu ettei enää kelpaa mihinkään.

• heipparalla
        viivatiina kirjoitti:

muutamankin tunnin pärjää on hänellekkin vaihtelua ja varmaan tuntee itsensä tarpeelliseksi tahtoo noilla vanhemmilla ihmisisillä käydä elämä jossain vaiheessa sellaiseks että tuntuu ettei enää kelpaa mihinkään.

hän katsoisi pitempäänkin, mutta minua pelottaa jos rasittuu liikaa, kun tunnen hoitohomman melkoisen hyvin.
        Pirtsakka mummeli äiti on, ei siinä mitään, mutta vaivoja on kaikenlaisia.

• viivatiina
        heipparalla kirjoitti:

hän katsoisi pitempäänkin, mutta minua pelottaa jos rasittuu liikaa, kun tunnen hoitohomman melkoisen hyvin.
        Pirtsakka mummeli äiti on, ei siinä mitään, mutta vaivoja on kaikenlaisia.

on meillä nuoremmillakin anna kattoo vaan niin kauan kun vielä jaksaa kyllä kai se sit osaa sanoo jos rupee rasittuun ainakin jos on yhtään suhun tullu vai toisinpäin sillaihan se menee.

• heipparalla
        viivatiina kirjoitti:

on meillä nuoremmillakin anna kattoo vaan niin kauan kun vielä jaksaa kyllä kai se sit osaa sanoo jos rupee rasittuun ainakin jos on yhtään suhun tullu vai toisinpäin sillaihan se menee.

jos luonnollista järjestystä aatellaan:)
        Vaikka kyllä se aina ihmettelee, että miten minä jaksan, ei tiedä jaksaisko hänkään jatkuvasti, mutta onhan ikäeroakin parikymmentä vuotta minun edukseni.
        Nyt täytyy lähteä tainnuttamaan tuo nuorukainen tai sitä ei saa aamulla hereille ihmisten aikaan.

Hyvää yötä, palaillaan:)

• viivatiina
        heipparalla kirjoitti:

jos luonnollista järjestystä aatellaan:)
        Vaikka kyllä se aina ihmettelee, että miten minä jaksan, ei tiedä jaksaisko hänkään jatkuvasti, mutta onhan ikäeroakin parikymmentä vuotta minun edukseni.
        Nyt täytyy lähteä tainnuttamaan tuo nuorukainen tai sitä ei saa aamulla hereille ihmisten aikaan.

Hyvää yötä, palaillaan:)

painua että jaksaa aikaisin lähtee matkaan öitä.

• HUTZHU

Kerro samalla monesko kerta teit tälle palstalle aloituksen aiheesta HTZA!

• naisellinen nainen

..aina samaan "verkkoon"- täällä uidaan kuitenski. Vautsi, vaikka kuinka yrittäis simmata, vastavirtaan....siis poispäin..ei onnistu..ei.

t.friidu

• HTZA

jos on kiinnostunut
        itsestään?

• on uskomatonta

havaitsen narsistin piirteet

• HTZA

vain kuvitteellista teeskentelyä.

• on uskomatonta
        HTZA kirjoitti:

vain kuvitteellista teeskentelyä.

että tuon ikäinen mies toimii täällä pellenä. Olet vitsi joka ei naurata.

• HTZA
        on uskomatonta kirjoitti:

että tuon ikäinen mies toimii täällä pellenä. Olet vitsi joka ei naurata.

oikeus kertoa
        mielipiteesi.

• sen suuren
        HTZA kirjoitti:

oikeus kertoa
        mielipiteesi.

salaisuutesi?

• tankavaara
        sen suuren kirjoitti:

salaisuutesi?

jo avauksessaan.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      560
      1913
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      91
      930
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe