miehen "raamit"

Nyt kun minulla tämä kirjoittamis-purkautumisvimma,aivojen tyhjennys liiasta paineesta meneillään,niin otan aiheeksi miehen arvostamisen.
En puhu ns. rakkaudesta ja intohimosta,seksistä jne.
Itse oivalsin, miten suurta rakkautta on miehen tuomat karpalot,sienet,puolukat,sipulit,kalat.
Olla miehelle "geisha",huolehtia miehen tarpeista,koska mies on uros.
Hellikää ja antakaa miehillenne tilaisuudet olla arvostettu,kunnioitettu mies,hän tekee parhaansa.Hänen pitää saada tuntea olevansa "uros".
Nainenkin silloin tuntee olevansa nainen.

34

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ilo vanhoilla päivillä kuula nuo totuudet.

      Kaikkien, siis naistenkin, pitäisi älytä, että alistetulla ja nöyryytetyllä miehellä ei ole käyttöarvoa.

      • kun omat mieheni,tää virolainen....hehhheehh,suur nauru,on sanonut tulevansa silloin ja silloin,tuullepi seuraavana tai sitä suraavana päivänä suu onnellisessa hymyssä,kiertelin taas kirkkoja kattelemassa.Millos mun piti tulla,enhän myöhässä lainkaan!


      • susmorsian kirjoitti:

        kun omat mieheni,tää virolainen....hehhheehh,suur nauru,on sanonut tulevansa silloin ja silloin,tuullepi seuraavana tai sitä suraavana päivänä suu onnellisessa hymyssä,kiertelin taas kirkkoja kattelemassa.Millos mun piti tulla,enhän myöhässä lainkaan!

        risu saattaa oolla tuliaisiks!


      • huumorintaju
        susmorsian kirjoitti:

        risu saattaa oolla tuliaisiks!

        Mites siel yhes paikas kävikää? Häähä laitto oikee nimesä alle? ;)

        Emmie tiijä riittääks miul iha nii pitkäl ...

        Vai risu! ;D


      • mie vikise
        huumorintaju kirjoitti:

        Mites siel yhes paikas kävikää? Häähä laitto oikee nimesä alle? ;)

        Emmie tiijä riittääks miul iha nii pitkäl ...

        Vai risu! ;D

        Näihä naine on ain halunt.

        Jos sannoo, et vie sie nyt vuorostais, ei tuu mittää ... ;)


    • Maalaismies*

      Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

      • kiitos ensinnäkin osanotostanne kirjoitteluun.
        Renttu....mistähän senkin sanan alkuperä lähtee.
        Otahan sinä siitä selvää,maalaismies...oisko peräti latinasta,niin,onkokohan aina ollur "renttuja"!
        Minusta se ei ole halventava sana muuten kuin jos ihminen on aivan edesvastuuton,ei kykene itsestään lainkaan huolta pitämään.
        Tässä muutaman tunnin nyt mietin tuota....naiset rakastuvat renttuihin.nämä taivaanrannan maalarit ovat ilmeisesti naiselle,jonka kuitenkin perhe koossakin täytyy pitää,alitajuntainen haavekuva siitä,millaista on olla "vapaa."
        Renttu on monesti älykäs,rakastettava,taivaalle tähyilijä,kuten minäkin.
        Kun mietin tuossa miesystäviäin,ei kukaan ole ollut renttu siinä merkityksessä kuin sana sanoo.Rahhaa ei kellään kyllä liiemmälti ollu,mut kaikenlaisii "hulluja" ominaisuuksia sitäkin enemmän.
        Mikäs sen ihanampi mies,joka viiden kilometrin matkaan käyttää vaik päivän,kaks,istuksii kaljapullon kanssa kiven päällä ja kattelee kurkien lentoo.
        Ja sitten tullee ja sannoo...täässähän minä!


      • Maalaismies*
        susmorsian kirjoitti:

        kiitos ensinnäkin osanotostanne kirjoitteluun.
        Renttu....mistähän senkin sanan alkuperä lähtee.
        Otahan sinä siitä selvää,maalaismies...oisko peräti latinasta,niin,onkokohan aina ollur "renttuja"!
        Minusta se ei ole halventava sana muuten kuin jos ihminen on aivan edesvastuuton,ei kykene itsestään lainkaan huolta pitämään.
        Tässä muutaman tunnin nyt mietin tuota....naiset rakastuvat renttuihin.nämä taivaanrannan maalarit ovat ilmeisesti naiselle,jonka kuitenkin perhe koossakin täytyy pitää,alitajuntainen haavekuva siitä,millaista on olla "vapaa."
        Renttu on monesti älykäs,rakastettava,taivaalle tähyilijä,kuten minäkin.
        Kun mietin tuossa miesystäviäin,ei kukaan ole ollut renttu siinä merkityksessä kuin sana sanoo.Rahhaa ei kellään kyllä liiemmälti ollu,mut kaikenlaisii "hulluja" ominaisuuksia sitäkin enemmän.
        Mikäs sen ihanampi mies,joka viiden kilometrin matkaan käyttää vaik päivän,kaks,istuksii kaljapullon kanssa kiven päällä ja kattelee kurkien lentoo.
        Ja sitten tullee ja sannoo...täässähän minä!

        Siis: renttu saapuu sovittuun aikaan parikolme vuorokautta myöhässä, kaameessa kankkusessa sanoen ettei matkan varrella näkyny rentun ruusuja, mutta "mä rakastan sua niin hirveesti! Tiätsä mä oon koko ajan aatellu vaan sua, sä et tiä kuin paljon mä sua rakastan."
        Eihän sellaista kunnon nainen voi vastustaa. Selvä se.

        Kunnon mies saapuu varttitunnin etuajassa, syli täynnä ruusuja sanoen "toin vähän kukkia, tuota noin, niinku sulle". Se on siististi puettu, vailla minkäänlaista luovuutta ja retoorista notkeutta. Ei puhu rakkaudesta mitään.
        Mielenkiinnoton tyyppi, kelvoton kunnon naiselle.


      • Maalaismies* kirjoitti:

        Siis: renttu saapuu sovittuun aikaan parikolme vuorokautta myöhässä, kaameessa kankkusessa sanoen ettei matkan varrella näkyny rentun ruusuja, mutta "mä rakastan sua niin hirveesti! Tiätsä mä oon koko ajan aatellu vaan sua, sä et tiä kuin paljon mä sua rakastan."
        Eihän sellaista kunnon nainen voi vastustaa. Selvä se.

        Kunnon mies saapuu varttitunnin etuajassa, syli täynnä ruusuja sanoen "toin vähän kukkia, tuota noin, niinku sulle". Se on siististi puettu, vailla minkäänlaista luovuutta ja retoorista notkeutta. Ei puhu rakkaudesta mitään.
        Mielenkiinnoton tyyppi, kelvoton kunnon naiselle.

        en taas vähään aikaan nauranut näin paljon!


    • Mallamargareetta

      Feministit sahaavat omaa oksaansa, eivät tajua, miten ihanaa on olla Nainen. Oikea tasa-arvo ei ole sitä, että täytyy kilpailla miehen kanssa, että pitää saada tehdä kaikkea mitä mieskin.Luoja loi mieheksi ja naiseksi meidät, olkaamme iloksi ja avuksi toisillemme.
      Nainen saa näyttää naiselta pitkine hiuksineen, naisellisine vaatteineen, korkokenkineen, koruineen. Hyvällä ruualla hemmottelu, miehen toiveitten täyttäminen, pitkät keskustelut - ilohan on molemminpuolista.

      Minäkin arvostan syötäviä tuliaisia, kuten kaloja ja hirvipaisteja, otan vastaan taiteellisen näköisen sammalaituneen karahkankin, mutta mieluummin ruusun.

      • 11 cm korkeat piikkikorot

        vaalikeskustelussa.


      • Hemmoteltu feministi

        Sinä et näytä tietävän mitä feminismi on.
        Sillä ei ole mitään tekemistä vaatteiden, korujen tai hiusten leikkuun kanssa.

        Meillä hemmotellaan puolin ja toisin, joten
        olet jäänyt paljosta vaille, jos olet joutunut
        pelkästään hemmotelijan rooliin.


      • Mallamargareetta
        Hemmoteltu feministi kirjoitti:

        Sinä et näytä tietävän mitä feminismi on.
        Sillä ei ole mitään tekemistä vaatteiden, korujen tai hiusten leikkuun kanssa.

        Meillä hemmotellaan puolin ja toisin, joten
        olet jäänyt paljosta vaille, jos olet joutunut
        pelkästään hemmotelijan rooliin.

        Tarkoitin lähinnä sen sortin feministejä, joitten tarkoitus on lytätä miehet. Naisten ja miesten tasa-arvon kannalla olen minäkin ehdottomasti Ei naisellisuus ole tukan mallista eikä vaatetuksesta kiinni, kerroin vain, millaisena itse viihdyn.
        Tämä oli mielestäni Susmorsiamelta leikkimielinen avaus, en olisi vakavaan tasa-arvokeskusteluun korkokenkiä tuonut.Sitäpaitsi niissäkin on mukavampia malleja kuin yltiöpiikkikärjet ja -korot.

        Mitä hemmotteluun ja toisen huomioimiseen tulee, olen samaa mieltä, ei se yksipuolista saa olla, molemmat omilla vahvuuksillaan . Mutta on aikoja, jolloin toinen voi olla heikommilla, toinen vahvemmilla, ei se kaupankäyntiäkään ole.

        Hyvää YK:n päivää!


      • kunniaan.
        Hemmoteltu feministi kirjoitti:

        Sinä et näytä tietävän mitä feminismi on.
        Sillä ei ole mitään tekemistä vaatteiden, korujen tai hiusten leikkuun kanssa.

        Meillä hemmotellaan puolin ja toisin, joten
        olet jäänyt paljosta vaille, jos olet joutunut
        pelkästään hemmotelijan rooliin.

        Pois siis naisellisuuden harhat,

        puuterit ja korsetit, korkeat korot ja peruukit!

        Tilalle kaunis, aito naiseus,

        tasa-arvoisena a i d o n miehekkyyden kanssa!


      • niin kuin ennen luultiin.
        kunniaan. kirjoitti:

        Pois siis naisellisuuden harhat,

        puuterit ja korsetit, korkeat korot ja peruukit!

        Tilalle kaunis, aito naiseus,

        tasa-arvoisena a i d o n miehekkyyden kanssa!

        Miehekkyyttä on rohkean lämmin läheisyys,
        syvä ystävyys, silmiin katsominen, viisaus ja huolehtiminen toisistakin, varsinkin lapsista.


      • silti.....
        niin kuin ennen luultiin. kirjoitti:

        Miehekkyyttä on rohkean lämmin läheisyys,
        syvä ystävyys, silmiin katsominen, viisaus ja huolehtiminen toisistakin, varsinkin lapsista.

        sisäinen raamikkuus tärkeintä!


    • Osaat kyllä valita hyvät keskustelun aiheet!!

    • main-eko

      Tulipa hyvä mieli aloituksestasi!
      Johtui tietenkin siitä että,ajattelen asioista hyvinkin samalla tapaa.Mielestäni parisuhde ei voi sujua jos "roolit" sekaisin,nainen ottaa miehen paikan ja mies vieläpä suostuu siihen.Ei se alenna naisen arvoa "pysyä lestissään".On aivan eri asia auttaa arkisissa askareissa yhteisessä kodissa,se ei liene kummaltakaan pois?
      Mies olkoon mies,kodin "pää",naisen "paikka on hellan ääressä".Tämä siis vain ja ainoastaan oma vankka mielipiteeni.

      • ei kai haitanne,että multa välillä vokkalit tai konsonantit puuttuu,silimälasit on jääkaappiin unohtunu tai sängyn alle tipahtannu!


      • susmorsian kirjoitti:

        ei kai haitanne,että multa välillä vokkalit tai konsonantit puuttuu,silimälasit on jääkaappiin unohtunu tai sängyn alle tipahtannu!

        varmaan olen ,kun ihailen tuota "perinteistä" miestyyppiä.
        Häntä, joka siististi pukeutuneena ilmestyy sovittuna aikana sovitulle paikalle.
        On ystävällinen, kohtelias, välitön ja rento.
        Niin, ja hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan toistakin ihmistä. Saa tok ruusukin mukana olla.
        Tietenkin pukeutuminenkin riippuu siitä mihin mennään, siihen sopivat asusteet.

        Onko sellaisia miehiä vielä olemassa??
        Sanon että: ON

        Jos tulisi vaikka päivän myöhässä, kaljapullo kaverina, selityksenä vaan; ny mä tulin,
        Saisi tehdä "uuvarin" jo ennen kynnystä.
        Pitäis vaan sanoa että valitettavasti osoite on väärä. voi hyvinkin seurustella olutpullon kanssa vielä toisenkin vuorokauden ,ei mitään kiirettä,,,,,


      • entinen*
        meri-kukka98 kirjoitti:

        varmaan olen ,kun ihailen tuota "perinteistä" miestyyppiä.
        Häntä, joka siististi pukeutuneena ilmestyy sovittuna aikana sovitulle paikalle.
        On ystävällinen, kohtelias, välitön ja rento.
        Niin, ja hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan toistakin ihmistä. Saa tok ruusukin mukana olla.
        Tietenkin pukeutuminenkin riippuu siitä mihin mennään, siihen sopivat asusteet.

        Onko sellaisia miehiä vielä olemassa??
        Sanon että: ON

        Jos tulisi vaikka päivän myöhässä, kaljapullo kaverina, selityksenä vaan; ny mä tulin,
        Saisi tehdä "uuvarin" jo ennen kynnystä.
        Pitäis vaan sanoa että valitettavasti osoite on väärä. voi hyvinkin seurustella olutpullon kanssa vielä toisenkin vuorokauden ,ei mitään kiirettä,,,,,

        nainen jättää pienet lapset lähtee vain, lapset jää miehen huostaan, mies lapset aikuiseksi asti hoitaa onko hän mies lainkaan?


      • meri-kukka98 kirjoitti:

        varmaan olen ,kun ihailen tuota "perinteistä" miestyyppiä.
        Häntä, joka siististi pukeutuneena ilmestyy sovittuna aikana sovitulle paikalle.
        On ystävällinen, kohtelias, välitön ja rento.
        Niin, ja hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan toistakin ihmistä. Saa tok ruusukin mukana olla.
        Tietenkin pukeutuminenkin riippuu siitä mihin mennään, siihen sopivat asusteet.

        Onko sellaisia miehiä vielä olemassa??
        Sanon että: ON

        Jos tulisi vaikka päivän myöhässä, kaljapullo kaverina, selityksenä vaan; ny mä tulin,
        Saisi tehdä "uuvarin" jo ennen kynnystä.
        Pitäis vaan sanoa että valitettavasti osoite on väärä. voi hyvinkin seurustella olutpullon kanssa vielä toisenkin vuorokauden ,ei mitään kiirettä,,,,,

        tunnen että ymmärrät.
        Minulla on hätä maailman ihmisten takia,omien "muunmalaaisten"-kin takia.
        En van niin huutele täällä .
        Äsken kävi albaaanipoika,isä kroatiassaa,rakkautta ja ja turvallisuutta voimme heillekin antaa,ken pystyy.


      • Jatta

        asiat olivat varmaan niin, että naisen paikka oli hellan ääressä ja mies oli se, joka määräsi kaapin paikan.
        Nyt, kun seuraa noiden nuorten perhe-elämää, niin roolit ovat muuttuneet. Ei enää ole niin väliä, kumpi on hellan ääressä. Sama on lasten hoidossa.

        Miehet laittavat ruokaa ja ovat taitavia siinä, tiskaavat ja siivoavat, kumpi kulloinkin ehtii.
        Lapsen vaipanvaihto, syöttämiset ja kylvettämiset sujuvat yhtä hyvin mieheltä, kuin naiseltakin. Ovat vielä paljon varmempia otteissaan. Isästäkin tulee lapselle yhtä läheinen ja turvallinen, kuin äitikin.

        Kyllä mies silti voi olla perheenpää ja näin pitää ollakin.


      • Jatta kirjoitti:

        asiat olivat varmaan niin, että naisen paikka oli hellan ääressä ja mies oli se, joka määräsi kaapin paikan.
        Nyt, kun seuraa noiden nuorten perhe-elämää, niin roolit ovat muuttuneet. Ei enää ole niin väliä, kumpi on hellan ääressä. Sama on lasten hoidossa.

        Miehet laittavat ruokaa ja ovat taitavia siinä, tiskaavat ja siivoavat, kumpi kulloinkin ehtii.
        Lapsen vaipanvaihto, syöttämiset ja kylvettämiset sujuvat yhtä hyvin mieheltä, kuin naiseltakin. Ovat vielä paljon varmempia otteissaan. Isästäkin tulee lapselle yhtä läheinen ja turvallinen, kuin äitikin.

        Kyllä mies silti voi olla perheenpää ja näin pitää ollakin.

        Usein , nykyajan perheissä. Isät osallistuvat kaikkeen, Ehkä vaimon työkin tekee sen että isät laittaa ruokaa(enimmäkseen isät).
        Siivoukset ja pyykin laitot onnistuu, siinä kuin naiseltakin. Onhan naisetkin samallalailla ansiotyössä!
        Miehen arvostusta se nostaa. Voi silti olla "perheenpää", ja jämäkkä ja sanojensa takana.
        Surullisen paljon on lapsia ilman vanhempia, Turvallisuutta, huolenpitoa ja ohjaavaa neuvoa ei saa mistään.
        Onhan näitä esimerkkejä!
        Aamun uutisissa kerottiin alkoholistien vauvoista,
        Kyllä ihmetyttää, missä on nuorten vastuuntunto??
        Vanhemmaksi halutaan/tullaan- mutta elintapojaan ei muuteta.
        Syntyy jo valmiiksi sairaita lapsia.
        Tosi surullista-näitä riittää kyllä ihan kotimaassakin.Koko maailman lapsia ei kukaan voi yksin auttaa, vaikka yrittäisikin.


      • Jatta kirjoitti:

        asiat olivat varmaan niin, että naisen paikka oli hellan ääressä ja mies oli se, joka määräsi kaapin paikan.
        Nyt, kun seuraa noiden nuorten perhe-elämää, niin roolit ovat muuttuneet. Ei enää ole niin väliä, kumpi on hellan ääressä. Sama on lasten hoidossa.

        Miehet laittavat ruokaa ja ovat taitavia siinä, tiskaavat ja siivoavat, kumpi kulloinkin ehtii.
        Lapsen vaipanvaihto, syöttämiset ja kylvettämiset sujuvat yhtä hyvin mieheltä, kuin naiseltakin. Ovat vielä paljon varmempia otteissaan. Isästäkin tulee lapselle yhtä läheinen ja turvallinen, kuin äitikin.

        Kyllä mies silti voi olla perheenpää ja näin pitää ollakin.

        Minusta tuntuu,
        että kaikenlainen kohtuuttomuus johtaa väärään suuntaan.

        Hyvät suhteet perheessä pysyvät parhaiten keskinäisellä kunnioituksella ja toisenkin huomioimisella.

        Vanhoissa suhteissa kenties voi mies katsella, kun uupunut vaimo teki kaikki työt. Samalla varmaan huono omatunto aiheutti pahan olon hänen sisimmässään. Sitä lääkittiin sitten alkoholilla.
        Oliko se onnelllinen tila?

        Mies saa kunnioituksensa aivan luontaisetuna, juuri niin paljon kuin hän sitä itse ansaitsee.
        On hyvä, että hän on perheen pää ja luottamuksen arvoinen.

        Yhdessä ilon päivänä halaillaan ja kilistetään, surun kohdatessa tuetaan toisiaan halaten.
        Muistetaan sanoa tärkeitä sanoja: "Minä rakastan Sinua!"

        *****


      • main-eko
        susmorsian kirjoitti:

        ei kai haitanne,että multa välillä vokkalit tai konsonantit puuttuu,silimälasit on jääkaappiin unohtunu tai sängyn alle tipahtannu!

        Usein puuttuukin,mutta ei johdu kadonneista silmälaseista vaan ihan muusta.Syytä en näissä puitteissa selvittele,et koittakaa kestää,koulutuksen puutteestakaan ei johdu.Samoin en aina löydä oikeita sanoja,ilmaisuni saattaa näyttää kummalliseslta.


    • Kun luoja loi naisen ja miehen,
      hän loin naisen hoitamaan perhettään ja kotiaan.
      Hoivaamisen vietin nainen kohdistaa lapsiin
      myös kodin järjestys kuuluu hänelle, mies kun on hankkimassa perheelle elantoa.

      Kun lapset lähtee kotoa,
      paras hoivattava on tietysti vähän renttu mies.
      Sehän on kuin lapsi, sotkee jopa vaatteensa.
      Sitä on myös kiva komentaa.
      Sehän on niin nöyrä krapulassaan.

      Mikä parasta, nainen saa syntipukin huonoon oloonsa.

      • Hintriika*

        Harvoin taitaa nykyajan perheissä v a i n mies olla hankkimassa elantoa perheelle. Joskus voi vaimo olla jopa ainoa työssäkäyvä. Omassakin perheessäni oli jossakin vaiheessa niin.


      • Hintriika* kirjoitti:

        Harvoin taitaa nykyajan perheissä v a i n mies olla hankkimassa elantoa perheelle. Joskus voi vaimo olla jopa ainoa työssäkäyvä. Omassakin perheessäni oli jossakin vaiheessa niin.

        mutta silloin kun luoja loi...

        Nuo asiat taitavat olla vieläkin tuolla selkäytimessä, ainakin vähän.


      • huolehtivat yhdessä
        Jopel kirjoitti:

        mutta silloin kun luoja loi...

        Nuo asiat taitavat olla vieläkin tuolla selkäytimessä, ainakin vähän.

        kodin rakentamisesta, siivoamisesta ja poikasten hoidosta,
        samoin tekevät ihmispariskunnatkin
        päästyään eroon miessukukunnan sorto-
        traditiosta.
        Vanhoissa urautuneissa tavoissa on paljon pahaa,
        joskin jotain hyvääkin tietysti.

        Nykymies ajattelee omilla aivoillaan, siksi häntä kunnioitetaan.

        Mitään hyvää ei ole miehessä, joka lojuu sohvassa formuloita huudattaen sill'aikaa,
        kun vaimo huolehtii yksin kaikesta viihtyisyydestä, lasten hyvinvoinnista ja ukon tarpeista.


      • äkkäsin vasta

        Mistäs se huono olo tulleepi?


    • Ettäkö:

      "..hän tekee parhaansa", niinkuin yksi lauseistasi kuuluu? Tarkoitatko nyt kaljoittelua vai sinusta sekä aikatauluista piittaamattomuutta? Niissäkö asioissa tekee parhaansa? )))

      • Minä olen varmaan harvinaisuus,kun ei ole kokemuksia oikein miehistä..Isä kuoli,kun olin vauva ja ei ollut edes veljiä.. Menin aikaisin naimisiin mieheni kanssa ..18v.. ja sitä kesti
        tähän vuoteen..Mieheni piti äärettömästi vauvoista ja oli ihanaa,kun hän piti aina kun tuli töistä,sain laittaa ruokaa rauhassa. Arvostin sitä kovasti.
        Hän oli myös aina ystävällinen vanhoille ihmisille..
        Meillä oli perheessä tyttäriä 4 ja tyttärien mielestä oli mukavaa,kun isä arvosti heitä korkealle.Mieheni mielestä,Suomea, ovat naiset pitäneet pystyssä,kun oli sodatkin käyty.Minä taas olin semmoinen vanhanaikainen nainen,joka
        mielellään passasi miestä..Hän taas mielellään keitti minulle kahvit viikonloppuna,kun minä tein sen arkipäivisin. Ei hän ollut innokas sekaantumaan kodin töihin ja minä olisin varmaan ajatellut,että hän sotkee minun totutun järjestykseni.Kaikki toimi hyvin. Hih..


      • Merilii
        irkku-37 kirjoitti:

        Minä olen varmaan harvinaisuus,kun ei ole kokemuksia oikein miehistä..Isä kuoli,kun olin vauva ja ei ollut edes veljiä.. Menin aikaisin naimisiin mieheni kanssa ..18v.. ja sitä kesti
        tähän vuoteen..Mieheni piti äärettömästi vauvoista ja oli ihanaa,kun hän piti aina kun tuli töistä,sain laittaa ruokaa rauhassa. Arvostin sitä kovasti.
        Hän oli myös aina ystävällinen vanhoille ihmisille..
        Meillä oli perheessä tyttäriä 4 ja tyttärien mielestä oli mukavaa,kun isä arvosti heitä korkealle.Mieheni mielestä,Suomea, ovat naiset pitäneet pystyssä,kun oli sodatkin käyty.Minä taas olin semmoinen vanhanaikainen nainen,joka
        mielellään passasi miestä..Hän taas mielellään keitti minulle kahvit viikonloppuna,kun minä tein sen arkipäivisin. Ei hän ollut innokas sekaantumaan kodin töihin ja minä olisin varmaan ajatellut,että hän sotkee minun totutun järjestykseni.Kaikki toimi hyvin. Hih..

        Tulit tutummaksi.
        Hyvää torstain jatkoa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2555
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1127
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1084
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1034
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      920
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      769
    Aihe