Yamaha dt 125-x

Keppi

paljo suunnillee kulkee vakiona?

91

16820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------777777

      110
      täystehosena 150

      • Keppi

        luulis et täys tehonen on se ku tehää johtokikka ja pamautetaa tehari änkkä mut sillee oon kuullu et menee 140 joka on usein 130 koska mittari kusettaa
        mut tot vakiovauhtii en oo koskaa kuullu joten kiitti tiedost


      • ...........
        Keppi kirjoitti:

        luulis et täys tehonen on se ku tehää johtokikka ja pamautetaa tehari änkkä mut sillee oon kuullu et menee 140 joka on usein 130 koska mittari kusettaa
        mut tot vakiovauhtii en oo koskaa kuullu joten kiitti tiedost

        130km/h se voi mennä, 150 ei missään tapauksessa.


      • ssadas
        ........... kirjoitti:

        130km/h se voi mennä, 150 ei missään tapauksessa.

        todellakin yamahan saa kulkeen helposti 150km/h!!!!


      • ..........
        ssadas kirjoitti:

        todellakin yamahan saa kulkeen helposti 150km/h!!!!

        No saahan Yamahan, moni Yamaha kulkee noin kovaa ihan virittämättäkin. 125cc DT:tä et saa kulkemaan 150km/h kovinkaan helpolla. Etkä pysty sillä noin kovaa ajamaankaan.


      • .s.s.s.s..
        .......... kirjoitti:

        No saahan Yamahan, moni Yamaha kulkee noin kovaa ihan virittämättäkin. 125cc DT:tä et saa kulkemaan 150km/h kovinkaan helpolla. Etkä pysty sillä noin kovaa ajamaankaan.

        jätkät ei tiiä yamahista mitään mulla oma yamaha menee 165km/h ja se on 125cc


      • :::asd;;;
        .s.s.s.s.. kirjoitti:

        jätkät ei tiiä yamahista mitään mulla oma yamaha menee 165km/h ja se on 125cc

        ja minä näin lentävän polkutraktorin.
        mistäs herra on löytänyt niin pitkän suoran että oot saanut tohon 165km/h kiihytettyä jammus?
        et sä mitenkää saa niin kovasti ajettua sillä. mutta jos löydät jostakin niin pitkän suoran niin ilmoittelehan minulle niin haluan nähdä tämän 65.. anteeksi siis 165km/h vahdin.


      • sillli
        :::asd;;; kirjoitti:

        ja minä näin lentävän polkutraktorin.
        mistäs herra on löytänyt niin pitkän suoran että oot saanut tohon 165km/h kiihytettyä jammus?
        et sä mitenkää saa niin kovasti ajettua sillä. mutta jos löydät jostakin niin pitkän suoran niin ilmoittelehan minulle niin haluan nähdä tämän 65.. anteeksi siis 165km/h vahdin.

        mee perkele motarille ni varmaa menee 165km/h ku pikkasen virität. Jos mopo kulkee 45 ja sen saa kulkee yli 90 ni varmaa saat jammun kulkee 165! Kyllä on moottoritiet melko pitkii.


      • .d.d..d
        sillli kirjoitti:

        mee perkele motarille ni varmaa menee 165km/h ku pikkasen virität. Jos mopo kulkee 45 ja sen saa kulkee yli 90 ni varmaa saat jammun kulkee 165! Kyllä on moottoritiet melko pitkii.

        nii justiinsa! te jotka sanotte että yamahaa ei saa kulkeen niin ootte ajanu vaan jollain paskoilla husseilla mitkä menee vakiona just 90km/h


      • 123456
        .d.d..d kirjoitti:

        nii justiinsa! te jotka sanotte että yamahaa ei saa kulkeen niin ootte ajanu vaan jollain paskoilla husseilla mitkä menee vakiona just 90km/h

        mitäs teillä on yamaha dt 125 kun saatte kulkemaan sen 165 ? :D se haluan minäkin nähdä


      • TwistTwist
        123456 kirjoitti:

        mitäs teillä on yamaha dt 125 kun saatte kulkemaan sen 165 ? :D se haluan minäkin nähdä

        Dt 125cc 165 km/h? Johan pojat vitsin murjasitte:D

        Kun ei edes 180cc pytyllä:)


      • asdasdasassds
        TwistTwist kirjoitti:

        Dt 125cc 165 km/h? Johan pojat vitsin murjasitte:D

        Kun ei edes 180cc pytyllä:)

        170 pytyn kaa saa deeteen kulkemaa sen 150 vakioväleillä mut eihä se deetee mitenkää teharin kaa mene sitä 150 tai 160 korkeentaa sen 130


      • yamaharacingman
        asdasdasassds kirjoitti:

        170 pytyn kaa saa deeteen kulkemaa sen 150 vakioväleillä mut eihä se deetee mitenkää teharin kaa mene sitä 150 tai 160 korkeentaa sen 130

        Joo mulla on Yamaha DT 125 RE ja kulkee just ja just 170 athenan ja arrowin putken ja 36mm lörtin ja boyesen kisaläpillä ja 18 piikkisel eturattaal menee 152km/h poliisin tutkaan :D


      • --.-,fc.gf
        .s.s.s.s.. kirjoitti:

        jätkät ei tiiä yamahista mitään mulla oma yamaha menee 165km/h ja se on 125cc

        kova äijjä.. kyl se menee vapaapudotukses tuon........


      • fkakaskdfk
        --.-,fc.gf kirjoitti:

        kova äijjä.. kyl se menee vapaapudotukses tuon........

        mulla on pakoaukon säädin laitettu, arrown putki ja 250 suutin ja se menee 145 vakioväleillä gps:ään


      • mo
        sillli kirjoitti:

        mee perkele motarille ni varmaa menee 165km/h ku pikkasen virität. Jos mopo kulkee 45 ja sen saa kulkee yli 90 ni varmaa saat jammun kulkee 165! Kyllä on moottoritiet melko pitkii.

        vitun pässi! mul on yamaha dt-x 125 ja se menee arrowin putkella gps sen 138 km/h! kylhä se menee sen 165 vapaalla 90 asteen alamäkee.. ja mee sellasel 165 ni kyl alkaa vähä laakeritki rohisee pikku hiljaa..


      • AKZP
        TwistTwist kirjoitti:

        Dt 125cc 165 km/h? Johan pojat vitsin murjasitte:D

        Kun ei edes 180cc pytyllä:)

        Sanotaanko vaikka näin että Keeway TX vuosimalli 2011, 50cc, Arrowin-putki, 28mm Dellorto 88-suuttimilla, 15 piikkinen edessä ja 46 piikkinen takana niin kyllä jaksoi puuskuttaa siinä vaiheessa kahteen GPS 137km/h. Joko pojat ei osaa laittaa AM6-konetta kulkemaan tai sitten ei riitä vain muna ajamaan sitä vauhtia. Kyllä monelta amispojalta itku pääsi kun mopo tulee kevarin ohi heittämällä :D


      • ????
        TwistTwist kirjoitti:

        Dt 125cc 165 km/h? Johan pojat vitsin murjasitte:D

        Kun ei edes 180cc pytyllä:)

        heelpoosti kunhan välit vaitaa sopivaksi ja seokset kuntoo


      • yammu1
        ........... kirjoitti:

        130km/h se voi mennä, 150 ei missään tapauksessa.

        Niin, katsos kyllähän dt:nkin voit vaikka turboahtaa, välitykset on keksitty yms yms, se vaan riippuu NIIN monesta asiasta :D


    • Paavi Penedictus

      ompa teillä laiskoja detsejä mulla nosti viel keulaa 180 vauhdista ihan A1senä..?

    • ei liian ironista

      paavi koska viivoille mä sain nostettua viel 195 vauhdist vaikka etujarru oli lukos..??

    • eraytrey5ery

      haestakkee poejjat vittuany. eee kyllä mene tääästehosena ku 140 korkeintaan

      • jeps1

        samaa mieltä mutta aina voi mennä virettämisessä pintaa syvemmälle


    • Paavi Penedictus

      joo ei täystehosena mutta A1senä nosti viel 180 keulaa uskokaa ny!

    • dorkat

      kyl mun deetee menee ainaski nuvihin 145 ja isoveli vaan teheny johtokikan et voi ihan hyvin sen 165 ottaa...

      • juu luulisin

        varmaa myös tyhjä putki


    • mumma-fani-98

      joo munki mumma vaihto mun detsiin takapyörän laakerit niin meni poliisin tutkaan 201km\h mumma kyydis paavi reppuseljäs...se vitun idiootti joka saa 125cc dteen kulkee sen 165km\h lupaan panna sitä perseesee 2h sen pärrän kyyris perkeles:)

    • Vituuuut.

      Täällä on kanssa yksi, joka haluaa nähdä tuon 165km/h. :') Itsellä yamaha DT125R jossa Dep Pipesin putki, avarrettu ilmanotto, piikin isompi eturatas, YPVS säädetty oikein yms yms. ja kulkee max 135km/h. :))

      • fffffffff

        paljo 125cc dt on vakuutusmaksut?


      • gjbnbn

        nyt on kyl säädetty YPVS päin VITTUA kyl se vakio valeil pitäis mennä 140


    • moro pasoille!

      120 mulla että 165 hv! :D

    • Iikka L

      äläkääs nyt pojat ihan mahdollista jos vaihtaa kaikki laakerit ja aurinko on seläntakana mutta suosittelen myös katalysaattorin poistoa sillä se natisee ilkeästi kun sammuttaa, mutta tämähän on tietenkin laitonta. mutta jos jollain henkilöllä menee yamaha dt 165km/h lupaan kumartaa palvoa ja ottaa suihin 16tuntia ja antaa persettä loppu vuoden. muistakaa myös rengas paineet ovat tärkeät tuossa vauhdissa ettei mäntä kärsi.

    • USKOKAA!?

      Nyt on todisteet ajoin eilen 165.8 mun dtllä garmin 200 navigaattoriin pienee myötä tuulee. vireinä rattaat ja pakoaukko.. natisi katti ilkeastä tuon jälkee. Mittariin tosin vain 130?

    • tiedän kun mittaan

      Detsu menee vakiona just yli 100 gps ja viri putkella ja suuttimien vaihdolla (tt:nä siis) 124 gps.

    • Yamaha detsi kevarit on yleensä kuristettu putkesta... tehari vaan :)

    • eeppo ja matin penis

      oma dt meni vakiona 115, mutta pientä muutosta alakertaan nii menee tällä hetkellä vajaat 190km/h

    • detsiman

      vakio välit ja arrow. menee mittarin tappiin asti helposti (gps 146km/h) . pitemmillä väleillä varmasti enemmän. jää ne tt husset.

    • gfgg

      Valitettavasti Yamaha DT 125 R kulkee täysitehoisena (25hp, ei viritettynä...) n. 125-130. Kumma juttu, jos rg gamma 25hp tehoillaan ja kunnon katteillaan, sekä n. 10kg kevyemmällä kuivapainollaan n. 140-145km/h täysitehoisena(TODELLISTA NOPEUTTA)? RG gammassa on reippaasti pienempi ilmanvastus, miksi enska kulkisi sitten kovempaa?

    • Fysiikanlaki

      Kun nopeus tuplaantuu 80-> 160km/h, ilmanvastus Nelikertaistuu, eikä se ilmanvastus ole enskassa sitä pienintä sorttia, pääseehän sitä 20hp vaikka 200km/h mutta ei puhettakaan että endurolla :D :D paljo helpompaa suuria nopeuksia tavolteltaessa pienentää ilmanvastusta ku virittää ;) kun tietää vaan mitä tekee. voisin väittää että saisin ajan kanssa kulkemaan tzr pikkuvirillä ja välityksillä 200km/h ku katteita muokkais mutta ei se senjälkee muistuttais kovin enää tzr :D

    • bhjn

      DT jättää täystehoset husset ja kotarit

      • JOOOO-O

        älä naurata husses ja kotaris on kisa koneet ja niihin kuuluvat viritykset kuin dt:ssä :DDDDDDDDDDDDDDDD


    • yamaha dt 125r

      Oma DT menee just sen 150. Gianellin alakauttanen tehari, imu, pako ja ohivirtaus kanavia viilattu, pytty isoimmas ylikoossa (135cc), imukaulaa kasvatettu ja välejä vaihettu.

    • vastausta vailla

      valmistetaanko enää dt:n piikkejä???

      • ..

        ei ainakaan suomeen oo tuotu 2007 vuoden jlkeen


    • OIKEESTIkkin

      Pakko kyllä sanoa että HELVETIN tyhmä väite on että menee 165km/h mulla on 125 RE ja on gianellin teharii johtokikkaa tehty ja suutinta vaihettu ja ei mene ku sen just ja just rekan imussa alamäkee myötätuulessa 130 km/h ja ei varmasti mene 165 km/h

      • hjijiji

        ai rekat menee 130 :D


    • karvamato1235

      Itellä Yamaha DT125-X arrowin putkella, johtokikalla ja 32mm kaasarilla 137km/h munakuppi-asennossa alamäkeen, jos tosiaan joku 165 saanu vauhtia ni tosiaan voi tulla keskisuomee näyttämää koska melkone jumala saa olla :D

    • Salo stunt

      Ei jumalauta mitä paskaa täällä porukka selittelee, kyllä derbi gpr:llä päästään noihin vauhteihin kuulemma, mutta se onkin gpr = eri pyörä, mutta sama moottori, mutta eri muotoilu (kyykky) = aerodynaamisempi! (vaimitensanottiinkaan)


      Itellä on yamaha dt125x 05', arrowi johtokikka...Jne. Menee 130km/h 15-57 väleillä MITTARIIN, en tiedä oikeeta nopeutta.

    • paska puhetta

      johan on poijjilla laiskoja detsuja, 153km/h gps:ään, virinä vaan 32mm lortto, johtokikka ja athenan putki............ ja pyörä siis on dt 125x -05

    • no vittu mieti

      joo o... en kyllä usko että dt:n saa menemään 165 -.- ehkä jotkut kyykyt saa menemään ylikin koska pienempi ilmanvastus.. kaverin ktm on penkitetty ja tulos oli 47hp ja se menee noin 165-170 :D ja kun olin kyydissä gps:n kanssa niin saatiin 162km/h.. mutta kyllä senki saisi enemmän kulkemaan jos vain välejä pidentäisi.

      • kdkdkdk

        Vittu minä saan dt menemään 200 170cc tehari 32mm kaasari teholäpät ja takaratas 42 eteen 21 viutttu suatana :D:D:D


      • vittu 200kmh
        kdkdkdk kirjoitti:

        Vittu minä saan dt menemään 200 170cc tehari 32mm kaasari teholäpät ja takaratas 42 eteen 21 viutttu suatana :D:D:D

        vituku mammaas olet pannu peräreikää 200km/H 32mm kyrväs kans


      • fdff

        Mitäs kapulaa on kotarin rattaissa ku 47hp penkitetty......... :D toki jos puhutaan esimerkiks 250cc kotarista nii toki :) mut piikkisessä... eei


    • joo o

      vituku uimaa...

    • rtyhjmöläpåuiofafghn

      mä kusin poliisin tutkaa 140kmh vastatuulee

    • Pate "korpinkynsi"

      Mun dt menee peruuttamalla 150 ja nostaa keulaa kaksoipistedeedee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • dtjumala

      saatanan äpärät kyllä deeteen saa kulkemaan vaikka 200 kun teharit, toho läpät, kasari 36 ja vittu kaikki härpäkkeet ja aavikko välit.

    • husse1

      Vitut detsi mee mitää 165km/h jos oma TT husse Rinon putkella ja Kunnon säädöillä menee sen 139 gps:ssään

    • dtdyyd

      Mulla on 125cc TT dt menee gepsiin sen 128.. Kiva olis nähä, kun puotatte 150km/h 125cc dt:llä XDDD

    • ...

      VITTU ja husse pojat täst viel puuttuikin... vittu mitään muuta kuin kädettömyttä sanon minä

    • niin hyvää puuta

      joo tota itellä dt 125x joka menee arrowin rännillä ja johtokikan tehtynä 130km/h

    • joo-ooh

      Tainnu teillä mittarit kusettaa pahemman kerran

    • Katulaiska

      Nuo 165km/h jutut ovat kyllä silkkaa paskapuhetta.. Ei katulaiskaa saa kulkemaan niin paljoa.

      Itellä DT 125R vakiona menee juuri ja juuri sen 110km/h. Nytten vireinä 28mm TT-setillä oleva kaasari, DEPin koko putkisto, Boyesenin teholäpät, YZtan imukaula sekä sylinteri käyny Englannissa Abbeylla viilattavana. Välit ovat vakot eli 16/57.

      Noilla menny GPS:ssään 147km/h motarilla.

      • 165kmh1

        miksei se 165 menis jos oot jo noin paljon saanut menemään? ittellä X malli, YVPS vaan toiminnassa ja vakioputkikin kiinni, 127kmh@gps suorallla tielllä


    • mr.papi

      700cc katteeton moottoripyörä kulkee sellaset 200km/h. Siitä kovempaa alkaa olla jo vaikea mennä, sillä ilmanvastus hidastaa menoa aikalailla. Enduromallisissa pyörissä on vielä huonompi aerodynamiikka, joten niitä et saa kulkemaan senkään vertaa. Epäilisin, että maksiminopeus enduromalliselle pyörälle asettuu siihen 180km/h paikkeille. Ja tuossa vauhdissa kyse ei todellakaan ole 125cc pyörästä... Kunnolla viritetty 125cc 2t pyörä kulkee maksimissaan arviolta 140km/h - 150km/h, joten Yamaha DT jää kauas tuosta lukemasta. Itse en kyllä uskoisi piikin kulkevan noinkaan kovaa ennen kuin itse näen, mutta varuiksi laitettava vähän yläkanttiin...

      Jos vauhti määräytyisi kuutiotilavuuden mukaan (niinkuin monet tuntuu luulevan) ja lähtökohta olisi, että 50cc mopo kulkee 90km/h, niin piikki kulkisi 225km/h. Tällöin Yamaha YZ-F R1 kulkisi 1800km/h, joten hieman on viilaamisen varaa tuossa teidän teoriassa.

      • juuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        Kyllä ne mopot menee iha 50cc sen 90km/h sillä ei muutaku tehari kii ja välit vaikka 16/53 niin menee ainaki jo toho :DD sille 14/53 menis sen 90km/h


    • Katulaiska

      Eipä tuo meikäläisen DT sen kovempaa kuljekkaan ku 147km/h. Enkä kyllä uskaltais ajaakkaa ku alkaa menee ajo-ominaisuudet jo ihan vituillee tuossa vauhissa, eikä kone kestä.

      Nykyään huiput siinä 115-125km/h paikkeilla välien muutoksen ansiosta :)

      • detsimies1

        Mulla on 170 cc athena 38mm kaasari ja ypvs käytössä gianellin
        tehoputki ja 13piikkinen eturatas ja takana vakio ratas ja kulkee gepsiin 149 km/h .. ja lähteee kun homo pillun päältä


    • 125reDT

      Tehoputkissa on jo paljon eroja. jos on johtokikka tehty ja on gianellin putki niin huiput noin130km/h vakio väleillä ja arrowilla huiput 146km/h gepsiin vakio väleillä.

    • rabb1

      Itellä -02 Yamaha DT 125 R ja huippuja kerää lyhyillä väleillä ja tt-vakioputkella sen 130km/h

    • dbbh

      DT 125 R Giannellin teharilla, yberviriläpillä, avarretulla ilmanotolla ja 17-57 ( 1p eturatas) Mittariin ottaa sen *reilu 140km/h ja todella tarkka mittari.

    • DT125

      Juu on hiukan vanha keskustelu mutta paljon mahatisi olla dt 125cc vakuutusmaksut?

    • elekrep

      riippuu vakuutusyhtiöstä aika paljon

    • killikolli3

      Reilut 100 eur / vuosi.

      • vittusaatanaaaa

        Vittusaatana mun mopodetsi meni 82 alamäkee. Jättää joht jo TT leipovarmat ja kaikki muut paskat


      • vittusaatanaaaa

        Vittusaatana mun mopodetsi meni 82 alamäkee. Jättää joht jo TT leipovarmat ja kaikki muut paskat


    • kunttu

      osaako joku sanoo et meneekö detsin uudenmallinen penkki suoraa vanhaan malliin?

    • vähä myöhäs

      150cc pytty, 28mm kaasari, tehoputki, uus nokka-akseli, välit vaihtoo nii kai sillä 150 pääsee.

      • dhhderh

        Deeteessä ei ole nokka-akselia, eikä siihen taida mitään 150cc pyttyä saada.


      • 3q2rewd sf

        Kysyttiin aikoja sitten, ja kysyttiin paljonko kulkee vakiona. Ei kysytty paljonko kulkee jos sitä rupee virittämään / tekemään kokonaan eri pyörän siitä jos 150cc pyttyä meinaa laittaa ...


    • DT125

      kestääkö dt alakerta enemmän kuin 40 00km

    • DT125

      siis 40 000 :D

    • BMWGSPekka

      Onhan ketjussa kaikenlaista virityksen ajatusta. Aikanaan, siis teille useimmille aikojen alussa 1960-luvulla, Ducatin katteita rustaavat insinöörit sanoivat: anna meille 50 hv moottori, niin rakennamme 200 km/t kulkevan pyörän. Kyse oli sen ajan kilpapyöristä. Ilmanvastus on fysikaalinen lainalaisuus. Vastus pienenee kun kuljettaja makaa pitkittäin pyörän päällä. Voimme olettaa, että 15 hv polttoaineesta, säädöistä, lämpötilasta, ilmanpaineesta, renkaista, välityksistä ja katteista sekä kuljettajasta riippuen kuljettaa 100-130 km/t.

    • Kärretin

      Dt125x athena putkella, johtokikka, boysenin läpät, kuristamaton imukaula ja vakio kaasari apaattiarallaa 130km/h

    • Dalttoni125

      YPVS lukittu auki, Tyhjennetty vakio ja nipinapin 115. pitäis tulla jotai piristystä vielä.

    • make1987

      mikäs minun dt:ssä on vikana, kun hyytyy 6 vaihteella ja jättää savut koko tien leveydelle? Niin ja teho alue alkaa jo 6000rp/m pakoaukon säädin lukittu auki ja ei stumppaa äkkiä kaasua annatteassa.

    • makkonen12

      Hei onko mahdollista ohittaa kierrosrajoitinta 12.5k ei riitä

      • Jutustelija1

        On sitä tehty, kutsutaanpa alan miehet paikalle. #alanmiehet


    • 180cc

      Hyvät lapset,

      Ostakaa 4t kemmu ja virittäkää sitä, kestää, kulkee ja on pieniruokane. Ja sit ollaa suu pyöreen ku tulee 180cc kemmu virinokal ja isovenakannel ja jättää 2t piikin.

      • nääin

        Nyt kyllä kiinnostaa minkä 2t piikin joku pikkuviri 180cc nelari jättelee :DD Jonkun todella huonosti pidetyn sm hussen?


    • Anonyymi

      Aikoinaan jokusen kymmenen tuhatta kilsaa detsilläkin ajaneena voin sanoa että ainakin -90-luvun VAKIO 125cc Dt kulki alamäessä rajuun myötätuuleen max 125km/h. Paskapuhetta tuollaset 165km/h kulkevat vakio detsit. Rg Gamma oli tehokkain pärrä mitä aikoinaan mulla oli ja jätti 0-100km/h viivoilla melkeinpä poikkeuksetta kaikki kylän tehokkaat autotkin. Ajettavuudeltaan taas oli Hondan NS 125f paras mitä mulla oli, mutta se oli paljon raskaampi kuljettaa kuin Gamma. Uusista pyöristä en tiedä, kun itse ajelin piikeillä silloin kultaisella ysärillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe