oisko 40-50 ikäistä miestä hotelli vantaaseen launtaina tyydytämään vaimoa kimpassa?
kimppaa
7
2365
Vastaukset
Ota yhteyttä.Profiilissa osoite
- Riitta Spa
Mikä kumma siinä on, että mies hakee naiselleen seuraa alati täällä?
- kale
täähän on ryhmäseksi keskustelu...
miehet yleensäkin joutuu vonkaan naisilta
niin voi pedata etu käteen ja jos naiselle
ehdokas sopii niin sit toimeen..
- vantaa63
Moi.
Kiinnostaisiko mukava kimpasta kokemusta omaava hetero mies 45v joka vailla mukavan seikkailevan parin seuraa....
[email protected] - m69helsinki
Moi,
Voishan sitä kokeilla jos vaikka onnistuis? Tarkoitan että koskaan ei voi tietää toimiiko kemiat loppujen lopuksi mutta ainakin minun puolestani voitaisiin sopia tapaaminen sinne. Sittenhän sen näkee?
[email protected] - m69helsinki
Minua ainakin kiinnostaa. Sovitaan tapaaminen ja katsotaan kohtaako kemiat?
[email protected]- m69helsinki
ensimmäinenkin viesti tuli perille vaikka lähetyksessä oli ongelmia. Ei ollut tarkoitus lähettää kahta vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658