Ajattelin ostaa jonkun romaanin veljelleni lahjaksi, niin kenen kirjailijan kirjoja suosittelette? Veljeni on 25 v.
Veli tykkää varmaankin jännityksestä, toiminnasta ja seikkailusta. Sellaisia perus miesten kirjoja..?
Naisten kirjallisuus on hallussa, mutta veljeni tuskin haluaa lukea rakkausromaaneja =)
Kirja miehelle???
6
1670
Vastaukset
Tuntematta veljeäsi on paha mitään varmaa vinkkiä heittää. Etkö yhtään tiedä hänen lukuhistoriaansa?
Remes, Sipilä, Nykänen... Toimivaa suomalaista thrilleriä. Olen hiukan ulkona tämän hetken jenkkidekkaristeista, sillä olen lukenut lähinnä vanhempaa divarista ostettua kirjallisuutta.
Jos veljesi tykkää kauhusta (tai metallimusiikista) hän voisi pitää Joe Hillin kirjasta Sydämen muotoinen rasia.- kirjakauppaan,
jos ei tiedä mitä toinen on lukenut ja mistä toinen pitää. Itse luen niin paljon että ´minulle ainakin olisi ihan mahdotonta ostaa kirjaa lahjaksi....
kirjakauppaan, kirjoitti:
jos ei tiedä mitä toinen on lukenut ja mistä toinen pitää. Itse luen niin paljon että ´minulle ainakin olisi ihan mahdotonta ostaa kirjaa lahjaksi....
Tuohan se toki on yksinkertaisin keino.
j.ellroy kirjoitti:
Tuohan se toki on yksinkertaisin keino.
Joe Hillin kirjaa. Luin sen juuri, ja se on erinomainen.
- Shinigami
sharyn kirjoitti:
Jim Thompsonin dekkarit on sekä huumoripitoisia (vinksahtaneella tavalla) että jänniä
- booky
sharyn kirjoitti:
No täytyypä taas kerran korjata ja tarkistaa kantaansa Hillin kirjan suhteen, kun tämän palstan usea kokenut konkari tuota kirjaa kehuu. Plarasin ja silmäilin sitä kirjastossa tässä muuan viikko takaperin ja silmiin sattui tekstistä yksittäisiä sanoja verisestä veitsestä kasvojen edessä tms. En niin innostunut moisesta. Ajattelin, että no joo... hpmm...josko kuitenkin kallistuu kevyen hömpötyksen puolelle...Täytyypä korjata liian kevyin ja nopein perustein tehty virhe, että pääsee itsekin arvioimaan tekstiä. Kauhuko se oli tyylisuunta vai mitenkä...?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst18811113Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i484552Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58694238Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2063698PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1023514Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1003363Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.732010Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161345Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1561050Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun2781005