Kantautuiko kenenkään korviin alkuviikkoinen uutinen, että pohjois-afrikkaa olisi viime päivinä vaivanneet rankkasateet ja tulvat? Mikähän siellä nyt on tilanne? Parin viikon päästä pitäisi lähtä agadiriin matkaan, pitääkö kumpparit pakata matkaan?
Rankkasateita Afrikassa?
4
673
Vastaukset
- sateista
Tokkopa kannattaa olla huolissaan sateista Pohjois-Afrikassa. Kyllä siellä aurinko paistaa. Teille on tulossa aivan upea loma. Paljon tulee olemaan nähtävää ja mikäli poistutte turistialueelta näette myös paljon sellaista, mitä ette ehkä haluaisi nähdä. Sellaista kurjuuttakin.
Muistakaa olla siellä kunnolla ja noudattaa hyviä tapoja, ei kannata härnätä paikallisia. Sen on monet eurooppalaiset, myös suomalaiset, unohtaneet ja joutuneet pieksetyiksi. Osa on piesty ihan aiheesta, vaikka itse inhoankin väkivaltaa. Mutta, jos hallitsee hyvät tavat ja muistaa hymyillä, niin silloin selviää tukalammastakin tilanteesta.
Minä jättäisin kuitenkin kumikengät kotiin, turhaan te niitä pakkaatte mukaan. Ottaisin kuitenkin aurinkorasvat mukaan. - matkailij
tulin eilen agadiristä,siellä ei sattanut, mutta Marrakesin reissulla näki,että vettä oli tullut reilusti.
Aurinkorasvaa ja sandaalit mukaan ja vähän lämmintä vaatetta,illalla voi olla yllättävän viileetä,toisin pitkähiainen paita riitti mulle.
Vähän innokkaita kauppiaita tapaat,mutta ystävällisiä he ovat.
Kävelyyn ei kannata varata aikaa, kun taksilla pääsee euron-pari kaupungissa paikasta toiseen.
Menehän käymään satamassa kalamarkkonoilla,paikallisissa sukissa ja Marakessissa, niin näet paljon, mitä et näe kanarialla tai espanjassa. - Mats
Moro!
Ei rankkasateet ja tulvat kestä kuin korkeintaan 2-3 päivää pohjois-Afrikssa, jossa olen asnut aikanaan jopa 3 vuotta. Joten ei kannata hermostuA! - marily1
itse olin marokossa kun pohjoisessa tulvi, tangerissa lähinnä ja siellä päin. Lähtöpäivinä sateet siirtyivät hieman etelämmäs Rabatiin jossa olin, mutta eiköhän Agadirissa ilman kumppareita selviä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910