täältä ovat. Ukot täällä poskeilee ja ne myös saa melkoisesti takkiinsa. Muijat rulaa ja hykertelee???!!!!!
Missäs naisehdokkaat
10
276
Vastaukset
- Juho Eerola
Tänään minulle soitti eräs naishenkilö. Hän kertoi miettivänsä äänestyspäätöstään Kokoomuksen ja Perussuomalaisten välillä. Suurinta huolta hänen mielessään herätti kunnan maiden myyminen venäläisille. Kerroin hänelle meidän kantamme ja kehotin tarkistamaan Kokoomuksen kannan Aleksander Stubbin tämän päiväisestä lausunnosta Kymen Sanomista. Tämän jälkeen sainkin suositella jotakin naisehdokastamme, kun ehdottomasti halusi naista äänestää.
Mukavaa kun tulee joka päivä soittoja vaaleihin liittyen. Ennakoi ihan hyvää tulosta.
Ps. Minut tavoittaa sunnuntaina numerosta 220- Numerosta
161 ! terv. Pirjo Tujula
- Naisia.
Oletko nainen. BUAAAAAAAAA
- naiset ovat
huonompia politikoimaan kun miehet, lähde oli iltalehden tai sanomien sivuilla.
- unta näe
Kyllä meissä naisissa virtaa riittää ja sisua.. juuri mitä politiikassakin tarvitaan. Terv. Pipsa Tujula
- Nana Toivanen
unta näe kirjoitti:
Kyllä meissä naisissa virtaa riittää ja sisua.. juuri mitä politiikassakin tarvitaan. Terv. Pipsa Tujula
Pipsan kanssa, virtaa ja sisua riittää. Ja voihan se olla niinkin, että naisehdokkaat tekevät töitä kentällä, eivät niinkään netissä.
159 on oikea numero!
http://nanatoivanen.ehdokkaasi.fi Nana Toivanen kirjoitti:
Pipsan kanssa, virtaa ja sisua riittää. Ja voihan se olla niinkin, että naisehdokkaat tekevät töitä kentällä, eivät niinkään netissä.
159 on oikea numero!
http://nanatoivanen.ehdokkaasi.fiIlman naisenergia olisi monet kenttäkahvit jäänyt juomatta.
- Meillä kahvia
wonterghem kirjoitti:
Ilman naisenergia olisi monet kenttäkahvit jäänyt juomatta.
keittävät samalla lailla miehet kuin naisetkin. Miksi mulle tuli sellainen mielikuva tosta sun vastuksesta, että pidät naisia pelkkinä kahvinkeittäjinä? Harmi, jos näin on, säälittää puolueenne naiset. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin.
Nana, 159 Meillä kahvia kirjoitti:
keittävät samalla lailla miehet kuin naisetkin. Miksi mulle tuli sellainen mielikuva tosta sun vastuksesta, että pidät naisia pelkkinä kahvinkeittäjinä? Harmi, jos näin on, säälittää puolueenne naiset. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin.
Nana, 159tarkoitus loukata, päinvastoin lämmin kiitos hyvistä kahvihetkistä.
- ilmoittautuja
wonterghem kirjoitti:
tarkoitus loukata, päinvastoin lämmin kiitos hyvistä kahvihetkistä.
tosi on, että me naiset olemme näkyvillä työn touhussa paremmin kuin täällä netin puolella.
Freddy sekä monet muutkin ovat meidät siellä havainneet.Olemme usein nähneet ja jutustelleetkin omista näkemyksistämme näissä ympyröissä.
Yst. terv. 148
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342348Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972124Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751304