V 70 -03 virta-avainten koodaus

kimzi

Mulla on 3 avainta ja niistä 1 toimii.Saako toisia koodattua mitenkään.Virrat menee päälle mutta auto ei starttaa.Vaihdoin kumpaankin uudet paristot.

2

16191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkittäjä

Tämä toimi vanhoissa V70.Jos ei toimi niin varmaakin se Volvon huolto on seuraava.
      Kaukosäätimien uudelleenkoodaus auttaa myös joskus niissä ilmenneisiin ongelmiin, kuten jättää joskus jonkin oven avaamatta tai jopa kaikki ovet. Tällä voi myös havainnollistaa onko patteri loppu vai onko itse kauko-ohjaimessa vika.

Yhden avaimen koodaus:

1. Käännä virta-avainta viisi (5) kertaa OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä avain ON asentoon. (Huomaa! Autoa ei ole tarkoitus käynnistää, vaan tarkoitus käyttää avainta II-asennnossa, eli ON asennossa.)

2.Paina n.5 sekunnin kuluessa yhtä kauko-ohjaimen painikkeista. Tämän tulisi koodata avain uudestaan. (Säästät myös uutta avainta hankkiessasi roimasti euroja, kun koodaat avaimen itse.)

3.Ota avain virtalukosta ja kokeile toimiiko kauko-ohjain.

Kahden - kolmen avaimen koodaus (max. 3 avainta/krt):

- Tee kuten kohdissa yksi ja kaksi.
      - Paina seuraavan ohjelmoitavan kauko-ohjaimen painiketta kymmenen sekunnin kuluessa edellisen koodaamisesta.

Esimerkki kahden (2) avaimen koodaamisesta:

Laita avain virtalukkoon, OFF-asentoon. Käytä avainta OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä virta ON (II) asentoon ja paina kauko-ohjaimen painikkeesta 5 sekunnin kuluessa. Ensimmäisen ohjaimen koodaus on näin tapahtunut, ainakin uudemmat 850:et antavat merkin vilauttamalla vilkkuja. Tästä on kymmenen (10) sekunnin kuluessa painettava toisen kauko-ohjaimen painikkeesta jolloin myös se saadaan koodattua.

Tämän tehtyäsi ota virta-avain pois virtalukosta, astu ulos autosta ja kokeile molempia avaimia.

Jos saat avaimen koodattua mutta se ei kuitenkaan toimi, on hyvin todennäköisesti kauko-ohjain viallinen. Jos taas et saa kauko-ohjainta koodattua, meinaa se tällöin todennäköisemmin patterin kuluneen loppuun. Jos ei patterin uusiminen auta, on syytä varmistaa volvolta kauko-ohjaimen toimivuus.

• Anonyymi

Kiitos!! Tämä toimi Volvo V70 vm. 2000 2,4T kolminappisesa kaukosäätimessä:

Yhden avaimen koodaus:

1. Käännä virta-avainta viisi (5) kertaa OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä avain ON asentoon. (Huomaa! Autoa ei ole tarkoitus käynnistää, vaan tarkoitus käyttää avainta II-asennnossa, eli ON asennossa.)

2.Paina n.5 sekunnin kuluessa yhtä kauko-ohjaimen painikkeista. Tämän tulisi koodata avain uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe