Mulla on 3 avainta ja niistä 1 toimii.Saako toisia koodattua mitenkään.Virrat menee päälle mutta auto ei starttaa.Vaihdoin kumpaankin uudet paristot.
V 70 -03 virta-avainten koodaus
2
16090
Vastaukset
- Linkittäjä
Tämä toimi vanhoissa V70.Jos ei toimi niin varmaakin se Volvon huolto on seuraava.
Kaukosäätimien uudelleenkoodaus auttaa myös joskus niissä ilmenneisiin ongelmiin, kuten jättää joskus jonkin oven avaamatta tai jopa kaikki ovet. Tällä voi myös havainnollistaa onko patteri loppu vai onko itse kauko-ohjaimessa vika.
Yhden avaimen koodaus:
1. Käännä virta-avainta viisi (5) kertaa OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä avain ON asentoon. (Huomaa! Autoa ei ole tarkoitus käynnistää, vaan tarkoitus käyttää avainta II-asennnossa, eli ON asennossa.)
2.Paina n.5 sekunnin kuluessa yhtä kauko-ohjaimen painikkeista. Tämän tulisi koodata avain uudestaan. (Säästät myös uutta avainta hankkiessasi roimasti euroja, kun koodaat avaimen itse.)
3.Ota avain virtalukosta ja kokeile toimiiko kauko-ohjain.
Kahden - kolmen avaimen koodaus (max. 3 avainta/krt):
- Tee kuten kohdissa yksi ja kaksi.
- Paina seuraavan ohjelmoitavan kauko-ohjaimen painiketta kymmenen sekunnin kuluessa edellisen koodaamisesta.
Esimerkki kahden (2) avaimen koodaamisesta:
Laita avain virtalukkoon, OFF-asentoon. Käytä avainta OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä virta ON (II) asentoon ja paina kauko-ohjaimen painikkeesta 5 sekunnin kuluessa. Ensimmäisen ohjaimen koodaus on näin tapahtunut, ainakin uudemmat 850:et antavat merkin vilauttamalla vilkkuja. Tästä on kymmenen (10) sekunnin kuluessa painettava toisen kauko-ohjaimen painikkeesta jolloin myös se saadaan koodattua.
Tämän tehtyäsi ota virta-avain pois virtalukosta, astu ulos autosta ja kokeile molempia avaimia.
Jos saat avaimen koodattua mutta se ei kuitenkaan toimi, on hyvin todennäköisesti kauko-ohjain viallinen. Jos taas et saa kauko-ohjainta koodattua, meinaa se tällöin todennäköisemmin patterin kuluneen loppuun. Jos ei patterin uusiminen auta, on syytä varmistaa volvolta kauko-ohjaimen toimivuus.- Anonyymi
Kiitos!! Tämä toimi Volvo V70 vm. 2000 2,4T kolminappisesa kaukosäätimessä:
Yhden avaimen koodaus:
1. Käännä virta-avainta viisi (5) kertaa OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä avain ON asentoon. (Huomaa! Autoa ei ole tarkoitus käynnistää, vaan tarkoitus käyttää avainta II-asennnossa, eli ON asennossa.)
2.Paina n.5 sekunnin kuluessa yhtä kauko-ohjaimen painikkeista. Tämän tulisi koodata avain uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723