Järvenpää-talo

kiittää

upeasta eläytmisesstä ja hyvästä konsertista, kokonaisuus mahtava. Sitten erittelyyn:bändi aivan mieletön! Jarin oma osuus:flunssainen falsetti luetaan ilman muuta sen piikkin, kiitos että jaksoit vetää keikan kuitenkin. Olit todella lähellä välillä.Hitaan jakkaralla istutut kappaleet...yksi hyvä kaksi huonoa (toisesssa suomalainen kitarista valitettavasti nimi unohtui, mutta aina mukana) Meinasi itsekin nukahtaa leuka painui kohti kitaraa pelottavasti ja Jari melkein nukkui, mutta sitä kesti vain hetken. Keinu kanssain aivan ihana veto!Kuten aina sopii Jarille kuin nasta lautaan.Ricky Martin medley oli mieletön(lauloin ja taputin mukana tunteella).Encorena Satulinna salsana...ihana!!!Olisi ilmeisesti laulanut vielä toisenkin encoren kun seisoi reunassa muutaman minuutin sitä miettien, mutta sitte nää iidiootit suomalaiset lähtee purkautumaan salista pois, vaikka artisti vielä läsnä...miten noloa, siinä ei ollut muuta vaihtoehtoea kuin repiä mikki korvasta. Muuten olisimme saaneet vielä lisää!!!Eli kiitos Jari, tuliko hän vielä nimmareita jakamaan???Oli pakkko lähteä lasten takia kotiin. Eli summa summarum mieletön kokoonpano, hyvä esitys (ehkä vieläkin lisää menoa..)kuitenkin tyytyväinen konserttiin vaikkakin pettynyt väen katoamiseen kesken ja miksei Jari voinut vetää puolelle salista tosi faneista viel kappaletta, siitä olisi voinut tulla tosi ainutlaatuista?

14

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mkikään kalkkis

      mielettömintä oli Ricky Martin-medley! Sitten ne tolvanat lähti kesken, Jari oli aivan 99 prossaa läsnä ja valmiina esittämään toisen encoren, varsinkin BÄNDI!!!, mutt ssitten tuli vissiin puku pöksyyn ja riuhtoi aika sentraalisesti sen pois..jäin odottamaan ja petyin hieman, voiko yleisön reaktio (muutama takaivin poppoon)katoaminen saada aikaan sen.

      • tolloja...

        sanoisin...miks sitten tulee jos kesken pitää lähtee pois (mulle riitti tyyliin. Oon huomannu saman ilmiön aikaisemminkin.Ihan ku ois jonnekin kiire. Ihminen on ajattelematon. Minä Voisin istua konsertti salissa vaikka viimesenä villahousuna.(Ainakin Jarin konsertissa) No, meitä on moneksi.


      • tolvanat
        tolloja... kirjoitti:

        sanoisin...miks sitten tulee jos kesken pitää lähtee pois (mulle riitti tyyliin. Oon huomannu saman ilmiön aikaisemminkin.Ihan ku ois jonnekin kiire. Ihminen on ajattelematon. Minä Voisin istua konsertti salissa vaikka viimesenä villahousuna.(Ainakin Jarin konsertissa) No, meitä on moneksi.

        jotka haluavat saada takkinsa ensimmäisenä narikasta ja päästä parkkipaikalta ennen ruuhkaa pois. Voi mistä kaikesta he jäävätkään paitsi, mutta onhan se huisia päästä ihka ensimmäisenä ulos. Moukkamaista käytöstä!


      • hyvä konsertti
        tolvanat kirjoitti:

        jotka haluavat saada takkinsa ensimmäisenä narikasta ja päästä parkkipaikalta ennen ruuhkaa pois. Voi mistä kaikesta he jäävätkään paitsi, mutta onhan se huisia päästä ihka ensimmäisenä ulos. Moukkamaista käytöstä!

        oli mahtava! Alkuosuus oli laimeampi, mutta voi videtto miten loppua kohti läsnäolo ja meininki oli mahtavaa!!Yleisönä...me olimme hyvin mukana hoilattiin ja taputettiin. Ja se ricky medley räjäytti potin. Osa vanhemmista ei varmaan tiennyt kuka ko artisti on, mutta menosta selvästi pitivät. Minunkin viereinen herra vihelsi (ikä yli 60...) Sitten nää urpot lähtee vaikka Jari lauloi satulinnan hyvin ja jäi ikäänkuin miettimään laulaako toisen encoren siihen sivuun, josta takarivikin hänet varmasti näki...silti ne tollot lähti pois. Jari harmistui selvästi siitä ja riuhtoi vimmoisasti mikin pois korvasta ja osoitti stop bändille! Bändi oli niin messissä keikassa, että olisivat soittaneet varmaankin useammankin encoren...se oli tyly loppu mahtavalle konsertille. Hävetkää ihmiset. Tuliko muuten takaisin, kun sali tyhjeni????


      • ! ! !
        hyvä konsertti kirjoitti:

        oli mahtava! Alkuosuus oli laimeampi, mutta voi videtto miten loppua kohti läsnäolo ja meininki oli mahtavaa!!Yleisönä...me olimme hyvin mukana hoilattiin ja taputettiin. Ja se ricky medley räjäytti potin. Osa vanhemmista ei varmaan tiennyt kuka ko artisti on, mutta menosta selvästi pitivät. Minunkin viereinen herra vihelsi (ikä yli 60...) Sitten nää urpot lähtee vaikka Jari lauloi satulinnan hyvin ja jäi ikäänkuin miettimään laulaako toisen encoren siihen sivuun, josta takarivikin hänet varmasti näki...silti ne tollot lähti pois. Jari harmistui selvästi siitä ja riuhtoi vimmoisasti mikin pois korvasta ja osoitti stop bändille! Bändi oli niin messissä keikassa, että olisivat soittaneet varmaankin useammankin encoren...se oli tyly loppu mahtavalle konsertille. Hävetkää ihmiset. Tuliko muuten takaisin, kun sali tyhjeni????

        Miksi itse et jäänyt katsomaan tuliko takaisin kun sali tyhjeni ?
        Ei kannata täällä moista kysellä kun asian olisi voinut ihan itse todeta jäämällä paikalle !


      • ihmisten negatiivista
        ! ! ! kirjoitti:

        Miksi itse et jäänyt katsomaan tuliko takaisin kun sali tyhjeni ?
        Ei kannata täällä moista kysellä kun asian olisi voinut ihan itse todeta jäämällä paikalle !

        asennetta kaikkeen...aina pitää jotain negaa repiä.Minuakin kiinnostaa tuliko takaisin, olin myös siellä, mutta ei ole mahdollisuutta jäädä mahdollisesti puolta tuntia odottamaan ja jos ei tulekaan, siksi ihan minäkin suurella kiinnostuksella kuulisin sen. Joskus yrittäisin sitten jäädä. Muuten näin aika läheltä sen Jarin jutun, oli ainakin 3 minuuttia kun me hurrattiin ja Jari oli lavan reunassa pää painuksissa ja kävi jonkin taistelun ilmeisesti itsensä kanssa ja sitten suorastaan pelottavasti käänsi selkänsä ei heiluttanut vaan nosti käden pystyyn odottavalle bändille ja riuhtoi mikin vihaisesti latinotyylin mukaisesti. Konsertti oli mahtava Jarin pienestä flunssasta huolimatta. Heitteli huumoria...mainosti tulevaa hyväntekeväisyysjuttua jne.


      • KUULEEKO PORVOO
        ihmisten negatiivista kirjoitti:

        asennetta kaikkeen...aina pitää jotain negaa repiä.Minuakin kiinnostaa tuliko takaisin, olin myös siellä, mutta ei ole mahdollisuutta jäädä mahdollisesti puolta tuntia odottamaan ja jos ei tulekaan, siksi ihan minäkin suurella kiinnostuksella kuulisin sen. Joskus yrittäisin sitten jäädä. Muuten näin aika läheltä sen Jarin jutun, oli ainakin 3 minuuttia kun me hurrattiin ja Jari oli lavan reunassa pää painuksissa ja kävi jonkin taistelun ilmeisesti itsensä kanssa ja sitten suorastaan pelottavasti käänsi selkänsä ei heiluttanut vaan nosti käden pystyyn odottavalle bändille ja riuhtoi mikin vihaisesti latinotyylin mukaisesti. Konsertti oli mahtava Jarin pienestä flunssasta huolimatta. Heitteli huumoria...mainosti tulevaa hyväntekeväisyysjuttua jne.

        jaksoiko vetää koko setin vilustumisesta huolimatta???


      • Yxi monista
        ihmisten negatiivista kirjoitti:

        asennetta kaikkeen...aina pitää jotain negaa repiä.Minuakin kiinnostaa tuliko takaisin, olin myös siellä, mutta ei ole mahdollisuutta jäädä mahdollisesti puolta tuntia odottamaan ja jos ei tulekaan, siksi ihan minäkin suurella kiinnostuksella kuulisin sen. Joskus yrittäisin sitten jäädä. Muuten näin aika läheltä sen Jarin jutun, oli ainakin 3 minuuttia kun me hurrattiin ja Jari oli lavan reunassa pää painuksissa ja kävi jonkin taistelun ilmeisesti itsensä kanssa ja sitten suorastaan pelottavasti käänsi selkänsä ei heiluttanut vaan nosti käden pystyyn odottavalle bändille ja riuhtoi mikin vihaisesti latinotyylin mukaisesti. Konsertti oli mahtava Jarin pienestä flunssasta huolimatta. Heitteli huumoria...mainosti tulevaa hyväntekeväisyysjuttua jne.

        Etkö siedä mielipitetä jotka eroavat omastasi ?
        Mitähän Jari sillä tarkoitti kun riuhtoi mikin vihaisena,alkaako yleisö ja esiintyminen kyllästyttää ?Yleisö se on joka Jarin leivässä pitää jättäkööt kiukuttelut muualle.
        Onneksi en ole menossa kyseiseen konserttiin.
        Jos joku lähtee kesken pois niin hänellä on siihen omat syynsä itsekkin olen kerran joutunut poistumaan kesken, ja sitä minun ei todellakaan tarvitse muille selitellä.


      • ihquuu fani
        Yxi monista kirjoitti:

        Etkö siedä mielipitetä jotka eroavat omastasi ?
        Mitähän Jari sillä tarkoitti kun riuhtoi mikin vihaisena,alkaako yleisö ja esiintyminen kyllästyttää ?Yleisö se on joka Jarin leivässä pitää jättäkööt kiukuttelut muualle.
        Onneksi en ole menossa kyseiseen konserttiin.
        Jos joku lähtee kesken pois niin hänellä on siihen omat syynsä itsekkin olen kerran joutunut poistumaan kesken, ja sitä minun ei todellakaan tarvitse muille selitellä.

        todellakin olen samaa mieltä. Olin itse siellä Järvenpäässä pitkän ajomatkan jälkeen. Alku oli todellakin pliisuu, mutta loppua kohti kiihtyi, mutta minäkään en Jarin loppua ymmärtänyt. En tiedä mikä tuli, mutta sen Martinin vedon jälkeen ja encore (vain yksi yleensä kaksi) esitti vain satulinnan... sitten se loppu oli vain niin noloa, että jäi paha maku suuhun.En tiedä minäkään mikä tuli, mutta pää painuksissa siinä seiso vissin ainakin 5 minsaa, ja sitten ikäänkuin teatraalisesti heitti mikin pois.Seoli niiiiiiiiiin noloa, että jos moista jatkaa en yhtään ihmettele, jos käy kuin monelle muulla kuten Grönin Eikalla arvostetaan muttta kukaan ei osta levyjä saati keikoilla käy. Häpeä Jari ja hetki itsetutkiskelua, moinen ei onnistu kauaa aikaa..


      • ennakkoluulo
        ihquuu fani kirjoitti:

        todellakin olen samaa mieltä. Olin itse siellä Järvenpäässä pitkän ajomatkan jälkeen. Alku oli todellakin pliisuu, mutta loppua kohti kiihtyi, mutta minäkään en Jarin loppua ymmärtänyt. En tiedä mikä tuli, mutta sen Martinin vedon jälkeen ja encore (vain yksi yleensä kaksi) esitti vain satulinnan... sitten se loppu oli vain niin noloa, että jäi paha maku suuhun.En tiedä minäkään mikä tuli, mutta pää painuksissa siinä seiso vissin ainakin 5 minsaa, ja sitten ikäänkuin teatraalisesti heitti mikin pois.Seoli niiiiiiiiiin noloa, että jos moista jatkaa en yhtään ihmettele, jos käy kuin monelle muulla kuten Grönin Eikalla arvostetaan muttta kukaan ei osta levyjä saati keikoilla käy. Häpeä Jari ja hetki itsetutkiskelua, moinen ei onnistu kauaa aikaa..

        Jarihan on vain normaali maanisdepis, tunteet heilahtelee, ja jos ei huomiota saa(osa poistuu kesken) muuttuu diivaksi....


      • jos hätä tulee
        Yxi monista kirjoitti:

        Etkö siedä mielipitetä jotka eroavat omastasi ?
        Mitähän Jari sillä tarkoitti kun riuhtoi mikin vihaisena,alkaako yleisö ja esiintyminen kyllästyttää ?Yleisö se on joka Jarin leivässä pitää jättäkööt kiukuttelut muualle.
        Onneksi en ole menossa kyseiseen konserttiin.
        Jos joku lähtee kesken pois niin hänellä on siihen omat syynsä itsekkin olen kerran joutunut poistumaan kesken, ja sitä minun ei todellakaan tarvitse muille selitellä.

        mutta jäkessä poistui monta riviä...ei kai niille kaikille tullut hätä?AInakin 4 rivä lähti mutta suurin osa salista huusi ja hurrasi ja taputti...mutta ehkä se oli pettymys, ku osa oli siis vähemmistö niin idiootteja.


      • ihan samaa mieltä
        jos hätä tulee kirjoitti:

        mutta jäkessä poistui monta riviä...ei kai niille kaikille tullut hätä?AInakin 4 rivä lähti mutta suurin osa salista huusi ja hurrasi ja taputti...mutta ehkä se oli pettymys, ku osa oli siis vähemmistö niin idiootteja.

        jos kauhee pissa tai kakkahätä tai jopa ripulitauti, niin onhan se parempi vessaan tehdä kun vieruskaverin harmiksi alleen laskea ja siinä sitten haista.


      • milloin milloin milloin
        ihan samaa mieltä kirjoitti:

        jos kauhee pissa tai kakkahätä tai jopa ripulitauti, niin onhan se parempi vessaan tehdä kun vieruskaverin harmiksi alleen laskea ja siinä sitten haista.

        sitte tietää, onko liikkeellä koko kokoonpanolla eli taustalaulajat mukana, vai milloin ei?Eikös se pitäisi sitten hinnassakin näkyä.


      • hinnassa näkyi
        milloin milloin milloin kirjoitti:

        sitte tietää, onko liikkeellä koko kokoonpanolla eli taustalaulajat mukana, vai milloin ei?Eikös se pitäisi sitten hinnassakin näkyä.

        ainakin Oulaisissa oli halvemmat liput.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe