hieno uusi flash player!

jahevoh

ja nyt sitten lakkasi youtube-videot ym. flash playeria vaativat toimimasta. ja tämä on jo kahdessa eri koneessa. ilmoittaa vaan että uutta flash playeria tarvii, ja mitä helvettiä? paradoksaalista että tämä alkoi juuri siitä kun latasin tuon uuden.

7

2457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • you tube

flash 10 mut on kyllä käytössä linux, tällästä se on kun kokoajan muutetaan systeemejä niin joku ei pysy kehityksessä mukana joko se on youtube tai käyttöjärjestelmä tai joku muu...

• sivulta

uninstall_flash_player.exe ohjelma, poista flash kokonaan koneelta ja asenna puhtaasti uudelleen. Mulla 10-versio toimii hyvin niin JuuTuubassa kuin muuallakin. Käyttiksinä W2K_SP4 ja XP_SP3.

• on tämä joku

Silver... jota kai kutsutaan "moonlight". Minulle se tuli tässä yhtenä päivänä, tosin en tiennyt ladatessani mikä se on. Sitten myöhemmin katsoin ja jotain siinä oli Flashistä. Korvaako se Flashin? Tietääkö joku asiasta enemmän? Tuo päivitysjuttu on vähän hassu, siis yleensä. Kun alapalkki ilmoittaa, että "päivitykset ovat valmiina, napsauta tästä asentaaksesi jne.", missään vaiheessa ENNEN asennusta ei näe mitä siinä tulee. Mutta jos itse hakee M.Updaten sivuilta, näkee jo ennen asennusta mitä tuli haettua.

• ÄksPee 4Ever
        on tämä joku kirjoitti:

Silver... jota kai kutsutaan "moonlight". Minulle se tuli tässä yhtenä päivänä, tosin en tiennyt ladatessani mikä se on. Sitten myöhemmin katsoin ja jotain siinä oli Flashistä. Korvaako se Flashin? Tietääkö joku asiasta enemmän? Tuo päivitysjuttu on vähän hassu, siis yleensä. Kun alapalkki ilmoittaa, että "päivitykset ovat valmiina, napsauta tästä asentaaksesi jne.", missään vaiheessa ENNEN asennusta ei näe mitä siinä tulee. Mutta jos itse hakee M.Updaten sivuilta, näkee jo ennen asennusta mitä tuli haettua.

Tämmöinen määritelmä löytyy:
        "Microsoft® Silverlight™ on lukuisille selaimille, alustoille, sekä laittelille suunniteltu plug-in, jonka avulla voidaan tuottaa näyttäviä seuraavan sukupolven mediaesityksiä, sekä interaktiivisia verkkosovelluksia."

http://en.wikipedia.org/wiki/Silverlight
        Silverlight competes with technologies such as Adobe Flash, SVG, Adobe Flex, Adobe Shockwave, JavaFX, Curl and the JavaScript programming language. Version 2.0, released October 2008, brings additional interactivity features and support for .NET languages and development tools.

Elikkä Microsoft Silverlight kilpailee mm. Adobe Flash Playerin kanssa.

Virallinen kotisivu:
        http://www.microsoft.com/SILVERLIGHT/

• Nytsitten
        ÄksPee 4Ever kirjoitti:

Tämmöinen määritelmä löytyy:
        "Microsoft® Silverlight™ on lukuisille selaimille, alustoille, sekä laittelille suunniteltu plug-in, jonka avulla voidaan tuottaa näyttäviä seuraavan sukupolven mediaesityksiä, sekä interaktiivisia verkkosovelluksia."

http://en.wikipedia.org/wiki/Silverlight
        Silverlight competes with technologies such as Adobe Flash, SVG, Adobe Flex, Adobe Shockwave, JavaFX, Curl and the JavaScript programming language. Version 2.0, released October 2008, brings additional interactivity features and support for .NET languages and development tools.

Elikkä Microsoft Silverlight kilpailee mm. Adobe Flash Playerin kanssa.

Virallinen kotisivu:
        http://www.microsoft.com/SILVERLIGHT/

Ja se että kun nyt on noi molemmat niin on alkanut IE7 jäätyilemään vähän välii. Poistin silverin ja ei auttanut. Kai sinne jäi jämiä. Että ottaa pattiin.

• minullakin!
        Nytsitten kirjoitti:

Ja se että kun nyt on noi molemmat niin on alkanut IE7 jäätyilemään vähän välii. Poistin silverin ja ei auttanut. Kai sinne jäi jämiä. Että ottaa pattiin.

Vaan en ole huomannut mitään jäätyilemistä sen enempää kuin ennenkään.

• sillä
        Nytsitten kirjoitti:

Haet jämät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe