Ja sitä vielä että muistaako kukaan kyseistä sarjaa nimeltä Montana Jones? http://www.youtube.com/watch?v=U7so5Q0U8U8&feature=related Indiana Jonesin tapainen sarja siis.
Montana Jones
9
2465
Vastaukset
- miukutuubi-90
Oli todella hyvä sarja! Jaksoi katsoa niin pojat kun tytötkin, ainakin meillä :) Olisi hienoa jos sarjaa löytyisi jostain DVD:llä.
- Wumpah
Ja tuo mun linkittämä intro on epävirallinen intro. Alkuperänenki on mahtava mut tosta torvisoolosta vaan tulee niin nostalginen olo ;D alkuperänen on näköjään poistettu tubesta..
- miukutuubi-90
Wumpah kirjoitti:
Ja tuo mun linkittämä intro on epävirallinen intro. Alkuperänenki on mahtava mut tosta torvisoolosta vaan tulee niin nostalginen olo ;D alkuperänen on näköjään poistettu tubesta..
Pitänee etsiä tuota boksia vaikka ebaysta. Sieltä olen itse tehnyt ainakin muutaman hyvän löydön (Mm. Candy Candy DVD-boksi).
Nuo poistaa aika vauhdilla videoita Youtubesta, esimerkiksi Muumivideot ei ehdi kauhean kauaa koskaan olemaan. Mutta ihan hyvä että pitävät huolta tekijänoikeusjutuista. - Wumpah
miukutuubi-90 kirjoitti:
Pitänee etsiä tuota boksia vaikka ebaysta. Sieltä olen itse tehnyt ainakin muutaman hyvän löydön (Mm. Candy Candy DVD-boksi).
Nuo poistaa aika vauhdilla videoita Youtubesta, esimerkiksi Muumivideot ei ehdi kauhean kauaa koskaan olemaan. Mutta ihan hyvä että pitävät huolta tekijänoikeusjutuista.Onha se tekjänoikeus hyvä, mut silti sääli et parhaat menee : S juu ois aika mukava toi dvd Boksi..tosin en paljoa muuta muista sarjasta kuin intron 8D
- Kristhor
Wumpah kirjoitti:
Onha se tekjänoikeus hyvä, mut silti sääli et parhaat menee : S juu ois aika mukava toi dvd Boksi..tosin en paljoa muuta muista sarjasta kuin intron 8D
suorastaan legendaarinen sarja, huokailen muistellessani kun tätä piirrettyä näytettiin... olis kiva jos jostain sais näitä jaksoja...
- Montana Jones
Wumpah kirjoitti:
Tunnari on instrumentaali-versio biisistä Men at Work - Who Can It Be Now
- jolle98
Montana Jones kirjoitti:
Tunnari on instrumentaali-versio biisistä Men at Work - Who Can It Be Now
Men at Work - Who Can It Be Nowissa on ihan eri nuotitkin kuin montanassa!Montanalla on ihan omat tunnarinsa ja ei se ottaisi mitään töissä olevaa miestä alkuun!^^
- piirretty-ystävä
joo....olen nähnyt tuota pieninä ja oli hyvä sarja ihmettelen miks ei voi tulla uudestaa kun oli niin hyvä sarja
- jolle98
Siihe aikaan oli vain hyviä ohjelmia.Esimerkiksi tuo teräsmies,rooverit,montana,muumi,alfred j kwak....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736401- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢35919Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan232789- 41779