Hei naiset 50 ! Millä hoidatte ihoanne? Vannotteko jonkun tuotesarjan nimiin? Ostatteko kosmetologilta, marketista vai luontaistuotekaupasta? Oletteko luomusarjojen kannattajia vai turvaudutteko mieluummin "tieteellisesti tutkittuihin ryppyjä poistaviin" sarjoihin? Olisi mukava tietää, miten muut. Itse haluaisin laittaa iholleni vain luomua, mutta toisaalta haluaisin silottaa rypyt pois tiedemiesten aineilla... Kalliita vaan ovat kaikki, ja kun on vain tämä yksi ikääntyvä iho, niin ei sitä oikein haluaisi pilatakaan.
Naisille ihonhoidosta
13
1819
Vastaukset
- henkilökohtainen*
asia täällä revitettäväksi.
Jokaisen oma asia mitä "naamaansa" tunkee! - HTZA
vastaan suureen ongelmaasi.
Rypyt lähtevät, todellakin, vain voitelemalla.
L-kauppa myy voidetta, joka poistaa ongelmasi.
Hinnasta en halua puhua köyhien kuullen ääneen.
Herkkänä Ahavan pureman kanssa!
Sinun H - Täti pusikosta
ja kosteuttavaa.
- ei huono
Olen just äskettäin löytäny ranskalaisen Vichy-(lausutaan vishii)-sarjan ihanat voiteet.
Esim tää Neovadiol Nuit-yövoide jota mainostetaan tehokkaasti kasvonpiirteitä kohottavana ja silleen, tuntuu ainakin aivan ihanan virkistävältä ja raikkaalta, saa nähdä jatkossa. Hinta noin 35 egee, eli ei nyt halpa, mut ku mut ku...sitä alkaa tässä 50 iässä piirteet roikkua eikä oo varaa mennä minkään valtakunnan kasvojenkohotuksiin ikinä ja sitä paitsi niis on hirveet riskit (luin just kauhujutun Seiskasta) niin voiteiden ja toiveiden varassa tässä ollaan.
Mutta Vichy sarjana on mulle tuttu jo vuosien takaa ja hyviä tuotteita ne on, aivan ihana esim itseruskettava ja muutakin.
Samaten voin suositella oman kokemuksen perusteella myös muita apteekkisarjoja esim ranskalainen Galenic ja Roc. Nekään ei oo halpoja mut jollain tapaa tuntuis et niissä on parempi hintalaatusuhde ku tavaratalojen tunnetuimmissa luksuskosmetiikkasarjoissa.- naisellinen nainen
mitenköhän sanois; jos käymme tuolla Viron puolella. Niin ostan sieltä Virolaista kosmetiikkaa, apteekista. Nämä ihorasvat ovat "luomua", miedontuoksuisia rasvoja. Riitosia ja edullisia ja hyvä laatuisia. Sitten taas, jos olen sillä tuulella että, haluan käyttää mieli rasvaani LdB;tä. Sitä menee kasvoihin ja kehoon. Jota, käytän varsinkin simmaamisreissun jälkeen. Jalkoihin taas käytän rasvoja joissa, ei ole lanodiinia. Koska, olen diabeetikko näitä jalkarasvoja joutuu käyttäämään päivittäin. Jalkapohjien ihoni on erittäin ohut. Joudun suojaamaan tämä jalkani hyvin. Muuten en kävele. Ja....
No, näihin kohotus-ja hohotusjutskiin taas ei ole mun juttuni. Juon päivittäin vähintään 2 l puhdasta vettä, se riittänee. Minusta ihmisen kasvot ovat kauniit, jos niissä on RYPPYJÄ ja JUONTEINTA. Olen usein ihaillut näitä iäin tuomia "ryppyjä". Ne kertovat eletystä elämästä. Silmät taas ovat "sielun peili". Kauniit silmät ryppysissä kasvoissa ovat kauniit...olenkohan outo? No, kauneuskäsitteensä kullakin...niistä ei sovi kiistellä...
ja kyllä ne ryppyisetkin kasvot on sit hyvä puhdistaa puhdistsmaidolla/tai öljyllä, jotkut käyttävät lopuksi vielä kasvovesiä. Niitäkin saa apteekista halvemmalla kuin tavaratalosta. Tämä kukkaisvesi ei maksa paljon..en nyt heti muista, että mitä. Harvemmin tulee käytettyä..
Varsinki täällä Stadissa, missä tää ilma nyt ei ole kovin puhdasta...maalla asuessa pääsee helpommalla...luulisin.
Posittivista ajattelua; ryppyjen kera tai ilman;
toivoopi: friidu - gukin tyylillään
naisellinen nainen kirjoitti:
mitenköhän sanois; jos käymme tuolla Viron puolella. Niin ostan sieltä Virolaista kosmetiikkaa, apteekista. Nämä ihorasvat ovat "luomua", miedontuoksuisia rasvoja. Riitosia ja edullisia ja hyvä laatuisia. Sitten taas, jos olen sillä tuulella että, haluan käyttää mieli rasvaani LdB;tä. Sitä menee kasvoihin ja kehoon. Jota, käytän varsinkin simmaamisreissun jälkeen. Jalkoihin taas käytän rasvoja joissa, ei ole lanodiinia. Koska, olen diabeetikko näitä jalkarasvoja joutuu käyttäämään päivittäin. Jalkapohjien ihoni on erittäin ohut. Joudun suojaamaan tämä jalkani hyvin. Muuten en kävele. Ja....
No, näihin kohotus-ja hohotusjutskiin taas ei ole mun juttuni. Juon päivittäin vähintään 2 l puhdasta vettä, se riittänee. Minusta ihmisen kasvot ovat kauniit, jos niissä on RYPPYJÄ ja JUONTEINTA. Olen usein ihaillut näitä iäin tuomia "ryppyjä". Ne kertovat eletystä elämästä. Silmät taas ovat "sielun peili". Kauniit silmät ryppysissä kasvoissa ovat kauniit...olenkohan outo? No, kauneuskäsitteensä kullakin...niistä ei sovi kiistellä...
ja kyllä ne ryppyisetkin kasvot on sit hyvä puhdistaa puhdistsmaidolla/tai öljyllä, jotkut käyttävät lopuksi vielä kasvovesiä. Niitäkin saa apteekista halvemmalla kuin tavaratalosta. Tämä kukkaisvesi ei maksa paljon..en nyt heti muista, että mitä. Harvemmin tulee käytettyä..
Varsinki täällä Stadissa, missä tää ilma nyt ei ole kovin puhdasta...maalla asuessa pääsee helpommalla...luulisin.
Posittivista ajattelua; ryppyjen kera tai ilman;
toivoopi: friiduMä oon kyllä sitä mieltä että apteekissa kasvovedet on kalliimpia ku tavaratalojen osastoilla; mulle kasvovesi on tärkee ihon kosteuttaja ja hoitoaine, sehän jää kasvoihin. Kasvovesi muuten , väitetään, parantaa ihon ph-tasapainoa puhdistuksen jälkeen ja poistaa kraanaveden alkaalipitosuutta jos käyttää vettä kasvojen puhdistuksessa. Mulle ollu must.
Rypyt ei oo mun ongelmani kun niitä ei mulle tähän viiskyt ikävuoteen mennessä oo tullu lainkaan, mut kasvonpiirteet on rupsahtanu, et sen takia noista kiinteyttävistä ominaisuuksista olen tuotteissa kiinnostunu.
- paloma puskasta
kaikki nuo mukamas tieteelliset tutkimukset kosmetiikan ja ihonhoitoaineiden vaikutuksesta ovat suurimmalta osaltaan pelkkää puppua. Täällä oli juuri pari päivää sitten Dagens Nyheterissä iso juttu niiden valheellisuudesta.
Eräs Ruotsin tunnetuimmista ihotautikääkäreistä kiisti nämä pseudotieteelliset tutkimukset täysin.
Rasvat voivat täyttää ryppyjä ja luoda heijastusta ihoon joka antaa kuvan sileämmästä ihosta mutta ne rypyt ei yhtään kyllä hävia.
(Paloman kaunis, nuori hipiä vaatii vain puhdistuksen ja saippuapesun ja sipaisun kosteuttavaa...halvimmasta päästä, siis Niveaa, Dovea tai vastaavaa ruokakaupan hyllyltä.)- naisellinen nainen
...täyttä totta mitä, skrivaat. Kyllä, mullaki nää mieltymykset; liittyvät enemmänkin tuonne rasvan koostumukseen ja tuoksuun. Kuin siihen mitä IHMEITÄ ne tekevät. Ruokavalio on yks juttu mikä kanssa vaikuttaa tohon ihon kuntoon. Jos, käyttä paljon kasviksia, ruokavaliossa. Ei tarvitse olla mikään pelkkä kasvisruokailija. Niin, ihon väri ja kunto on ihan toinen.
Itse olen mieltynyt Italialaiseen keittiöön, ja tapaan tehdä ruokaa. Mies taas tykkää Skandiavialaisesta keittiöstä. No, teemme ruokaa sillee vähän sekoittaen. Molempia. Harmittaa vaa toi kun täällä noiden kasvisten valikoima on suppea. Mieheni on ex-kokki. Nyt eläkkeellä, ja siksi näitä juttuja tulee hänen kanssaan puhuttua ja kokeilutuja.
Valmisruoat sisältävät turhan paljon säilönta-aineita, eivätkä lainkaan vitamiineja.Ja vähän kivennäisaineita. Ja jos, panostaa hyviin raaka-aineisiin, niin halvemmaksi se tulee, kuin se että, perheellisenä ostaa valmisruoat. Tosin aina välillä nekin käy. Tietty. Jos, on kova hoppu.. Tämä ruokavalio näkyy sitten ihossa ja hyvinvoinnissa. Myöskin hiuksissa.
Lisävitamiineja ei mielestäni tarvitse syödä ellei yleiskunto ole jostain, syystä laskenut alhaiseksi. Esim. pitkä aikainen flunssa tai muu sairaus jne.
t.friidu
- woude
ihmerasvaa ei olekaan. Itselleni merkkaa tunne nassussa rasvan levityksen jälkeen. Ihoni on pintakuiva ja ihan perusrasvat ei kosteuta tarpeeksi. Sisley on tosi hyvä, vähän hintava, mutta kireys kaikkoaa naamasta ja pystyy hymyileen.Kuontalon hoitoon en taas monta euroa tarviikaan ja silti karva kiiltää. Hintavuus ei sinänsä ratkaise tätäkään ongelmaa.
Olen 52 ja ei ole vielä ryppyjä. Ihovoiteita en ole käyttänyt, meikkivoidetta kylläkin antamaan vähän väriä koska ihoni on vaalea. Ja se meikkivoide on suomalainen kosteuttava meikkivoide. Ja se riittää en käytä edes puutereita.
Jos tulee jotain hoidettavaa ihoon sivelen tervapihkaa. Silmän aluspusseja haudon kylmägeelipusseilla joita säilytän jääkaapissa.
Jos on huoli rypyistä tai kuivasta ihosta suosittelen kiinnittämään huomiota syömisiin ja juomisiin ja tupakoimattomuus tietysti hyväksi sekä runsas ulkoilu.- birkki.b
hienonhienot silmän sirritysrypyt on, verenpaine lääke punaa sopivasti ihoa ja vauvoille terkoitetulla öljyllä suihkusaippuan kanssa pesasen ihoni ja olen niin pehmoinen ja suloinen, että Maunokin sitä ihmettelee ;)): Raitis ilma, säännölliset elämäntavat ja kohtuus kaikessa ja mahdollisimman paljon erivärisiä tuoreravintoja lihan voin ja neitsytöljyjen kera. Jos haluat ryppyiseksi nuorena niin öljyile vain viljaöljyjen varassa.
- Anskuliini
erästä kotimaista sarjaa melkein 100 prosenttisesti, siinä on mulle sopivia tuotteita ja hinta on kohtuullinen.
- Hormonitehdas
ihonhoitoa. Ei tarvitse rasittaa itseään miehen kanssa ja itse saa erittymään oksitosiinia joka tekee ihon hehkeäksi. Kokeile vaikka :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5601913- 91930
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2757Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65553