turha toivo odotella ac/dc:iitä suomeen, euroopan keikat on lähes kaikki loppuun myytyjä ja amerikankin. Ei taida poikia perähikiät kiinnostaa, mammuttitauti on senverta kova!
Taitaa
3
497
Vastaukset
- Myö uotellaa vuan...
Eipä ole noilla pojilla sellaista tautia, aina ovat täällä käyneet.
Noi keikkamyynnit on monimutkaisia juttuja eikä aina hirveesti edes bändi niistä tiedä. - rokki-kukko
Eihän se bändistä ole kiinni. Kyllä ne on muut ihmiset jotka tuon kiertueohjelman parissa työskentelevät. Bändi menee sinne minne kiertue promoottori sanoo. Se miksi AC/DC ei tule nyt talvella hallikeikalle Suomeen johtuu tod.näk. siitä että LiveNation haluaa maksimoida voiton ja buukkaa bändin kesällä joko Stadikalle tai jonnekin muuhun vastaavaan isoon paikkaan joka vetää populaa moninkertaisesti vaikkapa Hartwalliin verrattuna.
- angusmalcombrian
eilen illalla tuli subilta 5tähteä ohjelma jossa oli angusin haastattelu,kysyttiin tulevatko suomeen johon angus että ainakun ovat euroopassa tulevat suomeen,ja lopuksi totesi että kyllä tullaan...eli kesällä rymisee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984