Eli kuinka lämmintä huhtikuussa suunnilleen on? Itse olen lähdössä silloin Malagaan ja haluaisin tietää
Kuinka lämmintä Malagassa on huhtikuussa?
7
10523
Vastaukset
- Promedios históricos
http://espanol.weather.com/climate/annualClimo-Malaga-SPXX0052?month=4
- Bonaerence
Kyllä noilla alueilla kuiteskin on lämpöisempiä paikkoja päivisin vaikka olisi keskitalvi, varsinkin kun on aurinkoista ja tuuletonta. Yhtäkkiä huomaa olevansa kuin kesässä. Em. arvot ovat vain keskiarvoja.
- Pukeutuja
Päivällä on noin 18--23 ,yöllä 6--8 astetta vähemmän lämmintä,, mutta rannan kylmä merituuli on kosteaa ja käy luihin ja ytimiin vielä huhtikuus- sakin, älä mene rannalle asumaan,ainoastaan käy.
- sitruunapuuut
Oli tosi lämmintä ainakin vuosi sitten huhtikuun lopulla. Meillä oli mökki vuokrattuna vähän matkaa Malagasta ja päivät otimme aurinkoa uima-altaalla. Illat ja yöt olivat viileitä. Aika monet ravintolat olivat myös kiinni vielä huhtikuussa, mutta kotiin palasimme todella ruskettuneina. Oikein hyvää lomaa!
- malagan matkaaja
Hei.
Olemme menossa naisporukassa toukokuussa Malagan nurkille, mitä kautta vuokrasitte huvilan? Oliko kallis, toimiko kaikki ok?
Kiitos - espanjanmatkalainen
malagan matkaaja kirjoitti:
Hei.
Olemme menossa naisporukassa toukokuussa Malagan nurkille, mitä kautta vuokrasitte huvilan? Oliko kallis, toimiko kaikki ok?
KiitosHei, olen vuokrannut useita huviloita www.homeaway.com tai www.homeaway.fi Hyvät sivustot ja paljon tietoa kohteista. Viime Pääsiäisena vuokrasin huvilan Alicanten lähistöltä 470€/viikko ja mahtui 4-6 hlöä; oma uima-allas ja kaunis piha sekä merenranta n 100 m päässä. Päivisin 20-25 astetta ja altaassa 16-17.
- No problemas
Olin huhtikuussa -08 kaksi viikkoa Malagan seudulla ja asuin aivan rannassa. Oli lämmintä ja aurinkoista, tuli hyvä rusketus, eikä ollut mitään ongelmia tarkeamisen kanssa, ei edes rannassa. Oli ihanaa kävellä pitkin rantahiekkaa, kun puuttui se väenpaljous, joka oli jo sitten seuraavalla käynnilläni pari kk myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427