onko jollain kokemusta?
kalanainen ja härkämies sopiiko yhteen?
6
6071
Vastaukset
- kalat n
sopii aivan vallanmainiosti yhteen, härkä on paras kumpani kaloille. siitä vaan ja onnea matkaa:-) toivoo sulle fishutar..
- täydellistä
älä epäröi hetkeäkään!! Härkämies ja Minä herkkä kala nainen olemme kun nenä naamaan, tottakai Ihana Härkämieheni tutkaili ja kuunteli kauan sydäntään ennenkun hän uskalsi sanoa mitä hänen sydämensä haluaa ja tarjoaa. härkämies on upea kumppani kun vaan voittaa luottamuksen sinuun, se on sitten menoa, ja se on ikuista. Ja mikä romantikko paljastui hänestä, sanat ovat verrattavissa Mona-liisan maalaukseen, luottamus ja rehellisyys ovat avainsana meidän ystävyydessä, joka sitten roihahti kun hän oli varma että olen rehellinen ja luotettava, rakkaus yllätti minut, ja olen aivan myyty, mutta siihen meni 2vuotta, ja olen äärettömän onnellinen.Pikku leikki joka lopulta johti ihanaan rakkauteen, en luovu koskaan hänestä.
- aivan järjettömän
hyvin.. pitkä aikaisen kokemuksen omaavana tiedän että kalanainen EI VOI parempaa miestä saada kuin härän!
- kokemusta löytyy 19 vuotta
Niinkuin tiedetään härkä on (yleensä) rauhallisesti jopa hitaasti asioihin suhtautuva, ei tykkää yllättävistä muutoksista. Mielluummin suunnitellaan hyvin ja jätetään ehkä siitä syystä tekemättä. Ja kalat on (ainakin meillä)taas yksi perkeleen taivaanrannanmaalari, oikea tuuliviiri. Koskaan ei herätessä tiedä jotta mistä päin tuulee, sovittu asia ei ollutkaan niin. Yksinkertaiset sovitut asiat muuttuvat matkan varrella yhdeksi faken umpisolmuiseksi naruksi. Kalat on laiska, vedessä lilluva mätisäkki. Loppu häämöttää näköpiirissä!
- pete55
Kalat-nainen ja härkä-mies tuntevat vetoa toisiinsa, mutta on silti vaikeeta. Kalat on ehkä liian herkkä härälle.
- kaa53
Itse olen kala ja Pois mennyt mieheni oli härkä sovimme erinomaisesti yhteen 29vuotta kunnes kuolema eroitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst235262- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361868Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191678Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271248