kalanainen ja härkämies sopiiko yhteen?

kalahärkä

onko jollain kokemusta?

6

5488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat n

      sopii aivan vallanmainiosti yhteen, härkä on paras kumpani kaloille. siitä vaan ja onnea matkaa:-) toivoo sulle fishutar..

      • täydellistä

        älä epäröi hetkeäkään!! Härkämies ja Minä herkkä kala nainen olemme kun nenä naamaan, tottakai Ihana Härkämieheni tutkaili ja kuunteli kauan sydäntään ennenkun hän uskalsi sanoa mitä hänen sydämensä haluaa ja tarjoaa. härkämies on upea kumppani kun vaan voittaa luottamuksen sinuun, se on sitten menoa, ja se on ikuista. Ja mikä romantikko paljastui hänestä, sanat ovat verrattavissa Mona-liisan maalaukseen, luottamus ja rehellisyys ovat avainsana meidän ystävyydessä, joka sitten roihahti kun hän oli varma että olen rehellinen ja luotettava, rakkaus yllätti minut, ja olen aivan myyty, mutta siihen meni 2vuotta, ja olen äärettömän onnellinen.Pikku leikki joka lopulta johti ihanaan rakkauteen, en luovu koskaan hänestä.


    • aivan järjettömän

      hyvin.. pitkä aikaisen kokemuksen omaavana tiedän että kalanainen EI VOI parempaa miestä saada kuin härän!

    • kokemusta löytyy 19 vuotta

      Niinkuin tiedetään härkä on (yleensä) rauhallisesti jopa hitaasti asioihin suhtautuva, ei tykkää yllättävistä muutoksista. Mielluummin suunnitellaan hyvin ja jätetään ehkä siitä syystä tekemättä. Ja kalat on (ainakin meillä)taas yksi perkeleen taivaanrannanmaalari, oikea tuuliviiri. Koskaan ei herätessä tiedä jotta mistä päin tuulee, sovittu asia ei ollutkaan niin. Yksinkertaiset sovitut asiat muuttuvat matkan varrella yhdeksi faken umpisolmuiseksi naruksi. Kalat on laiska, vedessä lilluva mätisäkki. Loppu häämöttää näköpiirissä!

    • pete55

      Kalat-nainen ja härkä-mies tuntevat vetoa toisiinsa, mutta on silti vaikeeta. Kalat on ehkä liian herkkä härälle.

    • kaa53

      Itse olen kala ja Pois mennyt mieheni oli härkä sovimme erinomaisesti yhteen 29vuotta kunnes kuolema eroitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe