kalanainen ja härkämies sopiiko yhteen?

kalahärkä

onko jollain kokemusta?

6

5287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat n

sopii aivan vallanmainiosti yhteen, härkä on paras kumpani kaloille. siitä vaan ja onnea matkaa:-) toivoo sulle fishutar..

• täydellistä

älä epäröi hetkeäkään!! Härkämies ja Minä herkkä kala nainen olemme kun nenä naamaan, tottakai Ihana Härkämieheni tutkaili ja kuunteli kauan sydäntään ennenkun hän uskalsi sanoa mitä hänen sydämensä haluaa ja tarjoaa. härkämies on upea kumppani kun vaan voittaa luottamuksen sinuun, se on sitten menoa, ja se on ikuista. Ja mikä romantikko paljastui hänestä, sanat ovat verrattavissa Mona-liisan maalaukseen, luottamus ja rehellisyys ovat avainsana meidän ystävyydessä, joka sitten roihahti kun hän oli varma että olen rehellinen ja luotettava, rakkaus yllätti minut, ja olen aivan myyty, mutta siihen meni 2vuotta, ja olen äärettömän onnellinen.Pikku leikki joka lopulta johti ihanaan rakkauteen, en luovu koskaan hänestä.

• aivan järjettömän

hyvin.. pitkä aikaisen kokemuksen omaavana tiedän että kalanainen EI VOI parempaa miestä saada kuin härän!

• kokemusta löytyy 19 vuotta

Niinkuin tiedetään härkä on (yleensä) rauhallisesti jopa hitaasti asioihin suhtautuva, ei tykkää yllättävistä muutoksista. Mielluummin suunnitellaan hyvin ja jätetään ehkä siitä syystä tekemättä. Ja kalat on (ainakin meillä)taas yksi perkeleen taivaanrannanmaalari, oikea tuuliviiri. Koskaan ei herätessä tiedä jotta mistä päin tuulee, sovittu asia ei ollutkaan niin. Yksinkertaiset sovitut asiat muuttuvat matkan varrella yhdeksi faken umpisolmuiseksi naruksi. Kalat on laiska, vedessä lilluva mätisäkki. Loppu häämöttää näköpiirissä!

• pete55

Kalat-nainen ja härkä-mies tuntevat vetoa toisiinsa, mutta on silti vaikeeta. Kalat on ehkä liian herkkä härälle.

• kaa53

Itse olen kala ja Pois mennyt mieheni oli härkä sovimme erinomaisesti yhteen 29vuotta kunnes kuolema eroitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe