Onko kellään kokemusta kiikarin tilaamisesta USA:n nettikaupoista? Siellä olis laatuvehkeitä kuten Leupoldia ja Burrista kohtuuhintaan. Osa liikkeistä toimittaa myös Suomeen. Dollari on viime aikoina vahvistunut mutta hinnat ovat kuitenkin vielä kilpailukykyisiä vaikka ALV:n lisää hintaan. Tullin osuus lienee aika pieni jos menee ollenkaan.
Kiikaritähtäin
3
858
Vastaukset
- Sisällä
Itse tilasin burriksen tähtäimen täältä: http://www.theopticzone.com/ Kovin tässä odotellaan postia.
- -mize-
Itse olen haaveillut litton merkkisestä kiikarista 56:lla etu linsillä,,,, todella laatu kiikari,,,,, hintakin olisi vaan 999, dollaria mutta se kyseinen liike ei toimittanut ulkomaille,,,,, tietäisiköhän kukaan mistä niitä saisi tilattua. huhujen mukaan ainakin jennien ja israelin armeijat käyttävät tätä kyseistä kiikaria jossakin määrin.
- Viänäse Tumi
Minähä oonnii liittynynnä ussempaa aseketjuu Jenkkilöessä. Sillä jätkät myyvät kiikarloetaa, uusija ja käätyttyjä, huippuhalavalla täkäläesee sarvikuonomuan hintaa verrattunna.
Pistoolkiikarloeta oonnii usseemmannii tilaellu. Jätkät tuovat ovelle ja rahti aenoastaa 11.95 taaloo, lisseevät hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746