Hindulaisuuden todistus

EclipsE

(kopsaan tämän myöskin tänne)
Tässä lyhyehkö, mutta ytimekäs ja selvä todistus siitä että Jumalan pyhät kipinät ovat sinkoilleet kertomaan henkisen vastalääkkeen tulemuksesta!
Jumala todellakin on parhain Suunnittelija, Opastaja.

Ongelmana tosin usein onkin, että monet Suomalaiset luulevat ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella, ja tyydytään palvelemaan nimiä, ja kuvia. Kerron teille, ruoho on vihrein siellä minne koira paskantaa! Eli omaksi parhaaksenne älkää enää tarpoko paskassa.

Asiaan.
Elohim, eli siis pyhä kolminaisuus on se josta kaikki olevainen sai alkunsa. Jumala on Valo, Sana ja Henki.
Jeesus on Valo, Jumala, Sana, ja Viisaus. Jumala Sana on siten Viisaus, ja Sanalla luotiin kaikki. Pitäkää tämä mielessänne edellä.

Tämä tieto annettiin valituille, jotka valittiin, ja jotka valitsivat. Jumala on Vakaa, Hyväntekijä.

Kaivetaanpa Hindulaisuuden todistusta.

Luoja.
Atman&Brahman todellinen olemus, mikrokosmoksen&makrokosmosen sielu.
Brahma on taivaan ja maan luoja.
Visnu, on universumin luoja, josta Brahma.
Nämä siis ovat tienviittoja sekavuudessaan kohti selvää Elohimin todistusta.
Tämän lisäksi on myöskin muita kolminaisuustodistuksia.

Kalki avatara, valkoista hevosta ratsastava jumalan inkarnaatio. Ilmestyskirjassa selviää että Herramme, ja Laupiain vapahtajamme Jeesus on lopussa nouseva valkean hevosen selkään uudistuneessa hahmossaan. Tuolla kertaa sotaan, josta ei säästy yksikään.
Krisna. On Visnun avatara. Hänen alttarillansa on mm.Daavidin tähti. Joka oli muistaakseni mm. sydämen ja tulen chakra.
Sukunsa oli ylhäistä, mutta siitä huolimatta hän tekeytyi paimeneksi.
Mitä tekikään Jeesus,todellinen hyvä paimen?

Kuten huomaatte, kaikki tämä on suuntaviitta kohti Totuutta, ja Tietä. Mutta ei itsessään Tie.
Jumala on Esiintuoja, Palauttaja.
Omaksi parhaaksenne puhukaan Hänestä vain se mikä on totta.

Esim. Vaisnava, sinä ihailet ja uskot Saatanaa. Tuota jolle uskontosi jumalat (huom:enkeli-olennot) kuten Kali(Lillith) tuo kunniaa.
Halveksut Jumalaa, josta uskosi on vertauskuva, ja jopa polvistut tienviitalle, etkä Hänelle jota hän, eli Krishna ennustaa.
Se ei ole sinulle parhaaksi. Muista että lopulta on vain yksi Tie, Totuus ja ELämä.
Nyt sinä, ja muut tiedätte, ja jos silti haluatte vastustaa, niin teette sen omaa henkistä huoruuttanne. Sillä viimeistään nyt, te tiedätte kyllä.
Mutta epävarmuus, ja rakentava epäily voi olla jopa positiivinen ele.

"17:23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle.' Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
17:24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
17:25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
17:26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
17:27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
17:28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'
17:29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
17:30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
17:31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

8

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaisnava

Krishna ja Jeesus puhuvat toki pitkälti samaa Asiaa. Se, että Krishna alkoi vaikuttaa kauan ennen Jeesusta ei muuta Häntä tienviitaksi. Eräitten tahojen mukaan asia on pikemminkin niin, että Jeesus omaksui Krishnan opit ja levitti niitä eteenpäin.

Krishna ei ole sanonut "älä palvo Minua vaan jotakuta toista, joka tulee Minun jälkeeni". Krishna on sen sijaan useasti maininnut olevansa Kaikkivaltias Jumala ja tehnyt selväksi, ettei kenenkään tarvitse palvoa ketään muuta kuin Häntä.

Annetaanpa Jumalan puhua. Tässä katkelmia Bhagavad Gitan luvuista 10 ja 11:

"Taivaanväki ei tunne minun alkuperääni, eivätkä myöskään suuret tietäjät. Minä nimittäin olen koko taivaanväen ja kaikkien suurten tietäjien alkulähde. Kuolevaisista se, joka tietää, että Minä olen syntymätön ja aluton joka planeetan suuri hallitsija, ei ole harhautunut.
      --
      Minä olen kaiken synty. Kaikki virtaa Minusta.
      --
      Minä olen kaikkien luomusten alkulähde, loppu ja myös puoliväli.
      --
      Minä olen kuolematon Aika. Minä olen kaikkialle näkevä Luoja.
      --
      Se, joka tekee töitä minulle, pitää Minua korkeimpana ja palvoo Minua rakkaudella, se, joka on päässyt vapaaksi kaikista riippuvuuksista eikä suhtaudu vihamielisesti yhteenkään olentoon – se tulee Minun luokseni."

Tästäkö jokaisen hindun pitäisi siis osata päätellä, että Krishna toivoo meidän kääntyvän pois Itsestään ja kristinuskoon? En löydä EclipsEn väitteistä logiikkaa. Seuraamme sydäntämme, kuuntelemme järkemme ääntä ja pysymme Krishnan omina.

• Herra H.

Joo, noinhan se Krishna on todellakin sanonut. Mutta mites sitten suu pannaan kun Jeesus sanoi olevansa ei pelkästään Tie vaan myös Totuus ja Elämä? Ja mainitsipa hän myös sivumennen olevansa ovi, josta lampaat(kuuliaiset ihmiset)käyvät sisään, Jumalan tykö. Meneepä monimutkaiseksi. Ehkä se totuus piilee jossain siinä keskellä?

• EclipsE

"Krishna ja Jeesus puhuvat toki pitkälti samaa Asiaa. Se, että Krishna alkoi vaikuttaa kauan ennen Jeesusta ei muuta Häntä tienviitaksi. Eräitten tahojen mukaan asia on pikemminkin niin, että Jeesus omaksui Krishnan opit ja levitti niitä eteenpäin."

Krishaa ei odottanut kukaan, Kristusta odottivat kaikki. Krishanan oleminen on alistettu olemaan eksytyksenä, tai löytönä.
        Jumala on Ilmeinen, Salattu.
        Jeesus olisi ollut valehtelija, jos olisi tehnyt kuten "eräät tahot" sanovat. Älä siis puhu Jumalasta muuta kuin se mikä on totta. Jumala on Kiivas liekki, Kostaja.

Antamasi Gita osoittaa, että Krishan on vertauksellinen, olemuksessaan, Kristukselle, joka on Yksi ja Ainoa Jumala. Josta tuli ihminen, ja paimen keskuteemme. Mutta arvolleen vaatimattomasti.
        Daavidin tähtikin Krishnan alttarilla osoittaa että minkä kansan edustajan symboli on kyseessä.

"Tästäkö jokaisen hindun pitäisi siis osata päätellä, että Krishna toivoo meidän kääntyvän pois Itsestään ja kristinuskoon? Sinuna en ihmettelisi, että valitsemme Krishnan.

Krishna ei muuten ole vain hissi, Hän on myös sen määränpää ja käyttövoima."

Näet Jumala eksyttää kenet tahtoo, ja opastaa kenet tahtoo. Tähän ei liity predestinaatio, vaan vapaatahto.
        Nimittäin, sinussa ja intialaisissa on se ero, että he eivät tiedä kristuksesta. Mutta sinä tiedät, näin, tuon vertauksellisen gitan kautta sinä eksyt oman elistismin hakuisuutesi kautta.
        Jumala on Alentaja, Ylentäjä.

Mutta kun hindut huomaavat tuon, ja tekevät yksinkertaisen päätelmän, he huomaavat että etsintä voi saada täysin uuden tason, ja näin, Jumala on opastanut heidät luokseen.
        Jumala on Herättäjä, Todistaja.

• Vaisnava
        EclipsE kirjoitti:

"Krishna ja Jeesus puhuvat toki pitkälti samaa Asiaa. Se, että Krishna alkoi vaikuttaa kauan ennen Jeesusta ei muuta Häntä tienviitaksi. Eräitten tahojen mukaan asia on pikemminkin niin, että Jeesus omaksui Krishnan opit ja levitti niitä eteenpäin."

Krishaa ei odottanut kukaan, Kristusta odottivat kaikki. Krishanan oleminen on alistettu olemaan eksytyksenä, tai löytönä.
        Jumala on Ilmeinen, Salattu.
        Jeesus olisi ollut valehtelija, jos olisi tehnyt kuten "eräät tahot" sanovat. Älä siis puhu Jumalasta muuta kuin se mikä on totta. Jumala on Kiivas liekki, Kostaja.

Antamasi Gita osoittaa, että Krishan on vertauksellinen, olemuksessaan, Kristukselle, joka on Yksi ja Ainoa Jumala. Josta tuli ihminen, ja paimen keskuteemme. Mutta arvolleen vaatimattomasti.
        Daavidin tähtikin Krishnan alttarilla osoittaa että minkä kansan edustajan symboli on kyseessä.

"Tästäkö jokaisen hindun pitäisi siis osata päätellä, että Krishna toivoo meidän kääntyvän pois Itsestään ja kristinuskoon? Sinuna en ihmettelisi, että valitsemme Krishnan.

Krishna ei muuten ole vain hissi, Hän on myös sen määränpää ja käyttövoima."

Näet Jumala eksyttää kenet tahtoo, ja opastaa kenet tahtoo. Tähän ei liity predestinaatio, vaan vapaatahto.
        Nimittäin, sinussa ja intialaisissa on se ero, että he eivät tiedä kristuksesta. Mutta sinä tiedät, näin, tuon vertauksellisen gitan kautta sinä eksyt oman elistismin hakuisuutesi kautta.
        Jumala on Alentaja, Ylentäjä.

Mutta kun hindut huomaavat tuon, ja tekevät yksinkertaisen päätelmän, he huomaavat että etsintä voi saada täysin uuden tason, ja näin, Jumala on opastanut heidät luokseen.
        Jumala on Herättäjä, Todistaja.

"Älä siis puhu Jumalasta muuta kuin se mikä on totta. Jumala on Kiivas liekki, Kostaja."

Sinun onneksesi ei ole :) Ole huoleti, pyrin parhaani mukaan pitämään huolta siitä, että puhun vain totuuden sanoja.

"Krishaa ei odottanut kukaan"

Kyllä odotti, ja odotus palkittiin :) Tunnet kovin huonosti Hänet, jonka kimppuun hyökkäilet. Nimeäkään et muka osaa kirjoittaa oikein ;)

"Antamasi Gita osoittaa, että Krishan on vertauksellinen, olemuksessaan, Kristukselle, joka on Yksi ja Ainoa Jumala."

Matti on lukenut jostain, että katten on suomeksi koira. Kun Sven tulee sanomaan, että se on kyllä kissa, Matti vastaa, että vertauskuvallisesti ymmärrettynä katten on koira ja että Sven on tyhmä kun ei tätä tajua.

Sinä väität, että Krishna antoi meille kaikki hienot opetuksensa vain ohjatakseen ihmisiä kristinuskoon. Kun käy ilmi, ettei Krishna sanonut tai tehnyt mitään väittämääsi viittaavaa, päin vastoin ilmoitti erittäin suoraan olevansa Jumala ja ettei Hänen lisäkseen tarvita muuta pelastukseen, Hänen sanansa ovatkin sinusta vertauskuvallisia.

Epäilemättä sinun on pakko juuttua tuohon näkemykseen, muutenhan joutuisit myöntämään, ettei päättelyketjusi ole logiikan sääntöjen mukaan pätevä.

• Kristus-bhakta

Krishna puhui sitä, mitä Jumala (Kristus) hänelle puhuttavaksi antoi. Ei hän itseään jumalaksi sanonut.

• jestas

tässä Eclips.E.n kirjotuksessa on huomattavan mielenkiintoista asiaa monelta kantilta , kiitos. hyvin kiteyttyä sanontaa. mikä tuosta sitten pitää kutinsa on taas eri asia. odotan mielenkiinnolla keskutelun jatkumista.

• EclipsE

mielenkiinnosta. :) Olen valmis koeteltavaksi. Stay tuned.

• jestas
        EclipsE kirjoitti:

mielenkiinnosta. :) Olen valmis koeteltavaksi. Stay tuned.

i will.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe