kukaa ei oo mulle kiltti :(

IrinaSpalko

Miksi oon ainoo joka kukaa ei oo mulle kiltti? Kaikki mua haukkuu, dissaa, ja ärsyttää. Ja mä oon ihan luotettava ja kiva tyttö. Mutta ainaku sanon jotain kiltisti, niin sitten joku mulle haukkuu et "VITUN NOLO" vaik ei kiltteys ees noloo oo. Ja myös, olen Suomen suurin Irina Spalko fani ja mul on sellainen keräily siit että mul on hänest postereit, virallinen faninukke, kuvii, tarra, rintamerkkejä, kuvaruudun kuva, ja kaikkee monii muitaki asioita hänest, mutta sitten kaikki mulle alkaa vinkuu että mä muka leikin niil vaik en ees leikikkää niil ku ne kuuluu mun keräilyyn. Miksi mua kiusataan noin törkeesti? Oonko muka joku vihattu uusi-Hitler vai ku mua kaikki kiusaa? Sitten ne tyypit joka mua dissaa on kilttejä muille paitsi minulle. Mitä mä teen ettei kukaa hauku mua, en haluu poistuu galleriasta ja netilt koska se on hauskin juttu missä minä hengailen, ja tollaiset lukemiset on vähä tylsii :( Olkaa pliis kilttejä mullekki, mäki oon ihminen ja mul on tunteet, emmä oo mikään kivi.

28

2198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaja.

      1. Se keräily se tässä noloa on. Maaninen fanittaminen on kammottavaa.

      2. Kiltteys ON noloa. Hakkaa joku. Usko pois, saat siitä paremmin kunnioitusta kuin hymyilystä ja kehumisesta.

      3. Älä ainakaan itke kun muut ovat ilkeitä. Se vaan pahentaa asiaa.

      • IrinaSpalko (ei jaxa kirjau...

        mitä vittuu? Ihanko oikeesti kiltteys on noloo? Miten nii??? KILTTEYS EI VIE KENENKÄÄ HERMOJA! JOTEN PITÄÄ OLLA KILTTI, EI TUHMA!


      • IrinaSpalko (ei jaxa kirjau...

        Mist lähtien muka kiltteys on noloa?? Kiltteys on just seksikästä, tuhmuus on rumaa! Kuka sulle sanonu että kiltteys on noloo? Se on varmaa ihan vitun luuseri paskapää joka sulle sanoi niin.


      • kestovitutus
        IrinaSpalko (ei jaxa kirjau... kirjoitti:

        Mist lähtien muka kiltteys on noloa?? Kiltteys on just seksikästä, tuhmuus on rumaa! Kuka sulle sanonu että kiltteys on noloo? Se on varmaa ihan vitun luuseri paskapää joka sulle sanoi niin.

        Ei sitä ole kukaan kertonut. Elämä opettaa.

        Avuttomalle elämä on paskaa. Älä siis ole avuton, mitä haluat, on vain otettava.


      • yksvaann
        kestovitutus kirjoitti:

        Ei sitä ole kukaan kertonut. Elämä opettaa.

        Avuttomalle elämä on paskaa. Älä siis ole avuton, mitä haluat, on vain otettava.

        Pyytää niin saa.

        Tässä maailmassa nöyrin tulee olemaan aina suurin.
        Voima katoaa.
        Ne, jotka ottavat muilta myös häviävät.

        Kilttinä oleminne muuttaa maailmaa.


      • yksvaann

        Jos maailmaa haluaa muuttaa paremmaksi niin on kiltti.
        Hakkaamalla pitää maailman juuri sellaisena epätasa-arvoisena paikkana kuin se usein on.

        Ihmisten kunnioitus lakkaa ajan kanssa.
        Voima on katoavaista.


      • kestovitutus
        yksvaann kirjoitti:

        Pyytää niin saa.

        Tässä maailmassa nöyrin tulee olemaan aina suurin.
        Voima katoaa.
        Ne, jotka ottavat muilta myös häviävät.

        Kilttinä oleminne muuttaa maailmaa.

        Todistappa tuo todeksi.

        Milloin viimeksi ihminen todistetusti sai ansionsa mukaan?


      • kestovitutus
        yksvaann kirjoitti:

        Jos maailmaa haluaa muuttaa paremmaksi niin on kiltti.
        Hakkaamalla pitää maailman juuri sellaisena epätasa-arvoisena paikkana kuin se usein on.

        Ihmisten kunnioitus lakkaa ajan kanssa.
        Voima on katoavaista.

        Tuo saattaa olla totta, mutta vain jos kaikki ovat mukana, ja se ei tule koskaan tapahtumaan.

        Paras, mitä onnellisuutensa eteen voi tehdä, on vain yrittää ravintoketjun huipulle.

        Tasa-arvo on myytti ja legenda. Vahvat pärjäävät.


      • yksvaann
        kestovitutus kirjoitti:

        Todistappa tuo todeksi.

        Milloin viimeksi ihminen todistetusti sai ansionsa mukaan?

        Kun oikein lähtee etsimään niin kyllä niitä tapauksia löytyy.


      • yksvaann
        kestovitutus kirjoitti:

        Tuo saattaa olla totta, mutta vain jos kaikki ovat mukana, ja se ei tule koskaan tapahtumaan.

        Paras, mitä onnellisuutensa eteen voi tehdä, on vain yrittää ravintoketjun huipulle.

        Tasa-arvo on myytti ja legenda. Vahvat pärjäävät.

        Miksi käyttää voimaansa pahaan kun sitä voi käyttää hyvään ja muiden eduksi?


      • kestovitutus
        yksvaann kirjoitti:

        Kun oikein lähtee etsimään niin kyllä niitä tapauksia löytyy.

        mutta vaan viitisen metriä kerrallaan.

        Ja montako sellaista tapausta on SUHTEUTETTUNA niihin tapauksiin, joissa oman etunsa ajaja saa oman etunsa?


      • kestovitutus
        yksvaann kirjoitti:

        Miksi käyttää voimaansa pahaan kun sitä voi käyttää hyvään ja muiden eduksi?

        Koska vahva tuli vahvaksi asettamalla oman etunsa ensimmäiseksi.

        Miksi ostaa asunto, kun samalla rahalla saa hyväntekeväisyyden kautta asunnon 40 afrikkalaislapselle?

        Oikea vastaus: Koska omasta asunnosta on enemmän hyötyä itselle.


      • bgsz
        yksvaann kirjoitti:

        Miksi käyttää voimaansa pahaan kun sitä voi käyttää hyvään ja muiden eduksi?

        nuoret ovat hakoteillä elämässä. Tiedän, että sinulla nuori, on vaikeuksia.

        Voin kyllä sanoa, että näin on ollut silloinkin kun itse olin nuori. Minuakin piinattiin ja halveksittiin. Koulussa hakattiin. Usein sai kuulla: "Jos valitat opettajalle kun sinua kiusataan, "KANTELUPUKKI KAAKATTAA, EI SAA RAUHASSA MAATAKAA!"

        Luuletko, että minullakaan olisi ollut yhtään sen helpompaa omalla kouluajallani? Voin täysin rehellisesti sanoa: ei ollut!

        Revi nyt tosta sitten huumoria. Ei ollut ollenkaan kiva olla aina peloissaan kun aavisti, ettei saanut kannella opettajalle, jos joutui kiusattavaksi.

        Ei koulukiusaaminen ole mikään uusi ilmiö, vaan sitä on ollut jo kauemminkin, kuin vain nykymaailmassa.

        "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä, sillä minä olen voittanut maailman. (Jeesus)Joh. 14:27.

        "Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16.


        Matt. 7:"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
        2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.”
        En kirjoittanut tätä muuten kuin siksi vain, että tää on ainoa toivo ja lupaus tässä levottomassa maailmassa.

        Jos ajattelet, että taasko noi hihhulit täälläkin mesoo, niin et tunne TOTUUTTA, joka on ainoastaan Jeesuksessa. nuoret ovat hakoteillä elämässä. Tiedän, että teillä, nuoret, on vaikeuksia.


        Jumala on Rakkaus ja rakkaudessa ei ole vihaa.

        Kaikkea hyvää toivon elämääsi!

        Totuus tekee vapaaksi, valhe vangitsee!


      • .....................

        Hakkaaminen ym. typeryys ON NOLOA. kannattaa olla kiltti niin saa ystäviä ;) oon ite superkiltti ja siks mul onkii monta, monta ystävää.


      • hu-oh
        bgsz kirjoitti:

        nuoret ovat hakoteillä elämässä. Tiedän, että sinulla nuori, on vaikeuksia.

        Voin kyllä sanoa, että näin on ollut silloinkin kun itse olin nuori. Minuakin piinattiin ja halveksittiin. Koulussa hakattiin. Usein sai kuulla: "Jos valitat opettajalle kun sinua kiusataan, "KANTELUPUKKI KAAKATTAA, EI SAA RAUHASSA MAATAKAA!"

        Luuletko, että minullakaan olisi ollut yhtään sen helpompaa omalla kouluajallani? Voin täysin rehellisesti sanoa: ei ollut!

        Revi nyt tosta sitten huumoria. Ei ollut ollenkaan kiva olla aina peloissaan kun aavisti, ettei saanut kannella opettajalle, jos joutui kiusattavaksi.

        Ei koulukiusaaminen ole mikään uusi ilmiö, vaan sitä on ollut jo kauemminkin, kuin vain nykymaailmassa.

        "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä, sillä minä olen voittanut maailman. (Jeesus)Joh. 14:27.

        "Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16.


        Matt. 7:"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
        2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.”
        En kirjoittanut tätä muuten kuin siksi vain, että tää on ainoa toivo ja lupaus tässä levottomassa maailmassa.

        Jos ajattelet, että taasko noi hihhulit täälläkin mesoo, niin et tunne TOTUUTTA, joka on ainoastaan Jeesuksessa. nuoret ovat hakoteillä elämässä. Tiedän, että teillä, nuoret, on vaikeuksia.


        Jumala on Rakkaus ja rakkaudessa ei ole vihaa.

        Kaikkea hyvää toivon elämääsi!

        Totuus tekee vapaaksi, valhe vangitsee!

        Aika idioottimaista pitää Jeesusta yhtenä ainoana totuutena :) Loukkaat ny aika pahoin toisin uskovia.

        En minä voi väittää vihreän olevan sininen jos se todella on vihreä.

        Ite paranin pääni sisällä vaivanneista asioista ihan ilman Jeesuksen, Jumalan tai minkään ylemmän voiman apua - ammattiauttajat osaa sen paremmin kuin joku, jota ei voi nähdä, kuulla eikä koskea.


    • ykspoika---

      Joo ei kannata varmaa fanittaa kaikille mistä tykkäät. Mutta älä lannistu tästä maailmasta ei aina löydy sopivia kavereita en mäkään oo löytäny. Masentavaa mutta jos elää meinaa ni pakko jaksaa :(

    • yksvaann

      on aika kova koska siellä nykyään olettaa että useta viestit ovat provoja siis valheellisia.

      Ja moni olettaa että sinä vitsailet.
      Että viestisi eivät olisi aitoja.
      Tämän takia saat kuulla niistä joskus.

      Sä olet nuori.
      Ja juuri se ärsyttää joitakin.

      Jotkut ihmiset vaan on törkeitä täällä.
      Ei ne oikeassa elämässä ole.
      Ei sinulle päin naamaa sanottas mitään.

      Mä tulin tänne suomi24:seen kun olin 17v.
      Joten osasin jo ottaa kritiikkiä vastaan.
      Mutta jos 13v olisin tullut niin en usko että olisin ottanut hyvin sen vastaan.

    • The_Great_Loser

      Kiltteys ei itsessään tee ihmisestä mitenkään heikkoa. Voi olla vahva ja itsevarma, mut silti kiltti.

      Jos tätä sun "nettikiusaamista" meinaat, niin ei sitä kannata ottaa kauheen tosissaan. Yksvaann oli oikeassa siinä että sun nuoruus ärsyttää monia. Varsinkin kun sulla on monesti aika tyhmänrohkeaakin tekstiä.

    • Salanimi

      Mä ainakin tykkään susta IrinaSpalko. Sä tiiät sen, ja olis kiva nähdä sun nukke voitko lähettää siitä kuvan sähköpostiin?

      • IrinaSpalko

        Kuka sinä oot ku sul on tollainen "Salanimi" ja sanot että tykkäät must? Etkai vaa oo se Ezkil? Jos oot se, niin oot säälittävä. Jos et oo Ezkil, niin et oo säälittävä. Eli kerroppas, kuka oot?


      • Salanimi
        IrinaSpalko kirjoitti:

        Kuka sinä oot ku sul on tollainen "Salanimi" ja sanot että tykkäät must? Etkai vaa oo se Ezkil? Jos oot se, niin oot säälittävä. Jos et oo Ezkil, niin et oo säälittävä. Eli kerroppas, kuka oot?

        No en oo mikään Ezkil, ja tykkään kun sulla on ollu kiva sivu. En voi kertoo muuta kuin nimen. Sanotaan vaikka K. oliks sulla kuvaa siitä nukesta? Mun täytyy tehdä ensin sähköposti mutta mä en keksi mitään tunnusta...


      • IrinaSpalko

    • Neazah

      Tuskin olet ainoa, jolla on sama ongelma. Useimmiten kiltit henkilöt vain kokevat enemmän vääryyttä kuin ei-kiltit, sillä kiltit ei kiusaa muita, mutta ei-kilteillä ei sitä rajoitetta erityisemmin ole. Lisäksi kiltteys on sallittua sekä suotavaa ja sitä tulisi lisätä. Omasta asenteesta ei kannata luopua ^_~ (paitsi jos se on jotain negatiivista ^^').

      Itse olen Pokémon-fani, vaikka tosin pidänkin myös joistakin muista animeista (esim. Naruto, Death Note ja Bleach) ja joskus siitä Pokémonista kovasti huomauteltiin, mutta vähemmän nykyään.. Mahdollisesti kahdesta syystä: joko en pidä sitä enää niin kovasti julkisuudessa (vaikka en sitä kiellä, jos joku kysyy) tai sitten ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä, käyvät vain järkevämmiksi.
      Luovuttaa ei kuitenkaan kannata, itse olin vähällä (suunnilleen muutama vuosi taukoa), mutta sitten löysin netistä paljon samasta asiasta pitäviä henkilöitä, jolloin pystyi uskoa ettei ole asiansa kanssa aivan yksin.

      Kunhan vain jaksaa uskoa omaan asiaan, niin kyllä kaikki varmasti järjestyy. Ei ihmiset jaksa ihan aina täysin samasta asiasta jauhaa jotain negatiivista, se käy pidemmän päälle hieman tylsäksikin. ^^

      Jep, tietenkin olet tunteilla varustettu persoona, jota tulisi arvostaa ja kohdella hyvin. ^^ Itse ainakin olen sitä mieltä. Rohkeutta siis, ainakin jotkut kannustavat sinua tässä asiassasi. ^_^

    • ...tota...

      ...kuka on irina spalko? ja siis iha vinkkin vaa vaikken tiiä kuka toi tyyppi on ni ei kandee hirveest mainostaa mitää fanitusjuttui. voi olla et oot ite aiheuttanu ton sun kiusaamisen sillä et selität vaa iha innoissaa jostai irina spalkost. tajuuks et kukaa ei vaa voi olla kiusaamatta. en vaa tajuu mite et ite tajuu kuinka tyhmält toi sun storys kuulostaa. en sit tiiä minkä ikänen oot...

    • nojes

      "jee pääsin lapsuudesta eroon! :)

      nyt oon jo 13v eli TEINI mutta yleensä klo 0:34 ei oo mulle jo se seuraava päivä. Mut silti :)"

      "Oon kirjoittanut yhelle nolifelle tälläistä :D

      Hey!
      Sent at: Thu Jul 31, 2008 9:40 am
      From: IrinaSpalko95-SUOMI
      To: Amazon Warrior

      Hello wazzup?? Fine no??


      Well I know also lil bit spanish but i don't wanna talk it now.

      LOL!!! Really u are a retard bitch or gay If u are male. And hey guess what? I was registering my email adress, and I tryed Irina_spalko, but that didn't work cause you STEALED IT!!!!!! Now make a new one and stop it using. Then it disappears and I can register it again, Aahhhahahahahhahahah *laughes like a snob* >:D

      I'm sorry if i make u cry, but i don't care if u cry, I laugh to you when u cry.

      And guess WHAT: U are not the world's biggest fan of Irina, only me i am.

      Tu eres muy patetico. :D

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Tollaista kirjoitin :D se tyyppi jolle kirjotin on sellainen nolife, luulee olevansa maailman suurin fani Irina Spalkosta vaik se suurin on MINÄ!! Siks oon aika julkkis."

      Mieti ny pelkästää noita sun merkintöjä ig:n päiväkirjassa, eikö muka ole yhtään provosoivia? Varsinki toi jälkimmäinen, melkeinpä se sun maailmankuulu kiltteys paistaa.

      Onnea elämään perkele.

      • RockGoddess

        joo yhdyn tohon edelliseen..Näistä keskusteluista mitä olet täällä ja galleriassa käyny voi päätellä 2 asiaa: sen ettet oikeesti ole kovinkaan "kiltti" (haukut ihmisiä,ja toikin kirje jonka olit lähettänyt jollekin tuntemattomalle vaan sen takia ettet saanu haluamaas sähköpostiosotetta?:D) ja sitten sen että sä oikeasti kerjäät sitä että sua haukutaan..
        Ja täytyy sanoa että olet harvinaisen tyhmä jos et tajua minkä takia sua kiusataan? Oikeasti provosoit koko ajan..Ja sitten vielä huomaat minkä takia ihmiset haukkuu sua ja silti vaan jatkat sitä mikä tuntuu niitä kiusaajia ärsyttävän? Ei hyvää päivää...


    • ehkä valoisampi

      Kun tulet vanhemmaksi ja ihmiset ympärilläsi tulevat järkevämmiksi, ei kiusaamista tapahdu enää yläastemalliin. Silloin ne, jotka ovat yläasteikäisinä pitäneet oman kunniansa ja olleet kiusaamatta ja kilttejä, pärjäävät useimmiten niitä kiusaajia paremmin opiskelu ja työelämässä.

      Harva, joka on niin tyhmä että kiusaa jotakuta on niin älykäs että pääsee hyvään paikkaan opiskelemaan ja harva työnantaja palkkaa kusipäitä. Mielummin palkataan se kiltti ja tunnollinen hommansa hoitava tyyppi.

      Älä provosoi kiusaajia, vaan keskity elämän mukaviin asioihin ja anna kiusaajien elää omaa onnetonta elämäänsä. Jätä ne omiin oloihinsa, äläkä juttele niille tai edes ajattele niitä. Silloin ne ei voi sulle mitään, kun oot niitten yläpuolella. Ne vaan on epävarmoja ja kateellisia pelkureita, kuten useat yläasteikäiset.

    • Anonyymi

      Ymmrän. Yskän. Mut. Oo. Kaveridem

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5411
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      49
      2237
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2236
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      880
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      763
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe