mitä kaikkia matkapuhelinliittymiä suomessa on?
tiedän soneran, saunalahden, elisan, kolumbuksen, gsm suomen, cubion. onko muita? mikä olisi paras ja miksi?
matkapuhelinliittymät?
2
492
Vastaukset
- Posa
Minulla on ollut Telefinlandin Pulina-liittymä 1½-vuotta, jossa 0,66 e/kk ja 6,9 snt min/tekstiviesti.
Toimii Soneran verkossa. Eipä ole ollut mitään ongelmia. Laskutuksessa en ole huomannut mitään virhettä. Ainut ongelma on mielestäni se, ettei asiakaspalvelu ei toimi sunnuntaisin, mutta niinhän se taitaa olla nykyisin melkein kaikilla operaattoreilla. Tosin kadonneen kännykän voi ilmoittaa 24 h vuorokaudessa, jolloin estetään SIM-kortin toiminta. Jokainen tehköön valintansa parhaasta operaattorista vertailemalla eri operaattoreita, joten minun mielestäni tämä operaattori riittää minulle. - awghjfgkjhgfd
päästä helpolla ilman mitään ylimääräsiä hömpötyslaskui niin kannattaa ottaa dna arvo latausliittymä ! ei kk maksua, ei laskuja, vanhan numeron saa siirrettyä, lataus onnistuu netissä ja voit ladata siihen vaiks 150€ kk jos puhut paljoa.. mulle riittää se korkeintaan 15€kk.. 0,069€min/txt.. sen jälkeen se on maksettu tuleval kuulle eikä tarvi murehtii mistään jälkikäteen ku kaikki on handys.. ja kaiken lisäks soitto asiakaspalveluun ja saldon tiedustelu txt maskutonta.. suosittelen!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833