niin seurauksena olisi vähemmän normaalien lasten raiskauksia. Toisekseen muslimien pitäisi saada raiskata, kiduttaa ja tappaa ilman rangaistusta muita muslimeja, tämä vähentäisi heidän agressioitaan ja näin halua käydä jihadia meitä ei-muslimeja kohtaan. Muslimien väkivalta on riistäytynyt käsistä niin että siitä pitäisi tehdä ainoastaan muslimi yhteisön sisäinen asia.
Mielestäni insesti pitäisi sallia
11
474
Vastaukset
- kristityn
puhetta!
- kristittyjä
vaikka teille jihad tunneilla "koulussa" opetetaankin niin.
- tiedän etteivät
kristittyjä kirjoitti:
vaikka teille jihad tunneilla "koulussa" opetetaankin niin.
kaikki länsimaalaiset ole kristittyjä. On ateisteja, muslimeja, juutalaisia ja esimerkiksi hindulänsimaalaisiakin.
Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä. - tosikko uneksija
tiedän etteivät kirjoitti:
kaikki länsimaalaiset ole kristittyjä. On ateisteja, muslimeja, juutalaisia ja esimerkiksi hindulänsimaalaisiakin.
Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä.itseasiassa avaus ei ollut mitenkän kristillinen. kristillistä on juuri se, että yhteiskunnan pitää välittää kaikkien lapsista niin, ettei se salli pedofiliaa, insestiä kenellekään.
Itseasiassa ehdotus on erittäin ateistinen ja kylmän järkevä: antaa muslimien tehdä keskenään niin kuin haluavat: kivitykset, insesti, pakkoavioliitot, raiskaukset... kaikki tämä ja muitakin ideologiaan kuuluvia hyveitä vaan harjoittamaan keskenään ja toisilleen. Ottakoot omaa vastuutaan asioistaan.
Kylmän järkevä ehdotus. Kannatan.
ps. olen ateisti (ilmoitan, ettei tarvitse kristittyjen selkään minun sanomisia paiskata)
Sanotaan, että kaikkia ihmisiä pitäisi arvostaa ja auttaa. Miten te muslimit arvostatte ja autatte minua? Arvostusta ja tunnustusta kyllä minulta vaaditte, mutta milloin minä saan sitä muslimilta? tosikko uneksija kirjoitti:
itseasiassa avaus ei ollut mitenkän kristillinen. kristillistä on juuri se, että yhteiskunnan pitää välittää kaikkien lapsista niin, ettei se salli pedofiliaa, insestiä kenellekään.
Itseasiassa ehdotus on erittäin ateistinen ja kylmän järkevä: antaa muslimien tehdä keskenään niin kuin haluavat: kivitykset, insesti, pakkoavioliitot, raiskaukset... kaikki tämä ja muitakin ideologiaan kuuluvia hyveitä vaan harjoittamaan keskenään ja toisilleen. Ottakoot omaa vastuutaan asioistaan.
Kylmän järkevä ehdotus. Kannatan.
ps. olen ateisti (ilmoitan, ettei tarvitse kristittyjen selkään minun sanomisia paiskata)
Sanotaan, että kaikkia ihmisiä pitäisi arvostaa ja auttaa. Miten te muslimit arvostatte ja autatte minua? Arvostusta ja tunnustusta kyllä minulta vaaditte, mutta milloin minä saan sitä muslimilta?katoliset papit ovat oikein kovasti välittäneet lapsista.
- hienosäätöä
karvapää kirjoitti:
katoliset papit ovat oikein kovasti välittäneet lapsista.
ovat toki, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että katolinen uskonto sallisi tai kehottaisi siihen. Päin vastoin se on kiellettyä noita tekijöitä rangaistaan, toisin kuin muslimeilla heidän uskontonsa kehottaa siihen ja antaa esimerkkejäkin muhammedia myöten...
ja keskustelu oli islamista... - Kysmys3 (rek.)
Ihan hyvin hän voi olla vaikkapa buddhalainen, hindu, jehovan todistaja, ateisti, agnostikko, juutalainen jne.
- Kysmys3 (rek.)
tiedän etteivät kirjoitti:
Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä."Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä."
-Mitä kristillistä kyseisessä avauksessa oli? - Kysmys3 (rek.)
karvapää kirjoitti:
Hän piti lapsista niin paljon, että hänen oli ihan pakko työntää kalunsa 9-vuotiaan pikkutytön sukupuolielimeen.
- Mutta!
karvapää kirjoitti:
katolilainen kirkko loi islamin! http://www.reinosav.net/jesuiitta.htm
- vaikka sossu menettaisikin ...
ULOS! out! KAPUT!
alkaa tuoko niita tanne helvettiin!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221