niin seurauksena olisi vähemmän normaalien lasten raiskauksia. Toisekseen muslimien pitäisi saada raiskata, kiduttaa ja tappaa ilman rangaistusta muita muslimeja, tämä vähentäisi heidän agressioitaan ja näin halua käydä jihadia meitä ei-muslimeja kohtaan. Muslimien väkivalta on riistäytynyt käsistä niin että siitä pitäisi tehdä ainoastaan muslimi yhteisön sisäinen asia.
Vastaukset 11
- kristityn
puhetta!
- kristittyjä
vaikka teille jihad tunneilla "koulussa" opetetaankin niin.
- tiedän etteivät
kristittyjä kirjoitti:
vaikka teille jihad tunneilla "koulussa" opetetaankin niin.
kaikki länsimaalaiset ole kristittyjä. On ateisteja, muslimeja, juutalaisia ja esimerkiksi hindulänsimaalaisiakin.
Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä. - tosikko uneksija
tiedän etteivät kirjoitti:
kaikki länsimaalaiset ole kristittyjä. On ateisteja, muslimeja, juutalaisia ja esimerkiksi hindulänsimaalaisiakin.
Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä.itseasiassa avaus ei ollut mitenkän kristillinen. kristillistä on juuri se, että yhteiskunnan pitää välittää kaikkien lapsista niin, ettei se salli pedofiliaa, insestiä kenellekään.
Itseasiassa ehdotus on erittäin ateistinen ja kylmän järkevä: antaa muslimien tehdä keskenään niin kuin haluavat: kivitykset, insesti, pakkoavioliitot, raiskaukset... kaikki tämä ja muitakin ideologiaan kuuluvia hyveitä vaan harjoittamaan keskenään ja toisilleen. Ottakoot omaa vastuutaan asioistaan.
Kylmän järkevä ehdotus. Kannatan.
ps. olen ateisti (ilmoitan, ettei tarvitse kristittyjen selkään minun sanomisia paiskata)
Sanotaan, että kaikkia ihmisiä pitäisi arvostaa ja auttaa. Miten te muslimit arvostatte ja autatte minua? Arvostusta ja tunnustusta kyllä minulta vaaditte, mutta milloin minä saan sitä muslimilta? tosikko uneksija kirjoitti:
itseasiassa avaus ei ollut mitenkän kristillinen. kristillistä on juuri se, että yhteiskunnan pitää välittää kaikkien lapsista niin, ettei se salli pedofiliaa, insestiä kenellekään.
Itseasiassa ehdotus on erittäin ateistinen ja kylmän järkevä: antaa muslimien tehdä keskenään niin kuin haluavat: kivitykset, insesti, pakkoavioliitot, raiskaukset... kaikki tämä ja muitakin ideologiaan kuuluvia hyveitä vaan harjoittamaan keskenään ja toisilleen. Ottakoot omaa vastuutaan asioistaan.
Kylmän järkevä ehdotus. Kannatan.
ps. olen ateisti (ilmoitan, ettei tarvitse kristittyjen selkään minun sanomisia paiskata)
Sanotaan, että kaikkia ihmisiä pitäisi arvostaa ja auttaa. Miten te muslimit arvostatte ja autatte minua? Arvostusta ja tunnustusta kyllä minulta vaaditte, mutta milloin minä saan sitä muslimilta?katoliset papit ovat oikein kovasti välittäneet lapsista.
- hienosäätöä
karvapää kirjoitti:
katoliset papit ovat oikein kovasti välittäneet lapsista.
ovat toki, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että katolinen uskonto sallisi tai kehottaisi siihen. Päin vastoin se on kiellettyä noita tekijöitä rangaistaan, toisin kuin muslimeilla heidän uskontonsa kehottaa siihen ja antaa esimerkkejäkin muhammedia myöten...
ja keskustelu oli islamista... - Kysmys3 (rek.)
Ihan hyvin hän voi olla vaikkapa buddhalainen, hindu, jehovan todistaja, ateisti, agnostikko, juutalainen jne.
- Kysmys3 (rek.)
tiedän etteivät kirjoitti:
Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä."Avaus vain vaikutti niin kristilliseltä."
-Mitä kristillistä kyseisessä avauksessa oli? - Kysmys3 (rek.)
karvapää kirjoitti:
Hän piti lapsista niin paljon, että hänen oli ihan pakko työntää kalunsa 9-vuotiaan pikkutytön sukupuolielimeen.
- Mutta!
karvapää kirjoitti:
katolilainen kirkko loi islamin! http://www.reinosav.net/jesuiitta.htm
- vaikka sossu menettaisikin ...
ULOS! out! KAPUT!
alkaa tuoko niita tanne helvettiin!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen271479- 751289
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841231Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101054Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291035- 72926
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.87881Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52722Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok137716Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86687- 146604
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54603- 28598
- 50589
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13579Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91577Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä23561- 37558
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94556- 46553