Brava 1,2 -99

kemkar

Millanen vika vois olla kun tyhjäkäynti "humppaa" 1500-2100 kierroksen välillä???
Olen ostamassa autoa ja kävin juuri koeajamassa kyseisen auton, jossa tuollainen vika oli...oiskohan mahdollisesti kalliskin remontti??
toiseksi millanen projektihan olisi vaihtaa alkuperäinen kasettisoitin cd-soittimeen??

2

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Braavaari

      Ongelma voi ollat tyhjäkäyntimoottorissa(servossa)tai ruiskun ohjauspoksissa.Itselläni samanlainen ongelma välillä vilahteli ruiskun merkkivalo. Korjaamon testerit näytti vikaa tyhjäkäyntimoottoriin.Niinpä hankin ko. moottorin mutta vika ei kurjaantunut, ja korjaamo ostatti uuden mootorin hinta 200e työ yht 300e. Väittivät että vika on siinä ja minun hankkima moottori on sekin viallinen. (On helppo vaihtaa itsekkin, 3ruuvia yksi johtopistoke)Edelleenkään vika ei korjaantunut.Siis seuraavaksi ohjauspoksi, hintaa n.1500e työ, kuulema jotain?
      En suostunu moiseen,tuohan on jo enenpi kun auton arvo.Rahaa paloi melkein 500e ja auto meni vain hunommaksi.Seuraavaksi soittelin autohajottamot ja sieltä löytyi kolariautosta purettu ruiskun ohjausjärjestelmä hintaan 250e jonka asensin itse paikoilleen (vaatii vähän sorminäppäryyttä)Pakettiin kuuluu mukaan virtalukko avaiminee, lähetin ohjauspoksi.
      Nyt auto toimii normaalisti.Ainoa haitta että pitää olla kahdet avaimet, vanhat oviin ja poksin mukana tulleet virtalukkoon.
      Korjaamon touhu vaikutti lähinnä rahastukselta.
      Vaikka tämä Olussa toimiva N,llä alkava korjaamo mainostaa itseään käyntihäiriöpesilistiksi.
      Soittimen vaihdosta en osaa sanoa.

    • Mulla oli kerran ihan sama ongelma edellisessä autossani, joka oli myös Brava 1,2 -99. Ongelma poistui, kun autoon vaihdettiin "tyhjäkäyntimoottori". Se maksoi 214 euroa. Asennuksen hintaa en osaa sanoa, kun samalla tehtiin muutakin. Ymmärtääkseni se on kuitenkin helppo vaihtaa eli se on sellainen esillä oleva pieni Boschin sähkölaite.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe