Brava 1,2 -99

kemkar

Millanen vika vois olla kun tyhjäkäynti "humppaa" 1500-2100 kierroksen välillä???
Olen ostamassa autoa ja kävin juuri koeajamassa kyseisen auton, jossa tuollainen vika oli...oiskohan mahdollisesti kalliskin remontti??
toiseksi millanen projektihan olisi vaihtaa alkuperäinen kasettisoitin cd-soittimeen??

2

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Braavaari

Ongelma voi ollat tyhjäkäyntimoottorissa(servossa)tai ruiskun ohjauspoksissa.Itselläni samanlainen ongelma välillä vilahteli ruiskun merkkivalo. Korjaamon testerit näytti vikaa tyhjäkäyntimoottoriin.Niinpä hankin ko. moottorin mutta vika ei kurjaantunut, ja korjaamo ostatti uuden mootorin hinta 200e työ yht 300e. Väittivät että vika on siinä ja minun hankkima moottori on sekin viallinen. (On helppo vaihtaa itsekkin, 3ruuvia yksi johtopistoke)Edelleenkään vika ei korjaantunut.Siis seuraavaksi ohjauspoksi, hintaa n.1500e työ, kuulema jotain?
      En suostunu moiseen,tuohan on jo enenpi kun auton arvo.Rahaa paloi melkein 500e ja auto meni vain hunommaksi.Seuraavaksi soittelin autohajottamot ja sieltä löytyi kolariautosta purettu ruiskun ohjausjärjestelmä hintaan 250e jonka asensin itse paikoilleen (vaatii vähän sorminäppäryyttä)Pakettiin kuuluu mukaan virtalukko avaiminee, lähetin ohjauspoksi.
      Nyt auto toimii normaalisti.Ainoa haitta että pitää olla kahdet avaimet, vanhat oviin ja poksin mukana tulleet virtalukkoon.
      Korjaamon touhu vaikutti lähinnä rahastukselta.
      Vaikka tämä Olussa toimiva N,llä alkava korjaamo mainostaa itseään käyntihäiriöpesilistiksi.
      Soittimen vaihdosta en osaa sanoa.

• Mulla oli kerran ihan sama ongelma edellisessä autossani, joka oli myös Brava 1,2 -99. Ongelma poistui, kun autoon vaihdettiin "tyhjäkäyntimoottori". Se maksoi 214 euroa. Asennuksen hintaa en osaa sanoa, kun samalla tehtiin muutakin. Ymmärtääkseni se on kuitenkin helppo vaihtaa eli se on sellainen esillä oleva pieni Boschin sähkölaite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5273
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2741
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      34
      2080
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      38
      2010
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      1966
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1324
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1247
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      37
      1223
    Aihe