mitä tekisin

oinasnainen-58

Hei!
Tarvitsisin apuja kun olen jo useamman vuoden tapaillut vaakamiesta joka on minua 7 vuotta nuorempi. Meillä kummallakin on ollut suhteita tässä vuosien varrella. Nyt tuo mies on lyöttäytynyt vakavaan suhteeseen saman ikäisen naisen kanssa ja ei halua enään tavata minua eroottisissa tai muissakaan merkeissä. Hän sanoo olevansa rakastunut tähän naiseen. Nyt minä olen itse huomannut että haluankin vakavamman suhteen tämän miehen kanssa! Olenko auttamattomasti myöhässä... Olen kyllä miehen tietämättä soitellut tuntemattomana naiselle, mikä on varmasti todella kamalaa. Kerroin naiselle hänen miehensä pettäneen häntä monesti kanssani heidän suhteensa kahden ensimmäisen vuoden ajalla. Tämä on totta, mutta olen varmasti loukannut tätä naista pahasti. Mutta haluan tuon vaakamiehen itselleni!

7

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeä!!!!!!!!

      Mitä ihmettä oikein oot mennyt tekemään, ei paljoa järki päätä pakota... Miksi oot mennyt pilaamaan yhden aivan viattoman ihmisen elämän? Senkin hullu!

    • oinaan tuttu

      Tyypillinen itsekäs,oikutteleva oinas.
      Olette kummallista porukkaa,leikittelette ihmisten kanssa......onneksi kaikki ei mene teidän ajatusten mukaisesti.

    • häiriköity

      Minulle soitteli miehen exä kesällä ja se tuntui todella pahalta...toivottavasti sinä löydät jonkun jollaisen ansaitset!

    • ja tiedät sen itsekin

      Ei aikuinen nainen käyttäydy noin. Et saa miestä väkisin, hän on sanonut sinulle, että on rakastunut toiseen naiseen. Usko häntä ja jätä rauhaan. Hän ei halua edes olla sinun ystäväsi jos tietää, että olet soitellut hänen uudelle naisystävälleen. Ei millään pahalla, itsekin olen onnettomasti rakastunut "toisen omaan", mutta ei tulisi mieleenikään soitella hänen vaimolleen. Pakko tyytyä ystävyyteen, kun muutakaan ei saa:) Ja vaakamiehestä sen verran, että hänellä on varmaan ollut vaikeuksia päättää ja siksi on ollut myös sinun kanssasi, mutta nyt hän on valintansa tehnyt eikä se kohdistunut sinuun. Hän ei tule muuttamaan päätöstään ja on uskollinen tälle uudelle. Anna heidän olla rauhassa, sinun kohtalosi on olla jonkun toisen kanssa.

      • Aikuinen nainen

        Hyvä kommentti ja neuvo alkuperäiselle ja kauniisti esitetty.Vahinko,että ihmissuhteissa joskus joutuu pettymään,mutta tosinainen ja rakastettava nainen osaa myöntää tappionsa ja jatkaa elämäänsä.En ainakaan itse haluaisi huonoa omaatuntoa ja muiden vihoja niskaani takertumalla mieheen,joka on mennyt menojaan,sillä kyllä maailmassa miehiä riittää,vapaita ja halukkaita,siitä vaan menomonot jalkaan ja radalle,jokaiselle suodaan onnea ansionsa mukaan ja valitettavasti ehkä myös epäonnea,ei hankita sitä tietoisesti omilla tyhmyyksillä...


      • oinasnainen-58
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Hyvä kommentti ja neuvo alkuperäiselle ja kauniisti esitetty.Vahinko,että ihmissuhteissa joskus joutuu pettymään,mutta tosinainen ja rakastettava nainen osaa myöntää tappionsa ja jatkaa elämäänsä.En ainakaan itse haluaisi huonoa omaatuntoa ja muiden vihoja niskaani takertumalla mieheen,joka on mennyt menojaan,sillä kyllä maailmassa miehiä riittää,vapaita ja halukkaita,siitä vaan menomonot jalkaan ja radalle,jokaiselle suodaan onnea ansionsa mukaan ja valitettavasti ehkä myös epäonnea,ei hankita sitä tietoisesti omilla tyhmyyksillä...

        Viikonloppuna surin omaa tyhmyyttäni ja soitin vielä tälle naiselle useampaan kertaan...Nyt nolostun kun luen minulle annettuja vastauksia.

        Pitäisikö minun pyytää anteeksi naiselta, olen varmasti pilannut hänen elämänsä!


      • aikuinen ehkä
        oinasnainen-58 kirjoitti:

        Viikonloppuna surin omaa tyhmyyttäni ja soitin vielä tälle naiselle useampaan kertaan...Nyt nolostun kun luen minulle annettuja vastauksia.

        Pitäisikö minun pyytää anteeksi naiselta, olen varmasti pilannut hänen elämänsä!

        Tyypillistä oinasta...MINÄ, MINÄ, MINÄ, eikä muilla niin väliksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe