on muuten tosi tyylikäs.
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/P1010470.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/P1010473.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/P1010468.jpg
ja lisäksi pikkusintit omissa makuupusseissa lämpimillä päiväunilla ;-)
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/P1010462.jpg
Humlen villapaita.
25
847
Vastaukset
- koiran..
villapaita näytti siltä kuin se olisi ommeltu lumppukasasta pengottujen riepujen jäänteistä, sorry vain mutta oli ruma.
- kyllä
rievuista ommellulta näytä, ihan selvästi se on kudottu ja hieno sellainen kaiken lisäksi.
- se on ruma
kyllä kirjoitti:
rievuista ommellulta näytä, ihan selvästi se on kudottu ja hieno sellainen kaiken lisäksi.
Tässä kuvassa näkyy että on tehty vanhoista villapaidoista:
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/P1010473.jpg - Chihu+toyvillis
se on ruma kirjoitti:
Tässä kuvassa näkyy että on tehty vanhoista villapaidoista:
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/P1010473.jpgmutta miksi hemmetissä koirille pitää vaatteita pukea? Onhan ne tarennu ennenkin.
tietenkin. villapaita on tehty ihan käsityöläisen ammattilaiseta ja siihen on sekoitettu kahta eriä villalankaa. yksi saadakseen lämmön ja toinen pehmoisuuden.
minusta taas värit sopivat tosi ihanasti Humlelle.
Humle on hyvin kylmänarka ja tuo villapaita pitää lämpimänä vaikka sateellakin.
odottelen tässä Nicon paitaa. se tulee eri väreillä. mutta niinkuin sanoin makuasiahan se on.- sanoa vielä
majorica kirjoitti:
tietenkin. villapaita on tehty ihan käsityöläisen ammattilaiseta ja siihen on sekoitettu kahta eriä villalankaa. yksi saadakseen lämmön ja toinen pehmoisuuden.
minusta taas värit sopivat tosi ihanasti Humlelle.
Humle on hyvin kylmänarka ja tuo villapaita pitää lämpimänä vaikka sateellakin.
odottelen tässä Nicon paitaa. se tulee eri väreillä. mutta niinkuin sanoin makuasiahan se on.mitä tämä osa viestissäsi tarkoitti, en oikein ymmärtänyt:
"on tehty ihan käsityöläisen ammattilaiseta" - Virtuaalikoneistaja
sanoa vielä kirjoitti:
mitä tämä osa viestissäsi tarkoitti, en oikein ymmärtänyt:
"on tehty ihan käsityöläisen ammattilaiseta"minä taas ymmärsin varsin hyvin, johtunee siitä että olen nähnyt maailmaa ja tunnen muitakin jotka puhuvat äidinkieltämme harvoin, eli asuvat muualla kuin Suomessa, siinä nyt vain väistämättä käy niin että jotkut sanat unohtuvat sille ei mitään mahda.
Luulisin nimimerkki Majorican asuneen poissa Suomesta jonkun aikaa.
Ystäväni on asunut toistakymmentä vuotta pois Suomesta, ensin Mosambiquessa ja nykyään Namibiassa ja täytyy sanoa että se näkyy hänen kielessään. - sinä sitten
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
minä taas ymmärsin varsin hyvin, johtunee siitä että olen nähnyt maailmaa ja tunnen muitakin jotka puhuvat äidinkieltämme harvoin, eli asuvat muualla kuin Suomessa, siinä nyt vain väistämättä käy niin että jotkut sanat unohtuvat sille ei mitään mahda.
Luulisin nimimerkki Majorican asuneen poissa Suomesta jonkun aikaa.
Ystäväni on asunut toistakymmentä vuotta pois Suomesta, ensin Mosambiquessa ja nykyään Namibiassa ja täytyy sanoa että se näkyy hänen kielessään.ystävällisesti mitä hän tarkoitti?
- Virtuaalikoneistaja
sinä sitten kirjoitti:
ystävällisesti mitä hän tarkoitti?
olen ystävällinen, tuo puku on teetetty käsityön ammattilaisella.
- Kiitos!
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
olen ystävällinen, tuo puku on teetetty käsityön ammattilaisella.
Jäin ihmettelemään että onko se tehty ammattilaisesta vai mitä tarkoitetaan.
Yllättävää että hänen kirjoitustaitonsa, tai kielitaitonsa, vaihtelee melko paljon.
"tehty ihan käsityöläisen ammattilaiseta" sanoa vielä kirjoitti:
mitä tämä osa viestissäsi tarkoitti, en oikein ymmärtänyt:
"on tehty ihan käsityöläisen ammattilaiseta"että jos yksi kirjain puuttui välistä niin et ymmärtänyt? kait se on sitten ihan oma probleemasi.
- Palsta Artisti
Chihu+toyvillis kirjoitti:
mutta miksi hemmetissä koirille pitää vaatteita pukea? Onhan ne tarennu ennenkin.
pakkasta on tarpeeksi niin lyhytkarvaiset koirat täytyy suojata kylmyydeltä. Tosin moni pienempi rotu kait saattaa palella jo kovassa tuulessakin.
Tuo koskee monia koiria.
meillä on tukevammat villajumpperit, joissa on taitettava poolokaulus ja paikka remmiä varten,,sekä pitkät puntit eturaajoille.;))
Yleensä yksiväriset.
Muoti muuttuu.Voisin itselleni ottaa tuollaisen. :D Just hyvä väri.
halunnut mutta ei suostunut tekemään. lanka on tosi kallis ja myös muuten vaikea tehdä.
no mutta Nico saa kuitenkin vielä oman. ihan jännittää minkä näköinen siitä tulee? mustaa ja valkoista sovittiin mutta jotain muuta väriä vielä littaa sekaan.- langan hinta
majorica kirjoitti:
halunnut mutta ei suostunut tekemään. lanka on tosi kallis ja myös muuten vaikea tehdä.
no mutta Nico saa kuitenkin vielä oman. ihan jännittää minkä näköinen siitä tulee? mustaa ja valkoista sovittiin mutta jotain muuta väriä vielä littaa sekaan.vaikuta tekijällä, sinähän sen kuitenkin maksat.
Voitko kertoa minkä nimistä lankaa villapaita on. langan hinta kirjoitti:
vaikuta tekijällä, sinähän sen kuitenkin maksat.
Voitko kertoa minkä nimistä lankaa villapaita on.kysyä. mutta koska oli ystävän tekemä niin ei halunnut maksua.
- ny vaa
makuasia, miusta tuo on ruma, ja epäkäytännöllinen huppuineen, mihin koira tarviis huppua.
- yksinkertane !
majorica kirjoitti:
tarvitsee kovalla tuulella. Chihujen korvat on herkät eikä kestä kovaa tuulta.
voi luoja ootko joku keskekasvunen kakara, ei koirat o mitää leluja, osta barbeja ja leiki niillä. yksikään koira ei pidä et niihen korvat sullotaa johonkis huppuun.
yksinkertane ! kirjoitti:
voi luoja ootko joku keskekasvunen kakara, ei koirat o mitää leluja, osta barbeja ja leiki niillä. yksikään koira ei pidä et niihen korvat sullotaa johonkis huppuun.
mene sinäkin vaan alasti ulos hyppimään. älä vaan laita hattua päähän että aivos paleltuu enemmän kun on jo tehnyt.
olis sinunkin äidin ollut viisasta laittaa sulle pipo päähän pakkasilla. vois olla nimittäin jotain siellä jäljellä vieläkin.
kyllä aion vastaisuudessakin suojata koirani kylmältä ja tuulelta. pidä sinä vaan pääsi pakkasessa niinkuin olet ilmeisesti tähänkin asti tehnyt.
- Ärrieri
söpöjä kuvia :)
Mie haluaisin käyttää joka iikalle kurapukua mut tekevät kävelylakon kun pukee päälle.Löysin itseasiassa ohjeita kuinka koiran saa suostumaan takin käyttöön..Noita mantteleita olen kokeillu vaihtelevalla menestyksellä ;)
Entä jos koira ei suostu liikkumaan?
Pukua sovitettaessa älä koskaan naura koirallesi. Se ymmärtää joutuneensa naurunalaiseksi eikä ehkä koskaan enää hyväksy pukua päälleen. Usein puvun päälle saatuaan koirat jäävät seisomaan paikalleen. Suostuttelu ja kehuminen auttavat usein, älä voivottele puvun "kurjuutta"!
Jos koira todella inhoaa lahkeellista pukua, kokeile liiviä. Usein koirat mieltävät kokopuvun "vapauden riistoksi", mutta liivin ne sen sijaan hyväksyvät. Liivimalleja on saatavilla useita, joista voi valita mieleisensä käyttötarpeen mukaan. Pakkasilla ja sateella on parempi käyttää edes liiviä, joka suojaa selän kuin jättää koira kokonaan pukematta.niistä takeista kovasti välitä. mutta nuo paidat näyttää kelpaavan hyvinkin. ovat sen verran ohkaisesta langasta kudottu että eivät niin menoa haittaa. villahan pitää myös sadetta vähäsen.
No hauskan näköinen nuttu ja persoonallinen.Vähän sellanen retrohenkinen.
Tosin jos itse kykenisin ymmärtämään edes puikoista jotain,niin olisin selän tehnyt vähän pitemmälle niin,että nuo kankut sais ja lämmikettä.
Ja tyytyväisen näköisiä oli kaverit punkissaan :=)aivan ihana. sopii tosiaankin Humlelle ja sen väreihin. tuo nuttu kyllä riittää toistaiseksi mutta ajattelin kysyä jos hänellä olisi aikaa tehdä sitten talveksi sellainen joissa olisi pidemmät lahkeet sekä etu että takajalkoihin.
itse olen tehnyt tällaisen mutta se ei mahdu enään eikä ole muutenkaan lämmin. ei ole villasta tehty.
http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/PICT0078.jpg
hehe. nuo makuupussit on muuten hyvä idea. vuori on "fleesiä". tykkäävät kovasti kömpiä sinne sisään lämpimään. muutenkin on ihan tyylikkäät.
en olisi kyllä joku vuosi sitten uskonut että minulla olisi pikkuisia koiria joilla on vaatteet ja jopa makuupussit. hulluksi olisin varmaan väittänyt jotakin joka olisi tuollaista tulevaisuutta minulle katsonut kristallipallostaan ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171