Varmista Arto Hirvonen

Tukiryhmä

Perussuomalaiset tarvitsevat nyt todella kokenutta kunnallispolitiikan lujatahtoista osaavaa asioiden eteenpäin vievää ja aikaan saavaa ryhmähengen luojaa Arto Hirvosta.

Tällä hetkellä vaikuttaa 3 kautta Nuohousalan Keskusliiton ry.n hallituksessa varapuheenjohtajana.
Hänen aloite asetuksenkautta parantaa nuohoustyöohjeita varmistaakseen palonehkäisevän nuohouksen tulisijassa. Tästä hänet valittiin 2005 Suomen vuoden Nuohoojaksi.

Varmista, että Perussuomalaiset saavat kokeneen ja uskaltavan vaikuttajan valtuustoryhmään kokoja jäseneksi asiansa osaavan Arto Hirvosen numerolla 222

Tukiryhmä suosittelee äänestä sinäkin no 222

22

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jori p

      Moikka teille ja kiitos karkeista,oli meilläkin hyvää Duffan Eevan leipomaa kakkua ja pullaa (mainos),torijuttelujen pohjalta olis tosi kivaa Arto,josko oltaisiin yhdessä 5. kerroksessa päättelemässä mihin suunttaan Kotka lintumme lentää,ettei kaikenmaailman ansalankoihin tai verkkoihin.ikämme ja itepäisyytemme avulla voimme hiukan yhdessä toppuutella älytöntä kaupunkimme varojen tuhlailua,jooko!!??

      jorma k nykänen
      sit.vas. 139
      alahovi

    • Fossiileja

      Valtuustoon ja Hirvonen on Fossiili!

      • Tukiryhmä

        Aivan oikein Perussuomalaiset tarvitsee 8 vuotta valtuustossa olleen Arto Hirvosen ryhmään tuomaan kunnallispoliittista kokemusta nuorille valtuutetuille. 60 kymppinen on parhaimmillaan elämän ja valtuustotyön tuomaan politiikkaan voimavara Perussuomalaisille.

        Tukiryhmä suosittelee no 222 varmistamaan Perussuomalaisten vahvuuden valtuustossa.


      • kirjoitusvirheitä
        Tukiryhmä kirjoitti:

        Aivan oikein Perussuomalaiset tarvitsee 8 vuotta valtuustossa olleen Arto Hirvosen ryhmään tuomaan kunnallispoliittista kokemusta nuorille valtuutetuille. 60 kymppinen on parhaimmillaan elämän ja valtuustotyön tuomaan politiikkaan voimavara Perussuomalaisille.

        Tukiryhmä suosittelee no 222 varmistamaan Perussuomalaisten vahvuuden valtuustossa.

        niin vois luulla et tämä on jonku muun ku arton itsensä kirjottama viesti. hahhahhaa. tukiryhmä :))


      • Vaimo Taitaa
        kirjoitusvirheitä kirjoitti:

        niin vois luulla et tämä on jonku muun ku arton itsensä kirjottama viesti. hahhahhaa. tukiryhmä :))

        Sanella ja eikös se Vaimo Olekkin joku Ranta Ruotsalainen niin kyllähän niitä kirjoitus virheitä syntyy


      • Vaimo Taitaa kirjoitti:

        Sanella ja eikös se Vaimo Olekkin joku Ranta Ruotsalainen niin kyllähän niitä kirjoitus virheitä syntyy

        ei ole kieli, uskonto tai vähemmistö puolue, olemme tasa-arvo kannattava puolue, laki sama kaikille.


      • aijumalauta
        Tukiryhmä kirjoitti:

        Aivan oikein Perussuomalaiset tarvitsee 8 vuotta valtuustossa olleen Arto Hirvosen ryhmään tuomaan kunnallispoliittista kokemusta nuorille valtuutetuille. 60 kymppinen on parhaimmillaan elämän ja valtuustotyön tuomaan politiikkaan voimavara Perussuomalaisille.

        Tukiryhmä suosittelee no 222 varmistamaan Perussuomalaisten vahvuuden valtuustossa.

        Nyt saatana tämäkin skitsofreeninen urpo on valtuustossa.


      • Anonyymi
        wonterghem kirjoitti:

        ei ole kieli, uskonto tai vähemmistö puolue, olemme tasa-arvo kannattava puolue, laki sama kaikille.

        Nyt olen Wonderfull kanssasi erimieltä, etkö tiedä edustamasi puolueen yhtä ja ainoaa tavoitetta alkujaan mamutus ja woketus

        Oletko muuten armeijaa käynyt kun laittoivat laivasta rannalle Kairon kulmilla.


    • Anonyymi

      Varmista Arto Hirvonen

      • Anonyymi

        "Perussuomalaisia edeltäneen SMP:n kenttäpäällikkönä toiminut Hirvonen vangittiin lauantaina Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa kahdesta rikoksesta epäiltynä.

        68-vuotiasta Hirvosta epäillään raiskauksesta ja seksuaalipalvelujen ostamisesta nuorelta. Rikoslain mukaan jälkimmäinen tarkoittaa alle 18-vuotiasta henkilöä.

        Päijät-Hämeen käräjäoikeuden mukaan Hirvosta epäillään rikoksista, jotka ovat tapahtuneet 18. kesäkuuta ja 25. syyskuuta välisenä aikana Lahdessa.

        Tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen Hämeen poliisilaitokselta ei kommentoi asiaa tässä vaiheessa millään tavalla. Kiiskinen ei ota kantaa myöskään uhrin ikään.

        Käräjäoikeus määräsi Hirvosen vangitsemispäätöksen salaiseksi."
        Lähde IL 16.12.2015


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Perussuomalaisia edeltäneen SMP:n kenttäpäällikkönä toiminut Hirvonen vangittiin lauantaina Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa kahdesta rikoksesta epäiltynä.

        68-vuotiasta Hirvosta epäillään raiskauksesta ja seksuaalipalvelujen ostamisesta nuorelta. Rikoslain mukaan jälkimmäinen tarkoittaa alle 18-vuotiasta henkilöä.

        Päijät-Hämeen käräjäoikeuden mukaan Hirvosta epäillään rikoksista, jotka ovat tapahtuneet 18. kesäkuuta ja 25. syyskuuta välisenä aikana Lahdessa.

        Tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen Hämeen poliisilaitokselta ei kommentoi asiaa tässä vaiheessa millään tavalla. Kiiskinen ei ota kantaa myöskään uhrin ikään.

        Käräjäoikeus määräsi Hirvosen vangitsemispäätöksen salaiseksi."
        Lähde IL 16.12.2015

        Arto Hirvonen on edesmennyt. Toisaalta Hirvonen ei ollut syyllinen väitettyihin tekoihin. Edellä mainituista syistä on rikollista toimintaa julkaista jatkuvasti kuolleesta ihmisestä tahallaan mustaavia ja loukkaavia uutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Perussuomalaisia edeltäneen SMP:n kenttäpäällikkönä toiminut Hirvonen vangittiin lauantaina Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa kahdesta rikoksesta epäiltynä.

        68-vuotiasta Hirvosta epäillään raiskauksesta ja seksuaalipalvelujen ostamisesta nuorelta. Rikoslain mukaan jälkimmäinen tarkoittaa alle 18-vuotiasta henkilöä.

        Päijät-Hämeen käräjäoikeuden mukaan Hirvosta epäillään rikoksista, jotka ovat tapahtuneet 18. kesäkuuta ja 25. syyskuuta välisenä aikana Lahdessa.

        Tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen Hämeen poliisilaitokselta ei kommentoi asiaa tässä vaiheessa millään tavalla. Kiiskinen ei ota kantaa myöskään uhrin ikään.

        Käräjäoikeus määräsi Hirvosen vangitsemispäätöksen salaiseksi."
        Lähde IL 16.12.2015

        Riittäähän noita,,,mites mäh,,,kuulemma hakkas ent muijaansa mut ei nimiä sanota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arto Hirvonen on edesmennyt. Toisaalta Hirvonen ei ollut syyllinen väitettyihin tekoihin. Edellä mainituista syistä on rikollista toimintaa julkaista jatkuvasti kuolleesta ihmisestä tahallaan mustaavia ja loukkaavia uutisia.

        Kyllä tuomio tuli, eli oli syyllinen.


    • Anonyymi

      Vieläkön jaksattette!!luoja!ettikään peili.

    • Anonyymi

      Onko se museomestarikin jo kuollut.. mikä se oli, kermonen, hervonen?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jartsu jaksaa. Ikänsä ollut vittuilija ja ilkimys. Ei se parane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jartsu jaksaa. Ikänsä ollut vittuilija ja ilkimys. Ei se parane.

        Jartsu on jartsu . Jartsuakin pitäisi ymmärtää , sillä hän on menettänyt paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jartsu on jartsu . Jartsuakin pitäisi ymmärtää , sillä hän on menettänyt paljon.

        Olisko omaa tyhmyyttään menettänyt mm. ison jättipotin?
        Mitä tuolla on juttua ollut niin on eräs (nimeä en mainitse) on menettänyt todella paljon rahaa ja kiinteää omaisuutta jos oikein olen ymmärtän.
        Sitä vaan että olisko sitten se haminan herraskainen vienyt siltä ne isoimmat siivut jos olen oikein ymmärtänyt mitä täällä on tietoa ollut!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko omaa tyhmyyttään menettänyt mm. ison jättipotin?
        Mitä tuolla on juttua ollut niin on eräs (nimeä en mainitse) on menettänyt todella paljon rahaa ja kiinteää omaisuutta jos oikein olen ymmärtän.
        Sitä vaan että olisko sitten se haminan herraskainen vienyt siltä ne isoimmat siivut jos olen oikein ymmärtänyt mitä täällä on tietoa ollut!!

        Älkää kirjoittako sen ilkeän pölvästin trollimestarin nimeä tänne, kun akikki asiaa seuranneet kuiten tietää kenestä on kyse. Se vainoharhainen kiusaaja on Itse asiansa täydellisesti munannut.
        Ei normaali ihminen trollaa läheisestään vuosikaupalla ilkeyksiä ja törkeitä valheita.
        On ihan jees että se trollimestari ei saanut vainoamisesta ja uhkailuista isoa omaisuutta itselleen eikä niita rahoja ja arvotaideomaisuutta jotka meni pääosin sinne haminan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko omaa tyhmyyttään menettänyt mm. ison jättipotin?
        Mitä tuolla on juttua ollut niin on eräs (nimeä en mainitse) on menettänyt todella paljon rahaa ja kiinteää omaisuutta jos oikein olen ymmärtän.
        Sitä vaan että olisko sitten se haminan herraskainen vienyt siltä ne isoimmat siivut jos olen oikein ymmärtänyt mitä täällä on tietoa ollut!!

        Aika lailla näin. Tiedän että on saanut paljon. Ja sen takia se haminan äijä kun lahjoittaja halusi näyttää kiusaajalleen ettei jätä sille mitään kun se kiusaaja oli vittuillut ja kiusannut kauppiasta yli 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla näin. Tiedän että on saanut paljon. Ja sen takia se haminan äijä kun lahjoittaja halusi näyttää kiusaajalleen ettei jätä sille mitään kun se kiusaaja oli vittuillut ja kiusannut kauppiasta yli 20 vuotta.

        Ettehän te täällä voi tietää mitä kaikkea on kenellekin annettu taikka lahjoittettu.

        No varmaan on LAHJOITETTU TIETYLLE HENKILÖLLE.

        NO MUTTA MIKSI ON LAHJOITETTU?

        Täytyy muistaa asioiden taustat. Ja minä ainakin muistan. Syynä että eräs Asko sai mojovan omaisuuden on se, että lahjoittaja halusi näyttää ilkeälle omaiselleen, että vuosien vittuilijaa ja vainoajaa ei haluttu palkita. Näin ollen Asko rehellisenä ja kunniantuntoisena ihmisenä oli se ainoa joka ansaitsi lahjoittajan huomionosoituksen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe