No niin kellot on siirretty, tunnin verran taaksepäin, eikä käsissä ollut vapinaa olenkaan. Kyllä raitis päivä on paljon parempi kun krapulainen. Ilman viinaa meinasin olla vaalipäivänkin. Iloista päivänjatkoa kaikille.
Sunnuntai 26.10-08
4
307
Vastaukset
olo on mullakin.Hyvä tässä on olla raittiina ja vielä kun muutoinkin olen saanut olla terveenä,niin mitäpä tässä valittelemaan.Äänestämässä kävin jo ennakkoon,tulipahan sekin velvollisuus suoritettua.
Leppoisaa lepopäivää kaikille.t pörriEi tärrää eikä ole huono olo, raittiina tänäänkin.
- Ceetu!
Nyt on asiat paremmin, Äänestetty on, jo ennakkoon, aina ei ollut näin, muutamia kertoja jäi äänestämättä, harmittaa vieläkin ja syy oli, aivan te tiedätte. Kellot päivitetty talviaikaan, tähänkin pitää kertoa, aina ei ollut näin, joskus raksutti kello seinällä vuodenkin väärässä ajassa, ei ollut siirtojen kanssa niin tarkaa, oli tärkeämpiä asioita. Tiedä nauraisko vai itkiskö näille vanhoille asioille!
- ruskanainen
ja tuuli ulkona.
Voi käpertyä peiton alle katsomaan jotain hyvää elokuvaa ja nauttia raittiudesta.
Hauskaa sunnuntaita sisaret ja veljet raittiudessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287