tulisuudelman keikka

mikä meno.....

Mikäs meno oli vantaalla?

13

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      erittäin erenginen Vantaalla mutta esim. Elän itselleni biisin alussa Pate hieman hapuilee sanojen kanssa ja Lentolupakirjan lopussa kanssa jotain höpinää ettei oikein saanut ihan selvää...

      Kouvolassa Vaakunassa eilen todella energinen ja hikinen veto.

      Keikan tosin piti ilmeisesti alkaa klo 00.00 mutta jostain syystä se alkoi noin 00.15-00.20 ja kesti noin 1h 15min eli periaatteessa aika lyhyt ku yleensä Popeda vetää omilla keikoillaan 1h 30min- 1h 45min vetoja...

      Vaakuna oli ihan täynnä väkeä eikä lavalle meinannut aina millään nähdä. Ilma oli tosi huono ja siellä oli kuuma kuin Turkkilaisessa saunassa. Kaikkilla melkein vain toppi tai t-paita päällä... Bändi soitti pienemmällä voluumilla kuin isommilla saleilla soittaessaan. Iso P oli jouduttu ahtamaan nurkaan eikä se näkynyt sieltä ku olemalla baarin oikeassa reunassa.

      Costello, Pate ja koko muu bändi lähti heti keikan jälkeen kohti kotia Costellon Volvolla ja Costi puikoissa. Iso P varman lähti omille kotikonnuilleen.

      Costello oli aika vaisu koko illan ei puhunut mikkiin kauheesti, lauloi kylläkin, mutta eikä niin kauheesti riehunut siellä lavalla kuin yleensä. Tosin se lava oli tosi pieni ja aika matalalla...

      Costello ei myöskään laulanut mitään omaa kipaletta eikä myöskään Lacu. mellu veti Tango Pelargonian ehkä parhaiten kuin koskaan aiemmin...

      Laulu kuului hyvin mutta en tahtonut saada Paten välispiikeistä mitään selvään ne tuli jotenkin hiljaa ja puuromaisesti. Olin lavan vasemmalla sivulla aika kaukana lavasta.

      Rlän itselleni ja Lentolupakirja vedettiin Kouvolassa paljon paremmin kuin Vantaalla. Pate muisti sanat 100% oikein ja ne oli tulkittu melkein kuin levyllä...Ne oli eräät eilisen keikan parhammista vedoista...

      • 0))

        Costi oli vaisun oloinen myös vantaalla perjantaina.
        Harmi...
        Pate oli kyllä hyvässä vauhdissa
        Yleisö oli ihan erilaista kuin yleensä vantaalla popedan keikalla.
        kiitos mahtavasta keikasta


      • popedafani

        keikat alkaa melkeinpä sen vartin yli ja Popedahan meinasi aikoinaan tehdä yhden levynkin nimellä vartin yli..


      • alkoi....
        popedafani kirjoitti:

        keikat alkaa melkeinpä sen vartin yli ja Popedahan meinasi aikoinaan tehdä yhden levynkin nimellä vartin yli..

        keikka vantaalla? Moni jäi ulkopuolelle, kun se oli kuulema myyty loppuun jo ennen ysiä??


      • =))
        alkoi.... kirjoitti:

        keikka vantaalla? Moni jäi ulkopuolelle, kun se oli kuulema myyty loppuun jo ennen ysiä??

        alkoi 23.00 ja oli tosiaan loppuunmyyty.Koko hotelliin ei otettu sisälle muuta kuin lipun ostaneet.Ovella sanoivat kuulemma että keikan jälkeen voi yrittää uudestaan. =))
        Mahtavaa popeda


      • Mä vaan

        mitään tai Costilla itellään!!!

        Costello vaan on ollut nyt useammalla keikalla peräkkäin aika vaisu mitä noin aiemmin on ollut.

        ihme se myös ettei Costello esittänyt yksin mitään biisiä! Eikö halunnut vai oliko aikataulussa jotain että oli pakko ehtiä kotiin tiettyyn aikaan...

        Setti ei itseasiassa kestänyt ees tuntia ja varttia... Sillä olin hotellihuoneessa joskus klo 1.25 ja Popedan poppoo oli jo ulkona tuolloin ja ajelemassa pois kouvolasta.

        Biisejä vetivät kuitenkin sen 19. Välispiikit oli normaalia lyhyempia ja tyyliin kiitos paljon tai tässä nyt seuraavaksi tällainen kappale.

        Settilista

        ei oike jäjestys ihan täysin

        RAAKAA VOIMAA
        MATKALLA ALABAMAAN
        SUKSET
        ONHAN PÄIVÄ VIELÄ HUOMENNAKIN
        TOHTORI MUSTAJÄRVI
        TAHDOTKO MUT TOSIAAN
        AINO
        HUUMETTA
        KUUTAMOHULLU
        POHJATÄHDEN ALLA
        HUHHAHHEI
        ELÄN ITSELLENI
        LENTOLUPAKIRJA
        20 CENTTIÄ
        KERSANTTI KAROLIINA
        KUUMA KESÄ

        encoret

        TANGO PELARGONIA
        REPE JA LISSU
        ELÄMÄSSÄ PITÄÄ OLLA RUNKKUA

        Mitä oon keikkoja kesällä ja keväällä nähnyt niin Ratinaa lukuunottamatta biisejä on ollut peräti 22-24kpl per setti...


      • koa
        Mä vaan kirjoitti:

        mitään tai Costilla itellään!!!

        Costello vaan on ollut nyt useammalla keikalla peräkkäin aika vaisu mitä noin aiemmin on ollut.

        ihme se myös ettei Costello esittänyt yksin mitään biisiä! Eikö halunnut vai oliko aikataulussa jotain että oli pakko ehtiä kotiin tiettyyn aikaan...

        Setti ei itseasiassa kestänyt ees tuntia ja varttia... Sillä olin hotellihuoneessa joskus klo 1.25 ja Popedan poppoo oli jo ulkona tuolloin ja ajelemassa pois kouvolasta.

        Biisejä vetivät kuitenkin sen 19. Välispiikit oli normaalia lyhyempia ja tyyliin kiitos paljon tai tässä nyt seuraavaksi tällainen kappale.

        Settilista

        ei oike jäjestys ihan täysin

        RAAKAA VOIMAA
        MATKALLA ALABAMAAN
        SUKSET
        ONHAN PÄIVÄ VIELÄ HUOMENNAKIN
        TOHTORI MUSTAJÄRVI
        TAHDOTKO MUT TOSIAAN
        AINO
        HUUMETTA
        KUUTAMOHULLU
        POHJATÄHDEN ALLA
        HUHHAHHEI
        ELÄN ITSELLENI
        LENTOLUPAKIRJA
        20 CENTTIÄ
        KERSANTTI KAROLIINA
        KUUMA KESÄ

        encoret

        TANGO PELARGONIA
        REPE JA LISSU
        ELÄMÄSSÄ PITÄÄ OLLA RUNKKUA

        Mitä oon keikkoja kesällä ja keväällä nähnyt niin Ratinaa lukuunottamatta biisejä on ollut peräti 22-24kpl per setti...

        ...Costi esitti tuttuun tapaansa "kun mies unelmoi"- kappaleensa.
        Myös "tango pelargonia" ja Lacun laulama
        "hän on täällä tänään" kuultiin!
        Muuten biisi lista oli muistaakseni sama kuin kouvolassa..


    • Onko järkee vai ei

      Kouvolan Vaakuna teki sen jälleen! Satoja ihmisiä jäi pihalle! Kun tänne saadaa kerran kahdessa vuodessa Popedan, Lauri Tähkän tai Yön kaltainen orkesteri, niin ihmiset jonottavat tuntikausia sisälle! Eikä esiintymissalin puolelle päästy kun vasta kymmeneltä! Ovella veivatttiin taas bonuskorttia ja tiskillä näppäiltiin jotain hipaisutietsikkaa minuuttitolkulla.

      Veikkaisin, että Popeda on kieltäynyt tulemasta postimerkin kokoiseen Amarilloon, muuten nää Kouvolan älypäät olisi varmaan tilanneet Popedan sinne, ja pihalle olisi jäänyt vaivaiset 500 ihmistä!

      • Mä vaan

        oli helvetin naurettava noin niinku paikkana...

        Hiton huono ilma ja rahanhimossa oli myyty tupa täyteen postimerkin kokoiseen paikkaa ja silti ei kaikki halukkaat mahtuneet...

        Niin ja baarimikkoja oli liiam vähän sekä palvelu liian hidasta ja onnetonta ja asiakasta ei arvostettu yhtään. baarin henkilökunta näytti hyvin vittuuntuneelta ja ylimieliseltä...Poket oli sensijaan mukavia ja fiksuja. Samoin vastaanottovirkailijat ja kyökin väki.

        itse hotelli mainosti huoneitaan tasokkaina sekä hotellia muutenkin tasokkaana, mutta verrattuna esim. Helsingin Sokos Hotelli Albertiin tuo Vaakuna hotelli on aika rähjäinen paikka.

        Eipä taida olla Kouvolassa tarpeeksi isoa salia Popedan pojille tällä nykysukseella!

        Ehkä teatteri tai jäähalli, mutta klubit on liian pieniä...

        Ikävä tapaus sattui siellä Kouvolassa viimeyönä. Joku mies ammuttiin keskelle ydinkeskustan katua.


    • Tulisuudelmassa

      Popeda oli hyvä tapansa mukaan, esittivät vanhoja ja uusia biisejä. Mutta Tulisuudelma oli karmea räkälä! Likaisia tuoppeja ei kukaan kerännyt koko iltana. Neidot esittelivät tanssitaitojaan tuolilla seisten ja kaatuen kännissä pöytien päälle, rikkoen kymmeniä ja taas uudelleen kymmeniä laseja. Oli tosi kiva seistä lasimurskan päällä! Meinasi lähteä sähköt koko bändiltä, kun neito tarrasi mixauspöydän sähköjohdosta kaatuessaan. Hotellin jalkakäytävä oli koristeltu oksennuksilla.
      Miksi SOK on laskenut ravintolansa niin karmeaan kuntoon? Asiakkaiden aliarvostusta?

      • Mä vaan

        oksennusta ui lattioilla, roskaa ja likaa koko yökerho täynnä sekä lasinsirua tuhottomasti pitkin lattiaa!!!

        Joku nainen pääsi kiipeämään vahvistinpinon päälle ja muutama käsirysy nähtiin. Loppujen lopuksi vielä joku ammuttiin katuun keskikaupungilla. Hotellissa oli saatanallinen meteli koko illan ja yön: huutoa, oviin potkimista yms. ei ihme että eivät jääneet Kouvolaan. ja jos Tulisuudelma on maineensa veroinen: likaa, onsennusta ja kusenhajua jokapaikassa ei ihme että pojat halus sieltä Kouvolastakin äkkiä kotiin. Kaksi keikkaa putkeen moisissa sikaloissa ei varmaan nosta mielialoja.

        Finlandia klubi Lahdessa tähän verrattuna tasokas paikka, samoin Pakkahuone Tampereella!


      • =))
        Mä vaan kirjoitti:

        oksennusta ui lattioilla, roskaa ja likaa koko yökerho täynnä sekä lasinsirua tuhottomasti pitkin lattiaa!!!

        Joku nainen pääsi kiipeämään vahvistinpinon päälle ja muutama käsirysy nähtiin. Loppujen lopuksi vielä joku ammuttiin katuun keskikaupungilla. Hotellissa oli saatanallinen meteli koko illan ja yön: huutoa, oviin potkimista yms. ei ihme että eivät jääneet Kouvolaan. ja jos Tulisuudelma on maineensa veroinen: likaa, onsennusta ja kusenhajua jokapaikassa ei ihme että pojat halus sieltä Kouvolastakin äkkiä kotiin. Kaksi keikkaa putkeen moisissa sikaloissa ei varmaan nosta mielialoja.

        Finlandia klubi Lahdessa tähän verrattuna tasokas paikka, samoin Pakkahuone Tampereella!

        syy miksi en tulisuudelmassa käy kuin popedan tai muun hyvän bändin siellä esiintyessä.Vaikka lähellä asunkin...
        Vaikka itsekin silloin tällöin innostun juomaan niin tuollaista kuin viime perjantai ei ole vielä osunut kohdalle.Ihan erilaista jengiä kuin aikaisemmilla kerroilla.
        Täytynee siirtyä lempibändien perässä jonnekin muualle pääkaupunkiseudulla.


      • tuolilla tanssineet

        ei pidä yleistää kaikkia tuolilla tanssineita...useinkin tanssimme tuolilla johon on ihan yksinkertainen syy; popeda ja musiikin tuoma hyvä fiilis.. eikä tansitaitojen esittely !!! kyllä se meininki ärsytti ja häiritsi meitäkin jotka tuolilla seisoi / jorasi..mut anyway hyväää syksyä kaikille ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe