Agadiriin

piakkoin

Lähdössä ollaan 10v. pojan kanssa kahden Agadiriin 6.11.
Hieman jännittää, kuinka pärjätään kahdestaan ja löytyykö tekemistä viikoksi... Vinkkejä kaivataan:))

3

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika?

Onko poika lomalla koulusta vai vapautettu kokonaan oppivelvollisuudesta, kun lähdette 6.11. lomalle? Eikös tuon ikäisen pitäisi olla koulussa? Ainakaan suomalaista seuraa ei taida pojalle löytyä, kun kaikkien vastuuntuntoisten vanhempien lapset ovat tuolloin koulussa kotimaassa.

Vinkiksi voisin antaa, että vie poika marokkolaiseen kouluun. Toivottavasti oppii siellä arvostamaan koulutusta ja mahdollisuutta saada maksuton perusopetus.

Ei kannata olla niin hirveästi huolissaan löytyykö siellä Agadirissä tekemistä; kannattaisi olla enemmän huolissaan, miten paljon poika jää opetuksesta jälkeen omassa koulussaan.

• nappi*

Olen lasteni kanssa useinkin ollut kouluaikana lomailemassa. Käytännössähän se tapahtuu niin, että ope antaa viikoksi läksyt tehtäväksi sekä myös yleensä lomakohteesta täytyy kirjoittaa esim. päiväkirjaa, tehdä esitelmä tmv., jonka esittää sitten koulussa. Ja mikä parasta, oli vuoden aika mikä tahansa, niin lapset oppivat aina jotain hyödyllistä lomilla ollessaan. Tuollaiset vanhanaikaiset höpötykset oppimisen jälkeenjäämisestä on parempi heittää romukoppaan. Mun lapset eivät ainakaan ole yhtään jääneet jälkeen kouluopetuksesta yhdenkään reissun takia.

• Mats
        nappi* kirjoitti:

Olen lasteni kanssa useinkin ollut kouluaikana lomailemassa. Käytännössähän se tapahtuu niin, että ope antaa viikoksi läksyt tehtäväksi sekä myös yleensä lomakohteesta täytyy kirjoittaa esim. päiväkirjaa, tehdä esitelmä tmv., jonka esittää sitten koulussa. Ja mikä parasta, oli vuoden aika mikä tahansa, niin lapset oppivat aina jotain hyödyllistä lomilla ollessaan. Tuollaiset vanhanaikaiset höpötykset oppimisen jälkeenjäämisestä on parempi heittää romukoppaan. Mun lapset eivät ainakaan ole yhtään jääneet jälkeen kouluopetuksesta yhdenkään reissun takia.

Asiahan on näin, että ei kaikki isät tai äidit pysty järjestämään lomiaan samaan aikaan, kun koulussa on lomat. Nykyään on aivan yleistä tämä teidän käyttämä systeemi ja oli jo 15-20-vuotta sitten, kun minä lasteni kanssa reissailin.
        Agadir on aivan hieno kohde ja mielestäni muslimit kohtelevat lapsia lämmöllä ja rakkaudella. Tosin sieltä puuttuu esim. Kanarialla suosiossa olevat vesipuistot ja huvipuistot, mutta siellä on paljon muuta nähtävää. Retkille kannattaa osallistua ja niistä saa hyvän kuvan, kun lukee matkanjärjestäjän esitteitä. Myös täältä netistä saa hyvää tietoa, kun lukee paikalla käyneiden kirjoituksia.
        Kulttuuri muslimimaissa on aika poikkeavaa länsimaisesta kulttuurista, mutta siinä on paljon hyvääkin. Ei siellä näe 10-15 vuotiaita kakaroita örveltämässä kaljapussien kanssa. Siellä pidetään lapsista hyvää huolta.
        Hyvää ja antoisaa matkaa teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      257
      4878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      465
      3460
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      16
      2496
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2126
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1313
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      32
      1246
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1123
    8. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      80
      1107
    9. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1065
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      996
    Aihe