Hei! Etsin miesseuralaista retkille Nuuksioon, vaikkapa laavulle makkaranpaistoon ja kahville.
Se joka lähtee tänään saa lisäpisteitä :)
Nainen 50v etsii
9
2328
Vastaukset
- Ihmet...
niitä lisäpisteitä tarvii...???
- retkiseuraa
No se oli vain vitsi, kun eilen oli sellainen sää - kova tuuli ja vesisade. Ajattelin että jos joku lähtisi sellaisella säällä kanssani Nuuksioon niin olisi kyllä minun mieleistäni retkiseuraa :)
- sateella
retkiseuraa kirjoitti:
No se oli vain vitsi, kun eilen oli sellainen sää - kova tuuli ja vesisade. Ajattelin että jos joku lähtisi sellaisella säällä kanssani Nuuksioon niin olisi kyllä minun mieleistäni retkiseuraa :)
nuotioon tulet?
- retkiseuraa
sateella kirjoitti:
nuotioon tulet?
No olen ainakin tähän asti saanut. Mutta olisipa hauska olla retkellä sellaisen miehen kanssa joka saisi myöskin. Minä vain istuisin ja ihailisin (hah, taitaa olla toiveajattelua...).
- pisteiden ihmett...
retkiseuraa kirjoitti:
Tulet on tähän asti ain saatu tehtyä.. Vaan on Nuuksio sen verran kaukana vaan ettei ihan pikkutulien takia kannatte edes lähteä.. :)
- Ihmet.....
retkiseuraa kirjoitti:
Tulet ois saanut sytytettyä vaan vähän kaukana lähtee ihan pikkunuotiota sinne asti sytytteleen.. ;)
- jopi
Kerrassaan mainio aloitus -pitkästä aikaa! Nuuksio on tosin melko etäällä "perinteisiltä" retkikairoilta, mutta voihan sitä tulta sytytellä muuallekin kuin nuotioon. Nuotiosta on kuitenkin viisasta aloittaa; jos siinä ei onnistu, ei yhteisille eräretkille liene paljon edellytyksiä.
Kun on hyvää seuraa, ei sää todellakaan ole se kaikkein tärkein tekijä, vaikka tärkeä onkin. Menestystä ratkikaverin etsintään! Joskuspa omallekin kohdalle toivoisin. - Teuvo 2
Tässä olis tuliseuraa nuotiolle ! Laitahan meiliä vaikka [email protected]
- joskus,,,,,
kiinnostaisi mennä joskus tutustumaan tuonne nuuksioon asun aika lähellä että jos kiinnostaa voisitko lähte oppaaksi tuonne "tulien tekoon en opasta tarvitse" muute vai kiinnostaisi käydä vaeltelemassa siellä lähetä viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392793Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351392- 1211172
- 1081123
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131002Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867