Hei! Etsin miesseuralaista retkille Nuuksioon, vaikkapa laavulle makkaranpaistoon ja kahville.
Se joka lähtee tänään saa lisäpisteitä :)
Nainen 50v etsii
9
2267
Vastaukset
- Ihmet...
niitä lisäpisteitä tarvii...???
- retkiseuraa
No se oli vain vitsi, kun eilen oli sellainen sää - kova tuuli ja vesisade. Ajattelin että jos joku lähtisi sellaisella säällä kanssani Nuuksioon niin olisi kyllä minun mieleistäni retkiseuraa :)
- sateella
retkiseuraa kirjoitti:
No se oli vain vitsi, kun eilen oli sellainen sää - kova tuuli ja vesisade. Ajattelin että jos joku lähtisi sellaisella säällä kanssani Nuuksioon niin olisi kyllä minun mieleistäni retkiseuraa :)
nuotioon tulet?
- retkiseuraa
sateella kirjoitti:
nuotioon tulet?
No olen ainakin tähän asti saanut. Mutta olisipa hauska olla retkellä sellaisen miehen kanssa joka saisi myöskin. Minä vain istuisin ja ihailisin (hah, taitaa olla toiveajattelua...).
- pisteiden ihmett...
retkiseuraa kirjoitti:
Tulet on tähän asti ain saatu tehtyä.. Vaan on Nuuksio sen verran kaukana vaan ettei ihan pikkutulien takia kannatte edes lähteä.. :)
- Ihmet.....
retkiseuraa kirjoitti:
Tulet ois saanut sytytettyä vaan vähän kaukana lähtee ihan pikkunuotiota sinne asti sytytteleen.. ;)
- jopi
Kerrassaan mainio aloitus -pitkästä aikaa! Nuuksio on tosin melko etäällä "perinteisiltä" retkikairoilta, mutta voihan sitä tulta sytytellä muuallekin kuin nuotioon. Nuotiosta on kuitenkin viisasta aloittaa; jos siinä ei onnistu, ei yhteisille eräretkille liene paljon edellytyksiä.
Kun on hyvää seuraa, ei sää todellakaan ole se kaikkein tärkein tekijä, vaikka tärkeä onkin. Menestystä ratkikaverin etsintään! Joskuspa omallekin kohdalle toivoisin. - Teuvo 2
Tässä olis tuliseuraa nuotiolle ! Laitahan meiliä vaikka [email protected]
- joskus,,,,,
kiinnostaisi mennä joskus tutustumaan tuonne nuuksioon asun aika lähellä että jos kiinnostaa voisitko lähte oppaaksi tuonne "tulien tekoon en opasta tarvitse" muute vai kiinnostaisi käydä vaeltelemassa siellä lähetä viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633759Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817