Punaisesta riisistä

Ei kiitos verenpainelääkkee...

apua verenpaineeseen? Tuttavani kertoi, että on saanut apua verenpaineeseensa luontaistuoteliikkestä ostetusta punaisesta riisistä (tabletteja). Niitä hän ottaa yhden tabletin päivässä. Auttaa kuulemma erityisesti kohonneeseen alapaineeseen. Apua on tableteista ollut niin paljon, että on saanut lopettaa verenpainelääkityksen kokonaan.

Googletin ja luin artikkelin, jossa kerrottiin, että kohonnut alapainetta on usein vaikea saada laskemaan edes lääkärin määräämällä verenpainelääkkeellä. Punainen riisi alentaa siis alapainetta. Auttaa myös huonoon kolestroliin.

Taidanpa heti huomenna käydä ostamassa kyseistä luontaistuotetta. Mieluummin sitä, kuin verenpainelääkettä.

5

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -....-

      punaista riisiä (siis näitä pillereitä), jos syö muita lääkkeitä? Olisko jollain tietoo.

      Entä onko punaisella riisillä sivuvaikutuksia?

      Olishan se hienoa, jos ei tarvis lääkettä kohonneeseen verenpaineeseen syödä.

    • tarkkaan

      terveyskaupassa, mitä punaista riisiä olette ostamassa. Jos googletatte,sieltä löytyy punaisen riisin apua sekä verenpaineeseen että kolesteroliin. Ja yhdessä varoiteltiin,ettei statiineja samanaikaisesti.

      • on itsessään

        niitä statiineja, joten siksi varmaan varoitetaan, ettei tule päällekkäisvaikutusta.

        Itse käytän mieluumin apteekin halpoja statiineja, kuin näitä paljon kalliimiksi tulevia terveyskauppojen tuotteita.

        Ja suosittelen kyllä, että käydään sitten kuitenkin säännöllisesti mittauttamassa ne arvot, vaikka itse omat lääkitykset hommattaisiinkin. Lääkitykseksi mä ainakin nuo punariisipuristeet lasken, koska on samantyyppistä vaikuttavaa ainetta ainakin osana.

        Luin, että joku valmiste maksaisi vähän päälle 10€, oliko 60 tabua ja 4 tabua piti päivässä ottaa. Oma simvastatiinini maksaa minulle vähän yli 4€ - 100 tabua, joita otan yhden päivässä.

        Jokainen voi laskea itse - ja toki tehdä miten itse haluaa :-)


    • käsitys, että

      on parasta kun syö sen riisinä eikä puristeina. Onhan huomattu monista vitamiinipillereistäkin että ei ne mitään vaikuta. Usein on kyseessä kokonaisuus, monen aineen yhteisvaikutus ja siksi tulisikin syödä alkuperäistä tuotetta, ei mitään pillereitä.

      • Ei kiitos verenpainelääkkeelle

        Kävin luontaistuoteliikkeessä ja kysyin onko oikealla keitettävällä punaisella riisillä sama vaikutus kuin tableteilla...eli vaikuttaa verenpaineeseen ja kolestroliin alentavasti. Myyjä kertoi, että keitettävällä riisillä ei ole samaa vaikutusta. Toki tämä riisi on erittäin kuitupitoista ja ravintorikasta ja kuitupitoisella riisillä on yleensäkin hyvä vaikutus esim. verenpaineeseen.

        Nyt olen sitten aloittanut punaisen riisin (tablettien) ottamisen ohjeen mukaan ja myös pyrin syömään useita kertoja viikossa keitettyä punaista riisiä. Tuloksia pitäisi olla nähtävissä ehkäpä joskus ensi vuoden alussa. Pitää olla kärsivällinen ja käyttää näitä tuotteita pitempiä aikoja ennen kuin tuloksia siis nähdään.... toivottavasti!

        Haluan kokeilla onko apua ja jos on, niin YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe