Hopeanuoli sarjakuva

hopsanuoli

Liekkö joku keräilee hopeanuolia ? Minulla on 4-5 kansiollista hopeanuoli lehtiä jostain olikohan ulkomuistista 70-80 luvun taitteesta ? Onko tuon ajan sarjakuvilla kansiot mukaan lukien mitään arvoa nyky maailmassa ?

15

4160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antikvariasti

Sarjakuvasi ovat erittäin kysyttyjä. joten älä myy niitä, koska ne ovat arvokkaita keräily kohteita ! myy ne minulle = ) ?

• matias 765

Myy lehtesi minulle. Maksan niistä mukisematta 300€ Näitä lehtiä olen metsästänyt todella kauan, ja kansiot mukana jihaa !!! Myy myy minulle 300€ Laita mailia tulemaan [email protected]

• Kerääjä vm 59

Älä myy lehtiäsi, koska hopeanuolista maksetaan kovia hintoja varsinkin ... Enpäs kerrokkaan näin julkisesti, vaan laita minulle sähköpostia, niin kerron mieluusti lisää sinulle, niin et myy niitä hopea nuoliasi liian halvalla, eli [email protected]

• ?+++

ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
        hiirien ruokana.

• Hilarius 69
        ?+++ kirjoitti:

ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
        hiirien ruokana.

Olenkin miettinyt mistä edullisesti hiirille ruokaa,kiitos vinkistä!

• possu98

minusta hopeanuoli on tosi hyvä elokuva

• SilverArrow

Ostan hyväkuntoisia hopeanuoli lännensarjakuvalehtiä,vuosikerrat 1976 - 1980 1985 ja taskupokkarit 1,2,3, ja 4. Tarjoa ja lähetä valokuvia lehdistäsi, email: [email protected]

• janiiss1

Hei!

Löysin kirpputorilta Hopeanuoli sarjakuvia 20/78-26/78 sekä 1/79-6/79.

Onkohan lehdet minkään arvoisia?

• janiiss1

Sarjakuvat ovat kansiossa ja OK-kuntoisia!

• Tavarataivas

Myyn Hopeanuoli lehden nro 19/1977. Hyväkuntoinen. Kiinnostuneet laittakaa postia osoitteeseen [email protected]

• Hoppee Nuali

Jos joku haluaa ostaa Hopeanuolilehtiä, niin täältä löytyy vuosilta 1983-1985 :-)

• outlaws

Hopeanuolilla ei juuri keräilyarvoa, niitä saa kirppiksiltä 0.50snt- 2.00e hintaan.

• sarjiksetjemmaan

Juu arvottomia ovat.

Niin ovat myös monet muutkin sarjakuvalehdet menettäneet arvonsa mutta ehkä joskus tulevaisuudessa arvo nouseekin, joten laita lehtesi naftaliiniin odottelemaan parempia aikoja.

T: Sarjakuva keräilijä

• roopeankkajahuputupulupu

Mulla on 300 roope setä lehteä , mitäs siihen sanotte?

• Anonyymi

Kenellä' niitä hopeanuolilehtiä oli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      222
      2936
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      109
      1208
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1112
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1068
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1021
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      341
      996
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe