Hopeanuoli sarjakuva

hopsanuoli

Liekkö joku keräilee hopeanuolia ? Minulla on 4-5 kansiollista hopeanuoli lehtiä jostain olikohan ulkomuistista 70-80 luvun taitteesta ? Onko tuon ajan sarjakuvilla kansiot mukaan lukien mitään arvoa nyky maailmassa ?

15

4153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antikvariasti

Sarjakuvasi ovat erittäin kysyttyjä. joten älä myy niitä, koska ne ovat arvokkaita keräily kohteita ! myy ne minulle = ) ?

• matias 765

Myy lehtesi minulle. Maksan niistä mukisematta 300€ Näitä lehtiä olen metsästänyt todella kauan, ja kansiot mukana jihaa !!! Myy myy minulle 300€ Laita mailia tulemaan [email protected]

• Kerääjä vm 59

Älä myy lehtiäsi, koska hopeanuolista maksetaan kovia hintoja varsinkin ... Enpäs kerrokkaan näin julkisesti, vaan laita minulle sähköpostia, niin kerron mieluusti lisää sinulle, niin et myy niitä hopea nuoliasi liian halvalla, eli [email protected]

• ?+++

ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
        hiirien ruokana.

• Hilarius 69
        ?+++ kirjoitti:

ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
        hiirien ruokana.

Olenkin miettinyt mistä edullisesti hiirille ruokaa,kiitos vinkistä!

• possu98

minusta hopeanuoli on tosi hyvä elokuva

• SilverArrow

Ostan hyväkuntoisia hopeanuoli lännensarjakuvalehtiä,vuosikerrat 1976 - 1980 1985 ja taskupokkarit 1,2,3, ja 4. Tarjoa ja lähetä valokuvia lehdistäsi, email: [email protected]

• janiiss1

Hei!

Löysin kirpputorilta Hopeanuoli sarjakuvia 20/78-26/78 sekä 1/79-6/79.

Onkohan lehdet minkään arvoisia?

• janiiss1

Sarjakuvat ovat kansiossa ja OK-kuntoisia!

• Tavarataivas

Myyn Hopeanuoli lehden nro 19/1977. Hyväkuntoinen. Kiinnostuneet laittakaa postia osoitteeseen [email protected]

• Hoppee Nuali

Jos joku haluaa ostaa Hopeanuolilehtiä, niin täältä löytyy vuosilta 1983-1985 :-)

• outlaws

Hopeanuolilla ei juuri keräilyarvoa, niitä saa kirppiksiltä 0.50snt- 2.00e hintaan.

• sarjiksetjemmaan

Juu arvottomia ovat.

Niin ovat myös monet muutkin sarjakuvalehdet menettäneet arvonsa mutta ehkä joskus tulevaisuudessa arvo nouseekin, joten laita lehtesi naftaliiniin odottelemaan parempia aikoja.

T: Sarjakuva keräilijä

• roopeankkajahuputupulupu

Mulla on 300 roope setä lehteä , mitäs siihen sanotte?

• Anonyymi

Kenellä' niitä hopeanuolilehtiä oli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2959
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2787
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2433
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2071
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2004
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1770
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1672
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1530
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1453
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26