Liekkö joku keräilee hopeanuolia ? Minulla on 4-5 kansiollista hopeanuoli lehtiä jostain olikohan ulkomuistista 70-80 luvun taitteesta ? Onko tuon ajan sarjakuvilla kansiot mukaan lukien mitään arvoa nyky maailmassa ?
Hopeanuoli sarjakuva
15
3856
Vastaukset
- Antikvariasti
Sarjakuvasi ovat erittäin kysyttyjä. joten älä myy niitä, koska ne ovat arvokkaita keräily kohteita ! myy ne minulle = ) ?
- matias 765
Myy lehtesi minulle. Maksan niistä mukisematta 300€ Näitä lehtiä olen metsästänyt todella kauan, ja kansiot mukana jihaa !!! Myy myy minulle 300€ Laita mailia tulemaan [email protected]
- Kerääjä vm 59
Älä myy lehtiäsi, koska hopeanuolista maksetaan kovia hintoja varsinkin ... Enpäs kerrokkaan näin julkisesti, vaan laita minulle sähköpostia, niin kerron mieluusti lisää sinulle, niin et myy niitä hopea nuoliasi liian halvalla, eli [email protected]
- ?+++
ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
hiirien ruokana. - Hilarius 69
?+++ kirjoitti:
ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
hiirien ruokana.Olenkin miettinyt mistä edullisesti hiirille ruokaa,kiitos vinkistä!
- possu98
minusta hopeanuoli on tosi hyvä elokuva
- SilverArrow
Ostan hyväkuntoisia hopeanuoli lännensarjakuvalehtiä,vuosikerrat 1976 - 1980 1985 ja taskupokkarit 1,2,3, ja 4. Tarjoa ja lähetä valokuvia lehdistäsi, email: [email protected]
- janiiss1
Hei!
Löysin kirpputorilta Hopeanuoli sarjakuvia 20/78-26/78 sekä 1/79-6/79.
Onkohan lehdet minkään arvoisia? - janiiss1
Sarjakuvat ovat kansiossa ja OK-kuntoisia!
- Tavarataivas
Myyn Hopeanuoli lehden nro 19/1977. Hyväkuntoinen. Kiinnostuneet laittakaa postia osoitteeseen [email protected]
- Hoppee Nuali
Jos joku haluaa ostaa Hopeanuolilehtiä, niin täältä löytyy vuosilta 1983-1985 :-)
- outlaws
Hopeanuolilla ei juuri keräilyarvoa, niitä saa kirppiksiltä 0.50snt- 2.00e hintaan.
- sarjiksetjemmaan
Juu arvottomia ovat.
Niin ovat myös monet muutkin sarjakuvalehdet menettäneet arvonsa mutta ehkä joskus tulevaisuudessa arvo nouseekin, joten laita lehtesi naftaliiniin odottelemaan parempia aikoja.
T: Sarjakuva keräilijä
- roopeankkajahuputupulupu
Mulla on 300 roope setä lehteä , mitäs siihen sanotte?
- Anonyymi
Kenellä' niitä hopeanuolilehtiä oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067