Liekkö joku keräilee hopeanuolia ? Minulla on 4-5 kansiollista hopeanuoli lehtiä jostain olikohan ulkomuistista 70-80 luvun taitteesta ? Onko tuon ajan sarjakuvilla kansiot mukaan lukien mitään arvoa nyky maailmassa ?
Hopeanuoli sarjakuva
15
3881
Vastaukset
- Antikvariasti
Sarjakuvasi ovat erittäin kysyttyjä. joten älä myy niitä, koska ne ovat arvokkaita keräily kohteita ! myy ne minulle = ) ?
- matias 765
Myy lehtesi minulle. Maksan niistä mukisematta 300€ Näitä lehtiä olen metsästänyt todella kauan, ja kansiot mukana jihaa !!! Myy myy minulle 300€ Laita mailia tulemaan [email protected]
- Kerääjä vm 59
Älä myy lehtiäsi, koska hopeanuolista maksetaan kovia hintoja varsinkin ... Enpäs kerrokkaan näin julkisesti, vaan laita minulle sähköpostia, niin kerron mieluusti lisää sinulle, niin et myy niitä hopea nuoliasi liian halvalla, eli [email protected]
- ?+++
ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
hiirien ruokana. - Hilarius 69
?+++ kirjoitti:
ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
hiirien ruokana.Olenkin miettinyt mistä edullisesti hiirille ruokaa,kiitos vinkistä!
- possu98
minusta hopeanuoli on tosi hyvä elokuva
- SilverArrow
Ostan hyväkuntoisia hopeanuoli lännensarjakuvalehtiä,vuosikerrat 1976 - 1980 1985 ja taskupokkarit 1,2,3, ja 4. Tarjoa ja lähetä valokuvia lehdistäsi, email: [email protected]
- janiiss1
Hei!
Löysin kirpputorilta Hopeanuoli sarjakuvia 20/78-26/78 sekä 1/79-6/79.
Onkohan lehdet minkään arvoisia? - janiiss1
Sarjakuvat ovat kansiossa ja OK-kuntoisia!
- Tavarataivas
Myyn Hopeanuoli lehden nro 19/1977. Hyväkuntoinen. Kiinnostuneet laittakaa postia osoitteeseen [email protected]
- Hoppee Nuali
Jos joku haluaa ostaa Hopeanuolilehtiä, niin täältä löytyy vuosilta 1983-1985 :-)
- outlaws
Hopeanuolilla ei juuri keräilyarvoa, niitä saa kirppiksiltä 0.50snt- 2.00e hintaan.
- sarjiksetjemmaan
Juu arvottomia ovat.
Niin ovat myös monet muutkin sarjakuvalehdet menettäneet arvonsa mutta ehkä joskus tulevaisuudessa arvo nouseekin, joten laita lehtesi naftaliiniin odottelemaan parempia aikoja.
T: Sarjakuva keräilijä
- roopeankkajahuputupulupu
Mulla on 300 roope setä lehteä , mitäs siihen sanotte?
- Anonyymi
Kenellä' niitä hopeanuolilehtiä oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345463Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233800Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182304Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852172Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1311173Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221040- 34940
- 161817