Vielä tänään 26.10.2008 on mahdollisuus vaikuttaa neljän seuraavan vuoden päätöksentekoon uudessa Kouvolassa. Ympäristökuntien eli Kuusankosken, Anjalankosken, Valkealan, Elimäen sekä Jaalan asukkailla on määrällinen enemmistö uuden kaupungin väestössä. Heitä on nimittäin noin 66 % uuden Kouvolan väestöstä. Ympäristökuntien pinta-ala on 98 % uuden kaupungin pinta-alasta.
Ympäristökunnissa asuvien luottamushenkilöiden pitää ottaa uusi Kouvola ns. haltuun. Vanhan Kouvolan edusmiehille ja naisille ei pidä antaa suurempaa roolia uuden kaupungin päätöksenteossa kuin, mitä heidän edustamansa väestönosa edellyttää.
Ympäristökuntien
2
368
Vastaukset
- äänestäjä
Voi hyvä jysäys tätä Iitin uutta valtuustoa!
On siellä muutamalla sentään järkeä päässä ja ehkä jopa taitoa sekä halua ajaa koko kunnan yhteistä etua, mutta vastapainoksi sitten...
Täysiä pölkkypäitä tai pelkän oman edun ajajia.
Onkohan tämä edustuksellinen demokratia sittenkään järkevä tapa hoitaa yhteisiä asioita? Käytännössähän tämä on sitä, että se kuka pitää eniten meteliä itsestään, pääsee valtaan.- MallaRiina
Valkeala samalla linjalla.
Samat VANHAT naamat taaskin pääsi läpi.
Kyllä äänestäjä on sitte t-y-h-m-ä.
Äänestämättäjättäjä äänestää aina huonomman vaihtoehdon hyväksi.
Se se vasta tyhmää onkin.
Valitetaan ja nuristaan-
ja mitä tehdään kun ois tilaisuus saada asioita muuttumaan?
Äänestetään ne samat rahaperseet kuuskymppiset vuosi toisensa jälkeen valtuustoon.
Niitä ei tasan kiinnosta mikään muu, kuin oma lompsa ja hyvä-veli-kulttuurin jatkuminen.
Kiesus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101