On se kumma kun noita susia pitää ihmisten toimesta siirtää. Taas on siirretty erääseen pohjoispohjanmaan pitäjään susia ja tämän tapahtuman näki kolme henkilöä,metsäalan työntekiöitä joista vain yksi metsästää.
susia siirretty
21
2357
Vastaukset
- on ..
kuulit tämän varmana tietona kaverilta.
- siirroista...
keskustelu on arka aihe joillekkin kun täytyy
heti yrittää kyseenalaistaa tapahtuma.
Olen itse törmännyt melkoisiin "tapahtumiin"
kysellessäni asioiden perään.
Eräässä ahman siirtokokeilussa penäsin viranomaisilta tutkintaa näistä kokeiluista.
Tutkintapyyntö johtui jatkuvasta valehtelemisesta
ja harhaanjohtamisesta ko.asiassa,no tutkinta
valmistui aikanaan ja selvityksessä mainittiin
ahmojen päässeen karkuun kuljetuksen aikana.
Sikäli hassu juttu että kyseessä oli metsäautotie
ja paikka täällä hämeen nurkilla.
No ei siinä mitään mutta miksi täytyy puuhata kuin rikolliset ja vielä valehdella.- maailmassa...
ole kuullut kenenkään valehtelevan niin paljon kuin meidän naapurissa asuva metsästäjä. Ei ole mitään asiaa missä se puhuisi totuutta vaan aina kaikki asiat mitä se puhuu on saletisti valetta. Toiset ihmiset arvelevat että se uskoo itsekin omat valheensa.
- eiköhän...
maailmassa... kirjoitti:
ole kuullut kenenkään valehtelevan niin paljon kuin meidän naapurissa asuva metsästäjä. Ei ole mitään asiaa missä se puhuisi totuutta vaan aina kaikki asiat mitä se puhuu on saletisti valetta. Toiset ihmiset arvelevat että se uskoo itsekin omat valheensa.
noita tarinan sepittäjiä löydy ihan kaikista
ammatti/harrastajaryhmistä.
Tiedän erään opettajan jonka nuoruudenvalheet
määrittelivät hänen aikuisuutensa ja kun
korttitalo romahti niin hoitoon joutu.
- se yksikin...
mainitsemasi metsästäjä tekee sun jutusta täysin höpöhöpö puheita.
- Jottani
Jotta sinä rupeat syömään omaa pieruasi. Oot nimittäin sen verran sisäänpäin lämpiävä tyyppi, jotta älä päästä pierusi lämpöä aiheuttamaan kasvihuone ilmiöitä.-
Muuten oot täys luuseri. - Että niin
Jottani kirjoitti:
Jotta sinä rupeat syömään omaa pieruasi. Oot nimittäin sen verran sisäänpäin lämpiävä tyyppi, jotta älä päästä pierusi lämpöä aiheuttamaan kasvihuone ilmiöitä.-
Muuten oot täys luuseri.On sulla peräkammaripojalla aivosolut jo tuhoutunut jatkuvan kiljun kittaamisen vuoksi. Toiset puhuu susien siirroista niin sinä puhut pierusta. No mitä muutapa sitä tollaisilta tolloilta voisi odottaakaan.
- Jatkan samalla linjalla
Että niin kirjoitti:
On sulla peräkammaripojalla aivosolut jo tuhoutunut jatkuvan kiljun kittaamisen vuoksi. Toiset puhuu susien siirroista niin sinä puhut pierusta. No mitä muutapa sitä tollaisilta tolloilta voisi odottaakaan.
Sillä sinä itse todistit minun analyysini täysin paikkansa pitäväksi.
Sinulta irtoaa vain ja yksinomaan tuo sama loru, eikä yhtään mitään muuta, ja se on täysin varma todiste siitä, mitä jo edellä sanoinkin.
Sitäpaitsi toiset puhuu susien siirrosta, niin sinä tökkäsit siihen yhteen ainoaan metsästäjään.
Ja sitäpaitsi ne susien siirrot ovat idioottien tekosia.- ja sinä et sisäänpäin lämmetessäsi sitä tajua.
- on kyllä riittänyt.
Nähty on täällä päin samoja touhuja, ainakin vuosi sitten jo. Kuulopuheita kylläkin, ei Pyhäjoki ole paikkakunta.
- siirtelyitä
Miksi susia siirrettäisiin pohjois-pohjanmaalle? Eiköhän olisi helpompaa ja halvempaa antaa niiden itse jolkotella sinne.
Miettikää nyt itse miksi riistantutkimus vähillä rahoillaan kuljettelisi eläimiä kun ei se paljon auta tutkimuksia.- siirrot
Kieroselkäisyyttä, sokeutumista ja halvaantumisia - sisäsiittoisuus uhkaa susipopulaatiota
- ERÄMIES
siirrot kirjoitti:
Kieroselkäisyyttä, sokeutumista ja halvaantumisia - sisäsiittoisuus uhkaa susipopulaatiota
eikös se ole hyvä asia niin väheneevät luonnollista tietä
- ysikolomonen
siirtoistutus kehäkolmosen sisäpuolelle ja helsingin keskustaan olis tarpeen. sielähä riittää niitä karvapallero koiria syötäväks ja suojelijat tykkäisivät kansa varmaan moisesta ideasta.
- sinäkin
ysikolmonen vaikka kakskakkonen ja tee sillä meille kaikille suuri palvelus saunasi takana
- pihalle
sinäkin kirjoitti:
ysikolmonen vaikka kakskakkonen ja tee sillä meille kaikille suuri palvelus saunasi takana
tahdot mennä nyt niin takuula yllätyt. Paa pipa päähän tikka kiertelee.
- suojelijat
niitä siirtelee pakettiautolla itäsuomalaiset metsästäjät.
Ovat saaneet tarpeekseen niiden suojelusta ja paras tapa on kaikessa hiljaisuudessa siirtää niitä muualle Suomeen.- noita susia sais
elävänä pyydystettyä? Kerroppa kun olet noin tietäväinen.
- syöttinä
noita susia sais kirjoitti:
elävänä pyydystettyä? Kerroppa kun olet noin tietäväinen.
ja normaali betoniverkosta tehty loukku.
Ei minkäänlaista ongelmaa suden pyynnissä mutta sitä ei saa tehdä Suomessa, nääs laki kieltää. - asettanut pyyntiin?
syöttinä kirjoitti:
ja normaali betoniverkosta tehty loukku.
Ei minkäänlaista ongelmaa suden pyynnissä mutta sitä ei saa tehdä Suomessa, nääs laki kieltää.Sinäkö? Sehän on laitonta.
- ei elävää
asettanut pyyntiin? kirjoitti:
Sinäkö? Sehän on laitonta.
kissaa saa Suomessa käyttää syöttinä, enkä hyväksy sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408