ja sukulaisten sekaantuminen kahden aikuisen välisiin asioihin, mitä mieltä sellaisesta noin yleisellä tasolla?
Liiallinen
26
669
Vastaukset
Minua saa holhota ja minun asioihin saa sukulaiset ja läheiset puuttua mielihyvin. Minä tykkään olla holhottavana ja holhoan itse myös mielelläni.
- huomannut
eräitten kohdalla.
- stop kun ei haluta
Näin kai sen ainakin pitäisi mennä.
Monet mieluusti hoidattavat lapsia mummolassa, ottavat tukeakin vastaan.
Toiset taas tahtovat olla täysin omillaan.
Riippuu siitäkin millä mielellä ollaan yhdessä ja autetaan toinen toista?- lähinnä
oli sellainen liiallinen sekaantuminen kummankaan kahden aikuisen tietämättä ja joka tulee ilmi jälkeenpäin.
Sellainen saattaa vaikuttaa ihmisen koko loppuelämään. - toisten elämällä leikkimistä
lähinnä kirjoitti:
oli sellainen liiallinen sekaantuminen kummankaan kahden aikuisen tietämättä ja joka tulee ilmi jälkeenpäin.
Sellainen saattaa vaikuttaa ihmisen koko loppuelämään.epärehellisesti selän takana. Ei kahta vaihtoehtoa mielestäni tuossa, hävetköön ja hävitköön omille elämänoloilleen!
- aika lailla
toisten elämällä leikkimistä kirjoitti:
epärehellisesti selän takana. Ei kahta vaihtoehtoa mielestäni tuossa, hävetköön ja hävitköön omille elämänoloilleen!
tätä foorumia ja treffipalstaa, riittääkö vai kerronko lisää?
Pikkusysteri iski kyntensä sellaiseen paikkaan mihin ei olis kuulunut ja vielä virkansa suomilla valtuuksilla. - ihmettelijä?
aika lailla kirjoitti:
tätä foorumia ja treffipalstaa, riittääkö vai kerronko lisää?
Pikkusysteri iski kyntensä sellaiseen paikkaan mihin ei olis kuulunut ja vielä virkansa suomilla valtuuksilla.levitellä sitten vielä lisää paskaako? Ymmärsinkö nyt oikein. Vai mitä haluat viestittää.Tämä palsta on keskustelupalsta ei muuta.
- säännöt
ihmettelijä? kirjoitti:
levitellä sitten vielä lisää paskaako? Ymmärsinkö nyt oikein. Vai mitä haluat viestittää.Tämä palsta on keskustelupalsta ei muuta.
koskevat kaikkia jotka täällä ovat syystä tai toisesta vai mitä?
- ihmettelee?
säännöt kirjoitti:
koskevat kaikkia jotka täällä ovat syystä tai toisesta vai mitä?
Jokainen on itse vastuussa, omista kirjoituksistaan. Jos, kirjoitus on asiatonta tai menee henkilökohtaisuuksien jotakin toista kirjoittajaa kohtaan tai on loukkaavaa. Niin tämän palstan sefu, poistaa nämä kirjoitukset ketjusta. Ei tässä ole minusta mitään ihmettelemistä. Saahan täältä omat juttunsa aina poistettua. Kannatta opetella tietokoneen käyttö ennenkuin tänne alkaa kirjoittamaan.Tämä nyt on ihan ystävällisesti kirjoitettu tiedoksi sinulle, mikäli olet ensimmäistä kertaa kirjoittamassa täällä. Ei, millään pahalla. Mutta, näin on. Liian herkkänahkaisten kirjoittajien ei pitäisi täällä kirjoitella, jos ei sitten kestä palautetta.Muilta kirjoittajilta.
- täytyykin
ihmettelee? kirjoitti:
Jokainen on itse vastuussa, omista kirjoituksistaan. Jos, kirjoitus on asiatonta tai menee henkilökohtaisuuksien jotakin toista kirjoittajaa kohtaan tai on loukkaavaa. Niin tämän palstan sefu, poistaa nämä kirjoitukset ketjusta. Ei tässä ole minusta mitään ihmettelemistä. Saahan täältä omat juttunsa aina poistettua. Kannatta opetella tietokoneen käyttö ennenkuin tänne alkaa kirjoittamaan.Tämä nyt on ihan ystävällisesti kirjoitettu tiedoksi sinulle, mikäli olet ensimmäistä kertaa kirjoittamassa täällä. Ei, millään pahalla. Mutta, näin on. Liian herkkänahkaisten kirjoittajien ei pitäisi täällä kirjoitella, jos ei sitten kestä palautetta.Muilta kirjoittajilta.
kestää jos se on asiallista ja nyt täällä onkin rauhallista ollut kaikin puolin ehkä kohdallani monestakin syystä. Siis kiitos palautteesta.
En minä ole täällä ketään nimennyt vai olenko? - sanat vain
täytyykin kirjoitti:
kestää jos se on asiallista ja nyt täällä onkin rauhallista ollut kaikin puolin ehkä kohdallani monestakin syystä. Siis kiitos palautteesta.
En minä ole täällä ketään nimennyt vai olenko?itse en osallistu kaikkiin ketjuihin. Vain niin, jotka ovat minusta mielenkiintoisia. Ja vastaan vain niille, joille haluan. Tämä on netissä olevaa aktiivikeskustelua. Aiheet, vaihtuvat, nimimerkit, eräänlaista interaktiivista keskustelua. Tapahtuu vain kirjoittamalla.Ei muuta, uutta toki.
- Onni saitti
ihmettelijä? kirjoitti:
levitellä sitten vielä lisää paskaako? Ymmärsinkö nyt oikein. Vai mitä haluat viestittää.Tämä palsta on keskustelupalsta ei muuta.
Onnittelut ilmojen haltijalle nappiin osuneen äänenestyspäivän johdosta.
Huomenissa auringon kelpaa vaikka paistoa röllöittää...
- Lisbet*
Emme puutu kumpikaan aikuisten lapsiemme asioihin, eikä tulisi mieleenkään että olisi toisinpäin!!!!
Minua ei suvun asiat ole koskaan kiinnostaneet,
välimatkat ovat pitkät, joten harvakseltaan soittelemme, eipä muuta.- muunlaistakin
puuttumista kuten jomman kumman puolison sisarukset esimerkiksi.
Sellaiseenkin olen joskus törmännyt ihan sivullisena ja katastrofaalista on ollut lopputulos. - ................
muunlaistakin kirjoitti:
puuttumista kuten jomman kumman puolison sisarukset esimerkiksi.
Sellaiseenkin olen joskus törmännyt ihan sivullisena ja katastrofaalista on ollut lopputulos.juoppo voi pilata muiden välit täysin,valheillaan ja kateudellaan.
- sellaiseenkin
................ kirjoitti:
juoppo voi pilata muiden välit täysin,valheillaan ja kateudellaan.
olen törmännyt että juoppo tuttavapiirissä on saanut paljon hallaa aikaiseksi. Sellainen päästelee suustaan mitä vaan ja missä vaan.
- lisäisin
................ kirjoitti:
juoppo voi pilata muiden välit täysin,valheillaan ja kateudellaan.
vielä että ulkokullatut ovat vielä pahempia.
- hällä väliä
sukulainen on vielä vaikeampi,sillä en haluaisi hylätä,mutta ei tee mieli olla yhteydessäkään,kun näkee kaiken niin ynseänä.
Olkoon rauhassa sitten. - oli mitä
hyvänsä, on pahaksi, niin holhoaminenkin, aikuisten ihmisten.
Eläisivät ihmiset omaa elämäänsä, siinä on useimmille ihan tarpeeksi tekemistä.- olisi suotavaa
todellakin mutta valitettavan usein kuulee jos minkälaisista tapauksista.
Iäkkäät ihmiset hyvin usein käsittävät auttamishalun holhoamisena ja asioihin sekaantumisena. - niin voivat
olisi suotavaa kirjoitti:
todellakin mutta valitettavan usein kuulee jos minkälaisista tapauksista.
Iäkkäät ihmiset hyvin usein käsittävät auttamishalun holhoamisena ja asioihin sekaantumisena.tuntea nuoretkin ihmiset, kun ylihuolehtiva(t) anoppi/anopit astuvat kehiin.
- omallatunnolla
niin voivat kirjoitti:
tuntea nuoretkin ihmiset, kun ylihuolehtiva(t) anoppi/anopit astuvat kehiin.
olla siinä suhteessa sillä en kovin usein vieraile lasteni luona juuri siitä syystä.
- vain kuvitella,
omallatunnolla kirjoitti:
olla siinä suhteessa sillä en kovin usein vieraile lasteni luona juuri siitä syystä.
kun kaksi ainoaa lasta solmi liiton, sitä äitien epäuskoa meidän selviytymisen puolesta.
Varsinkin om äitini tuntui täysin elävän vain meidän kauttamme. - kuvitella
vain kuvitella, kirjoitti:
kun kaksi ainoaa lasta solmi liiton, sitä äitien epäuskoa meidän selviytymisen puolesta.
Varsinkin om äitini tuntui täysin elävän vain meidän kauttamme.sen ainoan lapsen osan täysin, ei varmaan ole ollut helppoa.
- Täti puskasta
en ja emme holhoa lapsiemme elämää.
Itse pyytävät keskustelua/apua/opastusta jos näkevät ongelmia omassa elämässä. En viitsi täällä kertoa tarkempaan, mutta
henkilökohtaisesti erään sukulaisen
tunkeutuminen perheemme asioihin saa minut
raivon partaalle.
Lähetin hänelle tekstiviestin, jossa pyysin
häntä jättämään omaisille ne asiat, jotka
omaisille kuuluvat. Mutta ei. Hän sabotoi
jopa käytännön asioita. Siis niitä asioita,
jotka ovat omaisten hoidettavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875