Kokemusta kaksosmiehistä

tärkeää..

Teillä joilla on kokemusta kaksosmiehistä, kertokaapa: Käyttäytyykö kaksosmies kodin ulkopuolella eri tavalla kuin kotona?

Tunnen erään kaksosmiehen ja vaikuttaa että ulospäin hän on hyväkäytöksinen ja kohtelias mutta kotona vaimolleen melkoinen jyrä, möyhkää kaikesta mikä ei ole oman mielen mukaan.

6

2492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on meillä kaikilla

      Meissä kaikilla on monikasvoisuutta. Tai sanoisinko, että ihmisellä on monta eri roolia. Me sopeudumme ympäristöömme. Että kaksosmies (tai kuka tahansa mies) on jyrä ja mäyhkivä kotona vaimolleen riippuu tosin yhtä paljon vaimosta kuin kaksosmiehestä.

      Ikävä kyllä on niinkuin, että me "pukeudumme sunnuntaikasvoihin" ulos seuraelämään astuessamme, mutta kotiväki näkee aina vain meidän arkinassumme. Sekään ei ole millään tavoin tyypillistä vain tai "juuri" kaksosille.

      Siis vastaus kysymykseesi on:
      -Kyllä, kaksospoika käyttäytyy kodin ulkopuolella eri tavalla kuin kotona, kuten sinä ja minäkin teemme.

      • juulia

        niin, ei se horoskoopista oo kiinni, jos on koti kasvot ja kasvot jossaan muualla.... mieki erosin kaks vuotta sitten miehestä joka kaikkien mielestä oli mukava, lempeä, kiva. hauska, rento, miellyttävä... vaan ei ollu kotona...miulle sai sanoa mitä vaan, käyttäytyä miten vaan.... mie oli itsestään selvyys, aina olemassa.....

        mie oon kaksostyttö, miuskii varmaan vikansa, mut yritin....


      • ainakin..
        juulia kirjoitti:

        niin, ei se horoskoopista oo kiinni, jos on koti kasvot ja kasvot jossaan muualla.... mieki erosin kaks vuotta sitten miehestä joka kaikkien mielestä oli mukava, lempeä, kiva. hauska, rento, miellyttävä... vaan ei ollu kotona...miulle sai sanoa mitä vaan, käyttäytyä miten vaan.... mie oli itsestään selvyys, aina olemassa.....

        mie oon kaksostyttö, miuskii varmaan vikansa, mut yritin....

        on aina yhtä herttainen ollaan sitten kotona tai kylässä.

        Pitää paikkansa että ihmisillä on koti- ja kylänaamat mutta toisilla on sitä enemmän kuin tosilla. ja sitä tässä nyt yritetään selvittää.


    • cora25

      Pyrkii hallitsemaan toista, ja vieläpä kierosti ja salakavalasti. Kaksosmiesten kanssa ei voi rentoutua, pitää kokoajan varoa, ettei joudu vahingossa kokonaan toisen 'orjaksi'. Piikittelee ja ohjailee. JOs itse ei siihen suostu yhteiselo on kokoajan taistelua.
      Ei kuuntele ja tekee päätelmiä huomioimatta toista lainkaan. On olevinaan parempi kuin muut... Kuka sellaisten kanssa jaksaa, en ainakaan minä, vaikka testattu on eikä vain kerran.
      alussa kyllä on niin mukava ja imarteleva, joten helposti menee halpaan heidän kanssaan.

      En oikein itse ole jaksanu koskaan uskoa näihin horoihin mutta täytyy silti lievästi myöntyä ja sanoa että jotain niissä on kohillaan. Totta että joka merkistä löytyy kaikenlaisia. Mutta kohtaamani kaksoset oli kyllä valitettavan samanlaisia (nyt olen oppinut että kaksosmiehen kanssa ei kannata edes kokeilla).

    • heljä

      Kaksoismies on kotona erilainen kuin ulko maailmassa.Hyväkäytöksinen ja kohtelias,kotona lyhyt pinnainen ja ylireagoi toisten sanomisiin.Itse aina oikeassa ja kaikki tietävä paras!..Niin kauan kun hyppii hänen tahtonsa mukaan niin kaikki hyvin..Kokemusta on kahdesta ja molemmat yhtä egoistisia.

      • 22.5

        NO HÖ!!!ei mun pääs niin kamalast hölsky.vitsi,vitsi.Teil on ollu vain epä onnee niiden kusipää tressmann tyyppien kans.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe