Kokemusta kaksosmiehistä

tärkeää..

Teillä joilla on kokemusta kaksosmiehistä, kertokaapa: Käyttäytyykö kaksosmies kodin ulkopuolella eri tavalla kuin kotona?

Tunnen erään kaksosmiehen ja vaikuttaa että ulospäin hän on hyväkäytöksinen ja kohtelias mutta kotona vaimolleen melkoinen jyrä, möyhkää kaikesta mikä ei ole oman mielen mukaan.

6

2558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on meillä kaikilla

Meissä kaikilla on monikasvoisuutta. Tai sanoisinko, että ihmisellä on monta eri roolia. Me sopeudumme ympäristöömme. Että kaksosmies (tai kuka tahansa mies) on jyrä ja mäyhkivä kotona vaimolleen riippuu tosin yhtä paljon vaimosta kuin kaksosmiehestä.

Ikävä kyllä on niinkuin, että me "pukeudumme sunnuntaikasvoihin" ulos seuraelämään astuessamme, mutta kotiväki näkee aina vain meidän arkinassumme. Sekään ei ole millään tavoin tyypillistä vain tai "juuri" kaksosille.

Siis vastaus kysymykseesi on:
      -Kyllä, kaksospoika käyttäytyy kodin ulkopuolella eri tavalla kuin kotona, kuten sinä ja minäkin teemme.

• juulia

niin, ei se horoskoopista oo kiinni, jos on koti kasvot ja kasvot jossaan muualla.... mieki erosin kaks vuotta sitten miehestä joka kaikkien mielestä oli mukava, lempeä, kiva. hauska, rento, miellyttävä... vaan ei ollu kotona...miulle sai sanoa mitä vaan, käyttäytyä miten vaan.... mie oli itsestään selvyys, aina olemassa.....

mie oon kaksostyttö, miuskii varmaan vikansa, mut yritin....

• ainakin..
        juulia kirjoitti:

niin, ei se horoskoopista oo kiinni, jos on koti kasvot ja kasvot jossaan muualla.... mieki erosin kaks vuotta sitten miehestä joka kaikkien mielestä oli mukava, lempeä, kiva. hauska, rento, miellyttävä... vaan ei ollu kotona...miulle sai sanoa mitä vaan, käyttäytyä miten vaan.... mie oli itsestään selvyys, aina olemassa.....

mie oon kaksostyttö, miuskii varmaan vikansa, mut yritin....

on aina yhtä herttainen ollaan sitten kotona tai kylässä.

Pitää paikkansa että ihmisillä on koti- ja kylänaamat mutta toisilla on sitä enemmän kuin tosilla. ja sitä tässä nyt yritetään selvittää.

• cora25

Pyrkii hallitsemaan toista, ja vieläpä kierosti ja salakavalasti. Kaksosmiesten kanssa ei voi rentoutua, pitää kokoajan varoa, ettei joudu vahingossa kokonaan toisen 'orjaksi'. Piikittelee ja ohjailee. JOs itse ei siihen suostu yhteiselo on kokoajan taistelua.
      Ei kuuntele ja tekee päätelmiä huomioimatta toista lainkaan. On olevinaan parempi kuin muut... Kuka sellaisten kanssa jaksaa, en ainakaan minä, vaikka testattu on eikä vain kerran.
      alussa kyllä on niin mukava ja imarteleva, joten helposti menee halpaan heidän kanssaan.

En oikein itse ole jaksanu koskaan uskoa näihin horoihin mutta täytyy silti lievästi myöntyä ja sanoa että jotain niissä on kohillaan. Totta että joka merkistä löytyy kaikenlaisia. Mutta kohtaamani kaksoset oli kyllä valitettavan samanlaisia (nyt olen oppinut että kaksosmiehen kanssa ei kannata edes kokeilla).

• heljä

Kaksoismies on kotona erilainen kuin ulko maailmassa.Hyväkäytöksinen ja kohtelias,kotona lyhyt pinnainen ja ylireagoi toisten sanomisiin.Itse aina oikeassa ja kaikki tietävä paras!..Niin kauan kun hyppii hänen tahtonsa mukaan niin kaikki hyvin..Kokemusta on kahdesta ja molemmat yhtä egoistisia.

• 22.5

NO HÖ!!!ei mun pääs niin kamalast hölsky.vitsi,vitsi.Teil on ollu vain epä onnee niiden kusipää tressmann tyyppien kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2100
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1781
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1642
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      104
      1435
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1433
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      103
      1117
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      160
      1069
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1053
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      876
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      850
    Aihe