Black ice

lyö tajunnan pihalle

On varmasti joku toinenkin asiasta samaa mieltä,mutta perkele teki äijät ihan sairaan hyvän albumin.Todellakin parasta sitten BIB:n!

Pakko lähtee katsomaan,kun tulevat Suomeen kesällä!

6

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovat myynti
    • Garbanzo

      Jees, olen ns. pitkäaikainen accadacca fani. Bändin levyjä on kaapissa reilut 350kpl muu oheis sälä. Ok, asiaan. Edellisen levyn -stiff upper lip- luulin jo olevan bändin viimeisen. Mutta ei onneksi. Ihme on tapahtunut. Hieno levy tämä Black Ice. Pitänee aloittaa levyjen keräily "uudestaan". Milloin mahtaa tulla seuraava superbändi joka pysyy kasassa yli 30 vuotta!!!!???
      Ja levysta SUL; en ole jaksanut kuunnella kertaakaan ajatuksella läpi vaikka monesti olen yrittänyt. Kaikkien muiden levyjen kappaleiden sanat taitaa mennä ulkomuistista. :)

    • Enokenobi

      Mitä uutta Black Ice tarjoaa, mitä ACDC ei olisi jo tehnyt? Yksikään kappale ei nouse esiin ja jokaisen kohdalla tuntuu, että eikös tää ole jo jollain aikaisemmalla lätyllä. Ei hyvä, eikä huono vaan läpensä tylsä ja ennalta arvattava ja se vasta on veemäistä.

      • rokki-kukko

        Enokenobi: "Yksikään kappale ei nouse esiin ja jokaisen kohdalla tuntuu, että eikös tää ole jo jollain aikaisemmalla lätyllä."

        Joko et ole tutustunut lainkaan AC/DC:n tuotantoon tai sitten toi kommentti on provo johon tuntuu turhalta edes vastata mutta vastataan nyt sitten kuitenkin..

        BI erottuu juuri monipuolisuudellaan. Vaikka levy kuulostaakin AC/DC:ltä (ja niinhän sen pitääkin!), löytyy siltä AC/DC:lle uusia ja vieraampia elementtejä. Esim. biisit "Anything goes", "Stormy may day" ja "Rock'n'roll dream" ovat jotain aivan erilaista mihin ollaan totuttu. Huikea albumi!


      • Pieni jack
        rokki-kukko kirjoitti:

        Enokenobi: "Yksikään kappale ei nouse esiin ja jokaisen kohdalla tuntuu, että eikös tää ole jo jollain aikaisemmalla lätyllä."

        Joko et ole tutustunut lainkaan AC/DC:n tuotantoon tai sitten toi kommentti on provo johon tuntuu turhalta edes vastata mutta vastataan nyt sitten kuitenkin..

        BI erottuu juuri monipuolisuudellaan. Vaikka levy kuulostaakin AC/DC:ltä (ja niinhän sen pitääkin!), löytyy siltä AC/DC:lle uusia ja vieraampia elementtejä. Esim. biisit "Anything goes", "Stormy may day" ja "Rock'n'roll dream" ovat jotain aivan erilaista mihin ollaan totuttu. Huikea albumi!

        Black Ice on minulle yli 40v rellulle tosi mieluinen teos.
        hIENOIMMAT OVAT : WAR MACHINE,ANYTHING GOES JA BIG JACK, NIMIbiisi on huonoin.

        Vain Back In Black on parempi.
        En pidä erityisemmin Bonin kauden levyjen kokonaisuuksista, vain joistakin esityksistä, Highway to Hell on yli arvostettu, se saa minut voimaan lähes pahoin

        Razors Edge ja FTATR on ed.mainittujen jälkeen parasta eisiidiisiitä.

        Nuo "AINA SAMAA VAAN EI KOSKAAN MITÄÄN UUTTA JA KEHITTYNYTTÄ, TÄMÄ BÄNDI MAHTUU YHTEEN BIISIIN , NE ON TYHMIÄ JÄTKIÄ JA BRIAN ON RÄÄKYJÄ JA BON OLI JUOPPO HUUMEHÖRHÖ" NÄMÄ KAKAROIDEN KOMMENTIT VOI JÄTTÄÄ OMAAN ARVOONSA.
        ANTAA NIIDEN KUUNNELLa LAURI TÄHKÄÄ JA BON JOVIA.


        ps: en ole vielä törmännyt sellaiseen arvosteluun jossa ei mainittaisi levyn kappaleiden "LIIKAA" määrää.

        EIKÖ NE TAULAPÄÄT OSAA KUUNNELLA VÄHEMPÄÄ KUN KOKO LEVY KERRALLA?
        EIKÖ NE OSAA LAITTAA ohjelmointia, tai SHUFFLEA soittimeensa?
        järjettömiä tekosyitä.!!!

        minua ei olis haitannut vaikka olis ollut tupla tripla painos hehhehe (siis 6 levyä) ja 120 biisiä,
        sillä tämä oli ehkä viimeinen studio albumi historian jämäkämmältä "laulu ja soitin " yhtyeeeltä. hih.


      • Enokenobi
        rokki-kukko kirjoitti:

        Enokenobi: "Yksikään kappale ei nouse esiin ja jokaisen kohdalla tuntuu, että eikös tää ole jo jollain aikaisemmalla lätyllä."

        Joko et ole tutustunut lainkaan AC/DC:n tuotantoon tai sitten toi kommentti on provo johon tuntuu turhalta edes vastata mutta vastataan nyt sitten kuitenkin..

        BI erottuu juuri monipuolisuudellaan. Vaikka levy kuulostaakin AC/DC:ltä (ja niinhän sen pitääkin!), löytyy siltä AC/DC:lle uusia ja vieraampia elementtejä. Esim. biisit "Anything goes", "Stormy may day" ja "Rock'n'roll dream" ovat jotain aivan erilaista mihin ollaan totuttu. Huikea albumi!

        Ei ollut provoksi erityisemmin tarkoitettu ja kyseisen bändin levyjä omistan kuutisen kappaletta (vaan) joista minun mielestä rakkain ja paras on AC/DC live kokoelmalevy. No täytyypä tänä iltana kuunnella Black Ice jälleen kerran. (ajatuksen kanssa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe