Alempana oli kirjoitus, jonka viestiketjussa kirjoittajia ärsytti suunnattomasti miehensä. Mulla taas on aivan päinvastainen fiilis; en nykyään ärsyynny oikeestaan mistään eikä ketään pysty mua sanoillaan satuttamaan, kaikki ikävä menee vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On kuin koko maailma olisi mun kaveri:) Onko täällä ketään muuta, jolla olisi samanlainen ihana positiivinen olo? Vaikka mitä vastoinkäymisiä tms. tulee eteen, mä vaan hymyilen! Jotenkin pelottavaa...Koskakohan tipun korkeelta ja kovaa;)??!!
Seesteinen olo
1
537
Vastaukset
- olo täs
about 7v sitten..aikaa juu kauan,mutta tulin vuosien yrityksen jälkeen raskaaks,ja sillon aattelin et olkoot ukko mikä tahansa,nyt olen maailman onnellisin ja rikkain ihminen..ukko oli tosiaan ihan hirviö... minä kuljin ittekseni,aina paistoi aurinkokin :? kunnes eräänä päivänä alkoi alavatsaa koskemaan ja hemmetin kovaa..eikun lekuriin.lääkäri totesi helvetin kylmästi "sulla on kohdun ulkoinen raskaus,piuhat veetään poikki,ja lapsia et enää normisti saa."!!!!! että näin päättyi se aurinkoinen tie. sen jälkeen en oikeestaan uskonut enää mihinkään.mulle tuli niin paha masennus etten tienny miten jaksaa elää.mikään vaan ei tuntunu miltään.koitin ivf hoitoihin mennä millon minkäkin ääliön kanssa,mukamas rakkauesta..ha ja pyh.. ei tietekä se onnistunu. sitten löin hanskat tiskiin..aattelin et haistakaa kaikki paska. aloin ryyppäämään aika lailla.elämä vaan luisui käsistä aika nopeesti.töis olin ja hoidin muut mut siihen se jäikin.joka viikonloppu ja arki iltoinakin kännis.. sitten sen kohtasin..mun unelmien plinssi ,samalla baaritiskillä.. ja nyt ollaan 2v oltu yhessä.se sai minut lopettamaan dokauksen ym sählingin,ja sitte mentiin ivf-hoitoihin...nyt rv 29 ja maailma hymyilee SITTENKIN :) mikään ei tätä venettä voi enää kaataa.. onnea sulle paljon,tiien mitä se on.. et ehkä tälläst juttua kaivannu,mutta oli pakko kirjottaa.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865