Eli mistä löytyisi Halloween-aiheisia karkkeja? Punanaamiossa oli silmäkarkkeja mutta olivat kovin kalliita, löytyykö jostain muualta edullisemmin??
Vastaukset 4
- Halloween-hullu
R-KIOSKILTA saa pieniä pusseja,jossa on paperipäällysteisiä suklaasilmämunia ja pusseja joissa on kauhuörkkejä,suklaisia paperi päällä.
TIIMARISTA noita samoja karkkeja kuin Ärrältä.
FILMTOWN-videovuokraamossa on hyvät irtokarkkivalikoimat,pitkiä ja pätkiä matoja,pääkalloja jos jonkin värisiä ja makuisia,joskus ollut myös vaahtokarkki-haamuja,en tiedä onko nyt.
MAKUUNISSA on myös paljon irttiksiä,suurinpiirtein sama valikoima,Vaasassa ainakin aivan ihania kurpitsan muotoisia vaahtiksia ja jättimatoja!
Katsasta myös marketin karkkihyllyt,niissähän on myös ympäri vuoden pääkalloja ja matoja.
Oikein mukavaa ja namuisaa Halloweenia! - Hallol
Ainakin karkkikaupasta :) meillä päin on vaahtokarkki kurpitsoja tosi hyviä :)
- Hal-Oween
kannattaisi katsastaa Kaplppis, siellä uskoisin olevan jos minkälaista karkkia. Ite ainakin suunnistan sinne karkkiostoksille halloweenia varten.
- halloweeen
Stocmannilla on laaja valikoima halloween karkkeja.
Hauskaa Halloweenia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2641002Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488