Olen kahlannut kirjoituksia siitä läpi ja pitkään olin jo sillä kannalla että kyllä sitä voi laittaa mutta yhden nekatiivinen viesti pidemmästä kokemuksesta hieman sai empimään eli. 2 vuoden alumiinisilikaatin käyttö voi alkaa liuottaa jotain vedenlaatua heikentävää.
Onko jollain nyt mitään sanottavaa asiaan?
Kun haluaisin joko juuri tummaa tai sitten ihan vaaleaa hiekkaa mutta kaippa tuo bilteeman vaaleakin menee..
Alumiinisilikaattia
hiekaksi?
1
291
Vastaukset
- -Rihma-
Ei alumiinisilikaattia akvaarioon, käytä oikeata hiekkaa! Jos muita sävyjä haet, käy kuikkaamassa eri rautakauppojen hiekkatarjonta kuten Maxit.
Luonnosta löytyy runsaasti kaunista hiekkaa kun kiertelee muutaman hiekkamontun tai hiekkarannan tuntumassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976