Aukki ei ole mikään saavutus

itsekin pyydetty

Jokainen pääse aukkiin halutessaan. Usein aukkiin menee ne toissijaiset tyypit, eli ne joita ei periaatteessa valittu aukkiin, vaan he pyysibvätpäästä varasijoille. Suomen armeijassa idiootit johtavat idiootteja.

21

9973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas olikaan

      Tuliko sitä aukkia käytyä? Eipä tietysti, ei edes sitä.

      • rassukka,,.,,

        päässyt edes aukkiin, eli ei sinne ihan ketä vaan oteta.


      • itsekin pyy...
        rassukka,,.,, kirjoitti:

        päässyt edes aukkiin, eli ei sinne ihan ketä vaan oteta.

        en jaksanut lähteä sinne...sinne meni joku tollo sitten tilalleni..vitunko telee, kun taso on paska, niin se on paska!


      • alakanu
        itsekin pyy... kirjoitti:

        en jaksanut lähteä sinne...sinne meni joku tollo sitten tilalleni..vitunko telee, kun taso on paska, niin se on paska!

        astronautiksi, kun oli niin paska taso.


      • aukki tampioille!!
        alakanu kirjoitti:

        astronautiksi, kun oli niin paska taso.

        on niissä pikkanen tasoero...astroksi pitää olla oikeesti äijä½½


      • on monenlaista
        aukki tampioille!! kirjoitti:

        on niissä pikkanen tasoero...astroksi pitää olla oikeesti äijä½½

        aivan turha yleistää. Joissakin aloissa koulutetaan kaikki, joissain vaikea päästä, jossain helppo. Samoin jotain kiinnostaa, jotain ei.

        Mitäpä siinä, jotkut vaan eivät ikinä tunnu toipuvan intistä. Jaksavat selittää mikseivät käyneet auk/ruk tai sitten hokevat aina auk/ruk juttujaan ikään kuin se olisi ollut elämän kohokohta. Intti on kuitenkin vain pieni pätkä elämää...


    • mieshän

      valitsee itselleen ammatin väliltä kokki-merkonomi-tai vastaava "naisten ala", käy sen kunnolla ja haistattaa AuKeille pitkät! Itse tyhmänä menin raksalle ja siellä et ole mies etkä edes hiiri jollet vähintään joku alikessunräähkä ole.. intti olis edessä ja sillee, ei oikein nappaa!

      • sulla väärät luulot

        Raksalla on kaikki raavaita tykkimiehiä ja samoin jossaki poliisissa ja palokunnassa. Insinöörit ja muut homomaiset vätykset on niitä aukin käyneitä..Opettajat ja muut snobit on sitten rukin käyneitä.
        Aukki ei ole saavutus...Sinne pääsee jokainen joka sinne haluaa!


      • fAafAF
        sulla väärät luulot kirjoitti:

        Raksalla on kaikki raavaita tykkimiehiä ja samoin jossaki poliisissa ja palokunnassa. Insinöörit ja muut homomaiset vätykset on niitä aukin käyneitä..Opettajat ja muut snobit on sitten rukin käyneitä.
        Aukki ei ole saavutus...Sinne pääsee jokainen joka sinne haluaa!

        raksalla on mun kokemuksen mukaan kaikki just niitä tykäri-ylikessun räähkiä ja kans insinöörit aukki pellejä.. Tarkoitin juurikin, että kun hommaa kunnon merkonomin paprut, niin tuskin ketään kiinnostaa kaupassa, että onko tuokaan edes käynyt koko inttiä, ainakaan jos rekrytoijana on nainen, tai fiksu mies.. ja en kans tosiaan pidä huippu saavutuksena aukkii, mutta kait se eteenpäin silti on.. kattoo ny millai oma motivaatio riittää..


      • ei nykyisin
        fAafAF kirjoitti:

        raksalla on mun kokemuksen mukaan kaikki just niitä tykäri-ylikessun räähkiä ja kans insinöörit aukki pellejä.. Tarkoitin juurikin, että kun hommaa kunnon merkonomin paprut, niin tuskin ketään kiinnostaa kaupassa, että onko tuokaan edes käynyt koko inttiä, ainakaan jos rekrytoijana on nainen, tai fiksu mies.. ja en kans tosiaan pidä huippu saavutuksena aukkii, mutta kait se eteenpäin silti on.. kattoo ny millai oma motivaatio riittää..

        saisi edes tiedustella armeijan käymistä. Itse kyllä mieshenkilöiltä kyselen asiasta kautta rantain silloin kun joudun työhaastatteluja pitämään.

        Sotilasarvo sen sijaan ei kiinnosta pätkääkään. Toisinaan sen esille tuomisesta on lähinnä haittaa, esim. kun haimme esimiestehtäviin ja eräs kaveri hoki vain ja ainoastaan, että miten rukissa ja miten hän reservinupseerina osaa johtaa. Hakemus meni kyllä suoraan ö- mappiin.


    • zz-top

      Aukin koulutuksen saanut ja alokaskouluttajana sen jälkeen toiminut ei joudu ongelmiin ns. perusjohtamisen kanssa työelämässä. Kun on johtanut 10 väsynyttä alokasta märässä pimeässä metsässä, niin mikä tahansa työnjohtohomma siviilissä hoituu. Johtamisen perusasiat eli työnjako, aikataulutus ja ohjaus ovat sen jälkeen hanskassa. Ei tee edes mieli kiroilla koko aikaa. Duunarit huomaavat sen ja tekevät hommansa (melkein) mukisematta.

      • ne jotkut

        valitettavasti luulevat. Siksi suomalaisessa työelämässä voidaankin huonosti, kun moni sankari "johtaa" armeijan opeilla.


      • sulla väärä...

        armeija on pelleilyä jossa tollot johtavat tolloja...Mutta luule itsestäsi ja aukista mitä luulet!


      • sulla väärä...
        ne jotkut kirjoitti:

        valitettavasti luulevat. Siksi suomalaisessa työelämässä voidaankin huonosti, kun moni sankari "johtaa" armeijan opeilla.

        puhut vähän mutta asiaa..


      • zz-top
        ne jotkut kirjoitti:

        valitettavasti luulevat. Siksi suomalaisessa työelämässä voidaankin huonosti, kun moni sankari "johtaa" armeijan opeilla.

        Jos olisit edes lukenut viestin kunnolla, niin tajuaisit mistä on kysymys. Aukin ja ryhmänjohtajana toimimisen jälkeen tietää mikä on "intin" tapa johtaa ja osaa tarvittaessa tehdä asiat eri tavalla. Kiroilematta.


    • sissi

      Sen verran sanon että riippuu aukista! Kyllä joissain yksiköissä pitää tosissaan näyttää että aukkiin pääsee ja myös siellä pysyäkseen on tehtävä töitä!
      Näin esim kainuun prikaatin tiedustelukomppaniassa, missä itse olin!

      • hei787

        Meiän joukkueesta piti pakottaa aukkiin ku sinne ei ollu meniöitä nii sinne si valittiin kaikki pellet,(esim ne jotka oli istunu suurimman osan b-kaudella veksis, ykskä ei ollu ollu yhtään leirillä ja osas härin tuskin pitää rynkkyä oikeen kädes. Tos vaihees mul meni usko tohon touhuun.


      • eikös juu?
        hei787 kirjoitti:

        Meiän joukkueesta piti pakottaa aukkiin ku sinne ei ollu meniöitä nii sinne si valittiin kaikki pellet,(esim ne jotka oli istunu suurimman osan b-kaudella veksis, ykskä ei ollu ollu yhtään leirillä ja osas härin tuskin pitää rynkkyä oikeen kädes. Tos vaihees mul meni usko tohon touhuun.

        On surkeata kuulua pellejoukkoon. Kannattaisi itse yrittää terästäytyä aloittamalla panemalla kirjaimia järjestykseen. Ristikoista ja kryptoista on apua. Kyllä sitä sitten isompana mieheksi tulee jos on tullakseen!


      • hevonperse
        eikös juu? kirjoitti:

        On surkeata kuulua pellejoukkoon. Kannattaisi itse yrittää terästäytyä aloittamalla panemalla kirjaimia järjestykseen. Ristikoista ja kryptoista on apua. Kyllä sitä sitten isompana mieheksi tulee jos on tullakseen!

        Vai pitäisi valita aukki tai merkonomi. Molemmissa on miinukset, paitsi merkonomi puolella on vain miinuksia. Kaikki merkonomit päätyvät yleensä työttömiksi, koska merkonomeille ei yksinkertaisesti ole töitä juurikin sen takia että kaikki pääsevät merkonomiksi, mutta kaikki eivät pääse aukkiin ja jos aukin on käynyt, niin varmaan tajuaa olla lähtemättä toiseen paskakouluun enää 4 vuodeksi ja tämän jälkeen loppuiäkseen työttömyyskassan pummiksi.

        ..ja minä en tule tälle palstalle enää jatkossa, joten laitatte minulle ihan turhaan mitään palautetta.
        LOPPU!


    • ..."oikein pyydetty"

      Taitaa avaajaa pikkuisen jurppia se, että kauluslaatta jäi typötyhjäksi.

    • pikkumyy

      aukki on maailman tyhmin ihminen seon ollutmun entinen kaveri

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe