Onkos kukaan jo lukenut Holtin uusimman, 1222?
Pyysin synttärilahjaksi ja tulossa neljän päivän kuluttua, joten viikonlopun ohjelma on sitä myöten selvä.
Odotan iloisena, mutta ajattelin tarkistaa, onko kellään tasosta tietoa? Ei tule sitten hirveää pettymystä. Presidentin salaisuus oli "ihan ok" mutta ei parasta Holtia, joten siksi mietin..
Anne Holtin 1222
3
889
Vastaukset
- ja itse
en kyllä ihastunut...juonta kertomatta tai paljastuksia,olen sitä mieltä että Hanne Wilhelmssonin sais haudata...
mutta onneksi löytyy muita hyviä kirjoja....sitä paitsi tiedä vaikka tykkäisit,makuja on monia.:) - ...Päivi1
kirjasta laisinkaan, mutta....makuja on monenlaisia.
- oli hauskaa
että Holtt oli kirjoittanut perinteisen dekkarin. Suljettu tila jossa tapahtuu murha jne... Juoni ei kuitenkaan jaksanut oikein kantaa ja kyllähän Hanne Wilhelmsen rupeaa olemaan niin loppuunkäytetty hahmo. Hyvä yritys, mutta lähinnä kuriositeetiksi jäi. Eipä Holt kuitenkaan huonoimman pään dekkaristeja ole, eli olisi voinut lahjatoive enempikin metsään mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954