Onko kellään vinkkiä,että miten esimerkiksi kuukauden Australianmatkan aikana kannattaa hoitaa raha-asiat.Onko luottokortti kätevin(muttei edullisin) vai kannattaako ottaa matkashekkejä mukaan?
Luottokortti vai matkashekki australiassa
4
1965
Vastaukset
- MIR
Luottokortti. Piste.
Kylla matkashekit varmaan kaupaksi kay. Lisaksi pankissa saa vaihdettua kateiseksi mutta se voi itse asiassa tulla kalliimmaksi kuin visan vingutus.
Luottokunnan visassahan ostoksista ei veloiteta provisiota ja vaihtokurssikin on edullinen. Kateisnostoista menee provisio, joten siina kannattaa kayttaa harkintaa. - Vaihtoehtoon
samaa itsestään selvää asiaa!
- aussie-jack
halpa holiday. vain matkashekkejä, tulee maksun aika niin vastaanottaja, sukulainen tai isä maksaa. vielä parempi konsti kun on niin kännissä ettei pysty nimeään kirjoittamaan.
tervetuloa. - jkhnm
Tietääkö kukaan, kumpi luottokortti toimii paremmin Australiassa, visa vai mastercard? Ainakin Kanadan-reissulla oli yllätys, kun esim. monessa automaatissa ei voinut nostaa rahaa masterilla, kun taas visa tuntui kelpaavan paikassa kuin paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708