Kumpi nimi on mielestänne parempi Johanna vai Viliina?
Toinen on tavallinen ja toinen vähä erikoisempi..
Mutta kumpi onkaan kauniimpi?
KUMPI ON PAREMPI NIMI
15
571
Vastaukset
- ehdottomasti,.
Johanna huomattavasti parempi nimi tytölle! Viliina kuulostaa Vili-nimestä väkisin väännetyltä tytön nimeltä!!!!
- ...minäkin
Samaa mieltä, Johanna on ajaton ja klassinen nimi. Viliina on kyllä veikeä, mutta minunkin korvaani vähän keksimällä keksityn kuuloinen. On sekin kyllä äänteellisesti ihan kaunis, jos se on teillä ykköskriteerinä.
- Aune
... ja aika vanhanaikainen tänä päivänä. Viliina on oikein kiva, jos haluaa vähän erilaisen ja harvinaisemman.
- sibyllavon
Johanna, sillä Viliina tuo mieleen hevosen.
- Marienhof
on mielestäni kauniimpi nimi.
Joku kirjoitti että Viliina kuulostaa Vili-nimestä väkisin väännetyltä tytön nimeltä, Johannakin on miehen nimestä (Johannes, Johan) muodostettu tytön nimi. Hyvin monella tytön nimellä on samanlainen alkuperä, Pauliina, Marianna, Mikaela, Henriikka, Eeerika/Erika, Elisa, Emilia, Josefiina, Vilhelmiina jne.
Moni kammoksuu nimiä kuten Lauriina, Petriina, Oskariina vaikka ne ovat aivan samalla tavalla muodostetuja nimiä kuin Vilhelmiinat yms. Vilhelmiinoihin ja Josefiinoihin on vain totuttu enemmän ja ne eivät kuulosta enää niin miesmäisiltä. - åpåpåpåp
Viliina on ihan kauhee
- vi!
oli taas kiva lukea kommentteja omasta nimestä
voin sanoa
että Viliina nimen kanssa on hyvä elää
eikä kukaan oo sanonu hevoseksi tai mieheksi
mä olen ainakin ollut tyytyväinen siihen aina
plussaa on se että on aina hauskaa kun ihmiset hämmästelee sitä ja kirjoittaa miten sattuu :D
toivoo Viliina
- Erinal
Minun lapsen nimi on viliina, ja olen tyytyväinen nimi valintaan. Viliina ei oo koskaan sanottu viliksi, tai Miksikään muuksi pojan nimeksi. Että enemmän pidän viliina nimestä mitä Johanna nimestä
- Laughing-out-loud
Viliina on koominen.
- Urinal
Vilin sijaan häntä sanotaan Piliksi.
- gsdgrtre
Viliina Bambi Tirlittan
Viliina ehdottomasti
- Nimiministeri
Johannahan se tukiainenkin on eli kotoisammin tuksu. Glamour nimihän tuo ompi.
- näisevaamenee
J.O Hanna(lausutaa iha vaa zei-ou.hanna)..
- Nyt_SEN_KEKSIN
Annan tyttärelleni nimeks: VILLIINA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705